دانلود و خرید کتاب اطلس لشکر ۷ ولی عصر (عج) در دوران دفاع مقدس عبدالمحمد کوچک
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اطلس لشکر ۷ ولی عصر (عج) در دوران دفاع مقدس اثر عبدالمحمد کوچک

کتاب اطلس لشکر ۷ ولی عصر (عج) در دوران دفاع مقدس

معرفی کتاب اطلس لشکر ۷ ولی عصر (عج) در دوران دفاع مقدس

اطلس لشکر ۷ ولی عصر (عج) در دوران دفاع مقدس به کوشش گروه مطالعات و جغرافیای نظامی و به نویسندگی عبدالمحمد کوچک و ویراستاری عبدالمجید حیدری منتشر شده است.

 در اطلس با بهره‌گیری از نوشتار، نقشه، دیاگرام، جدول، تصاویر و حتی صدا، موضوعات گوناگونی در چهارچوب‌های علمی تبیین و تفسیر می‌شود. ژئوپلیتیک، ژئواکونومیک، جغرافیای سیاســی، استراتژی و جغرافیای نظامی ازجمله علومی هستند که در علم جغرافیا بررســی و کنکاش می‌شوند. با وجود درهم‌تنیدگی جغرافیا و نقشه، آشــکار است این ظرفیت می‌تواند در خدمت دفاع مقــدس مــردم ایران نیز قرار گیرد و از این طریق ُدرهای گران‌بهایی از تجارب هشت ســاله جنگ تحمیلی برای امروز و فردای ایرانیان حاصل آید. برای بهره‌مندی از این تجارب و گســترش فرهنگ مقاومت در برابر متجاوزان و ســتمگران به ایران زمین، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس یکی از سیاســت‌های خود را چاپ و نشــر اطلس یگانهای شاخص و ماندگار دوران دفاع مقدس و حماسه‌آفرینی قرار داده اســت. در این راستا این اطلس به بررسی نقش و عملکرد لشکر سرافراز ۷ ولی عصر، رزمندگان و فرماندهان آن در طول هشت سال دفاع مقدس می‌پردازد. 

مرکـز اسـنادوتحقیقـات دفاع مقـدس همواره کوشـیده اسـت کـه دقیق‌تریـن روایـت از دفـاع مقدس را داشـته باشـد. در حـوزه تدوین اطلس‌هـای یگانـی نیـز از مرحله تعییـن مجری پـروژه تا چـاپ اثـر در تعامـل و ارتباط بـا فرماندهـان و افراد شـاخص و آشـنا به یـگان همـواره ارتبـاط چندسـویه‌ای برقرارشـده اسـت. در این اطلس مطالبی همچون تولد و تکامل لشکر ۷ ولی عصر، تمرین‌ها و عملیات‌ها، فرماندهی‌ها، پیروزی‌ها، و ادای تکالیف و حماسه‌های این لشکر آمده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۷۶ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۷۶ صفحه