دانلود کتاب صوتی خودت باش دختر (خلاصه کتاب) با صدای راضیه اسدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خودت باش دختر (خلاصه کتاب) اثر ریچل هالیس

دانلود و خرید کتاب صوتی خودت باش دختر (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی خودت باش دختر (خلاصه کتاب)

خودت باش دختر کتابی نوشته ریچل هالیس است که در لیست پرفروش‌های آمازون و نیویورک تایمز قرار دارد. این کتاب که با نام صورتت را بشور دختر جان هم در ایران منتشر شده، برای زنان و دختران نوشته شده است.

شاید با خود فکر کنید این کتاب هم مانند بقیه کتاب‌های موفقیت است و همه این کتاب‌ها یک حرف را تکرار می‌کنند، مثبت‌اندیش باش، قوی باش، تو می‌توانی و ...

اما درباره این کتاب اشتباه نکنید. این میکروکتاب صوتی قرار نیست به شما حرف تکراری بزند. 

درباره میکروکتاب صوتی خودت باش دختر

نویسنده این اثر، ریچل هالیس در مقدمه کتابش نامه‌ای سرگشاده به تمامی دختران و زنان نوشته‌ و در آن یک حقیقت را بازگو کرده است. کدام حقیقت؟ این که تو و فقط خود تو مسئول آدمی هستی که می‌شوی و همچنین مسئول میزان شادی و رضایتی که از زندگی داری. این مفهوم اصلی کتاب هالیس است. اما اشتباه نکنید. او قرار است برای شما صدها داستان خنده‌دار، عجیب، خجالت‌آور، غم‌انگیز یا مسخره تعریف کند که تمامشان به یک حقیقت ختم می‌شوند: زندگی تو به خودت بستگی دارد.

 هالیس در این اثر با بیان سرنوشت خودش و دروغ‌هایی که در موقعیت‌های مختلف زندگی به خودش می‌گفته، می‌خواهد به زنان دنیا بگوید تا وقتی که همچنان درباره مسائل مختلف به خود دروغ بگویند و دروغ‌های دیگران درباره خودشان را باور کنند به درک معنای حقیقی زندگی و شادی و خوشبختی نخواهند رسید. پیام اصلی این کتاب برای دختران این است: 

«از باور کردن دروغ‌هایی که درباره‌تان گفته می‌شود دست بردارید تا تبدیل به همان کسی شوید که واقعاً هستید»

شنیدن میکروکتاب خودت‌باش دختر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این اثر را به همه زنان و دخترانی که طالب رسیدن به خواسته‌ها و آرزوهای بزرگشان هستند، پیشنهاد می‌کنیم. البته شنیدن این کتاب تنها برای دخترها مفید نیست بلکه اثر هالیس یک کتاب مفید در زمینه خودسازی برای همه است.

درباره ریچل هالیس

ریچل هالیس، نویسنده، مدیرعامل شرکت خودش و سخنران آمریکایی است. او یک وبسایت در مورد کمک به افراد در جهت ایجاد تغییرات مثبت دارد و با مطالب و محصولات خود سعی می‌کند تا دنبال‌کنندگانش به نسخه بهتری از خودشان دست پیدا کنند. ریچل هالیس به عنوان آنتونی رابینز خانم‌ها هم شناخته می‌شود و سبک زندگی و لحن ساده و خودمانی او باعث شده تا الهام‌بخش افراد زیادی در سراسر جهان باشد.

 او در جهت توانمندسازی زنان فعالیت‌های زیادی انجام می‌دهد و همچنین نامش در بین لیست ۳۰ کارآفرین زیر ۳۰ سال منتشر شده است. کتاب‌های زیادی از او به زبان فارسی ترجمه و منتشر شده است که خودت باش دختر و شرمنده نباش دختر از آن جمله‌اند.

معرفی نویسنده
عکس ریچل هالیس
ریچل هالیس
آمریکایی | تولد ۱۹۸۳

ریچل هالیس، نویسنده، مدیرعامل شرکت خودش و سخنران آمریکایی است. او یک وب سایت در مورد کمک به افراد در جهت ایجاد تغییرات مثبت دارد و با مطالب و محصولات خود سعی می‌کند تا دنبال‌کنندگانش به نسخه بهتری از خودشان دست پیدا کنند.

نظرات کاربران

شیرین
۱۳۹۹/۰۷/۲۲

بنظرم همش درباره یک مادر شاغل و دل مشغولیاش بود.تا ی دختر مجرد

فاطیما
۱۳۹۹/۰۴/۱۸

خیلی خوب بود هردو

کاربر
۱۳۹۹/۰۱/۱۹

عالی بود

سارا
۱۳۹۸/۱۱/۰۵

خیلی بنظرم نویسنده ی لوس و بی مزه ای بود همش من من کرده بود هیچ خوشم نیومد

arezoo
۱۴۰۱/۰۴/۰۹

فقط بگم اگه از کتاب های روانشناسی و موفقیت خوشتون میاد اولین کتابی که باید بخونید همینه

fbz
۱۴۰۰/۰۲/۳۰

به نظرم عالی بود

کاربر ۳۱۳۴۱۶۸عالی بسیاراموزمده بود
۱۴۰۱/۰۹/۱۹

بیشتر در مورد مادر بود تا دختر

کاربر ۳۷۳۴۴۲۶
۱۴۰۰/۰۸/۲۷

چه شکلی باید گوش کنم فقط برای من نمونه میاره

زمان

۱ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۷۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۷۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
۵,۸۸۰
۴۰%
تومان