دانلود کتاب صوتی چیرگی با صدای فرهاد جان سریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چیرگی اثر رابرت گرین

دانلود و خرید کتاب صوتی چیرگی

معرفی کتاب صوتی چیرگی

خلاصه‌کتاب صوتی چیرگی نوشتهٔ رابرت گرین و ترجمهٔ رضا اردلان و با صدای فرهاد جان سریان است و شنیدار آن را منتشر کرده است. راهنمای دستیابی به عالی‌ترین فرم قدرت در این کتاب آمده است.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی چیرگی

با شنیدن این خلاصه کتاب صوتی می‌آموزید: چگونه در هر شغلی که هستید، به مرحله استادی رسیده و اثر شاهکار خود را خلق کنید؟

دوران کودکی برای همه ما تداعی‌گر احساس سرخوشی و رهایی است. کودکی ایامی است که بی‌محابا آرزوهایی در سر داریم که دغدغه چگونه به آن رسیدن را در سر نمی‌پرورانیم. در این دوران همواره با اشتیاق وقایع پیرامون خود را به چالش کشیده و همانگونه می‌اندیشیم و رفتار می‌کنیم که دلمان می‌خواهد.

با این‌ حال هم‌زمان با بزرگ‌ترشدن، وقتی در معرض بایدها و نبایدهای خانواده و جامعه قرار می‌گیریم، برای نخستین ‌بار با مفهومی به ‌نام «محدودیت» آشنا می‌شویم. از آن زمان به بعد، مرزهای محدودیت بر زندگی‌مان سایه افکنده و ما را در زندانی گرفتار می‌کند که خودمان خلق کرده‌ایم. همچنان که محدودیت‌ها را می‌شناسیم و با آن انس می‌گیریم، بال و پر پرواز ذهنمان بسته می‌شود و به‌ جای پرواز، به اندکی پر زدن دل خوش می‌کنیم.

رسالت هر یک از ما این است که تبدیل به فردی شویم که به همان منظور متولد شده‌ایم. رسیدن به پاسخ این سؤال که برای چه به‌ دنیا آمده‌ایم، کار دشواری است؛ به‌خصوص اگر خود را با موانع ذهنی ‌چنان غرق کرده باشیم که در برابر خواستن مقاومت کنیم. با وجود این، برای رسیدن به هدف نهایی زندگی‌مان هرگز دیر نیست. در هر سنی که هستیم می‌توانیم با کسب مهارت‌ در حوزه‌هایی که به آن علاقه‌مندیم، مسیر خبره شدن را در پیش گیریم.

شنیدن ندای درون، ما را در مسیری که شایسته آن هستیم قرار می‌دهد. اگر به درستی و به‌ موقع به صدای درونمان گوش جان نسپاریم، در پایان عمرِ محدودمان جز حسرت و ندامت دستاورد دیگری نخواهیم داشت. این کتاب صوتی به شما خواهد آموخت که چگونه با شناساییِ درست ندای درونتان، مسیر منحصر به ‌فرد خود را انتخاب کرده و به مرحله چیرگی و استادی در موضوعات موردعلاقه‌تان برسید.

با شنیدن این خلاصه کتاب حتی اگر فردی بی‌استعداد باشید، به سرمنزل مقصود خواهید رسید.

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی چیرگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران شنیدن خلاصه‌کتاب‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب صوتی چیرگی

«اگر به این نتیجه برسیم که زندگی هر یک از ما بدون هدف و به صورت تصادفی برنامه‌ریزی شده، هرگز به دنبال اهداف خود نخواهیم رفت. باور داشتن به اهدافی که انتخاب کرده‌اید، اساس ذات یگانه شماست.

به یاد داشته باشید که بدون علاقه و انگیزه نسبت به شغلتان نباید انتظار کارایی و بازدهی عالی داشته باشید. این کاملاً به انتخاب شما بستگی دارد که فردی معمولی باشید یا در کارتان به چنان چیرگی و مهارتی دست پیدا کنید که بر سر زبان‌ها بیفتید.

پدر آلبرت انیشتین وقتی او فقط ۵ سال داشت، با یک قطب‌نما پسرش را غافلگیر کرد. آلبرت وقتی قطب‌نما را در دست گرفت، متوجه شد که با حرکت دادن آن، عقربه‌های قطب‌نما حرکت می‌کنند. او در عالم کودکی متوجه نیرویی که در پسِ آن عقربه‌ها بود، شد. همین اتفاق ذهن کاوشگر او را درگیر سؤالات مختلفی کرد. او به این موضوع اندیشید که قطعاً نیروهای نامرئیِ دیگری نیز در جهان وجود دارد. انیشتین از همان زمان آرزوی کشف آن نیروها را در ذهنش پروراند و به تدریج به آن رسید.

این اتفاق برای دانشمند معروف، ماری کوری هم افتاد. او هر بار که وارد اتاق کار پدرش می‌شد، خودش را تصور می‌کرد که روزی با لوله‌های آزمایشگاهی در حال آزمایش است.

ماری کوری، انیشتین و سایر مشاهیر تاریخ مسیری را انتخاب کردند که همواره نسبت به آن اشتیاق و انگیزه داشتند. اگر غیر از این بود، هرگز نسل بشر شاهد اختراعات و اکتشافات نمی‌شد و تا ابد همچون غارنشینان در دل کوه ساکن می‌ماند.

شغل شما همان ابزاری است که با آن می‌توانید رؤیاهایتان را تحقق بخشید؛ بنابراین بسیار ضروری است که با آن ارتباطی عمیق ایجاد کنید.

علاقه داشتن به حوزه‌ای خاص باید همراه با احساسات باشد. برای مثال، آنچه فیزیک را برای انیشتین جذاب می‌ساخت، فرمول‌های پیچیده نبود؛ بلکه شناخت نیروهای شگفت‌انگیز و نامرئی در پهنه هستی بود که انیشتین را به هیجان وا می‌داشت. اگر اینگونه به علایقتان نگاه کنید، بهتر می‌توانید مسیری را که برایش انتخاب شده‌اید شناسایی کنید.»

معرفی نویسنده
عکس رابرت گرین
رابرت گرین

رابرت گرین نویسنده و سخنران آمریکایی است که بیشتر به خاطر کتاب‌هایش در زمینه‌ی استراتژی و قدرت شهرت دارد. پرفروش‌ترین کتاب‌های او 48 قانون قدرت، قوانین نفوذ و هنر اغواگری هستند.

نظرات کاربران

javad_ramzy
۱۴۰۲/۰۴/۰۵

عالی بود ❤🥰 حتما بخونیدش خیلی ارزشمنده🥹

زمان

۴۴ دقیقه

حجم

۴۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۴ دقیقه

حجم

۴۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان