دانلود و خرید کتاب خواهرم، قاتل زنجیره ای اوینکن بریث‌ویت ترجمه بیژن چگنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خواهرم، قاتل زنجیره ای اثر اوینکن بریث‌ویت

کتاب خواهرم، قاتل زنجیره ای

ویراستار:زهره چگنی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب خواهرم، قاتل زنجیره ای

کتاب خواهرم، قاتل زنجیره ای My sister the serial killer داستانی جنایی، طنز آلود و تکان دهنده از اوینکن بریث ویت با ترجمه بیژن چگنی است. این کتاب درباره یک زن نیجریه‌ای با عادتی بد است. او مردان تازه وارد زندگی‌اش را می‌کشد.  

این کتاب نامزد جایزه من بوکر، نامزد جایزده ادبیات داستانی زنان و برنده جایزه کتاب لس‌آنجلس تایمز برای بهترین داستان جنایی شناخته شده است. 

درباره کتاب خواهرم، قاتل زنجیره ای

رمان خواهرم، قاتل زنجیره‌ ای، اثر تحسین‌ شده نویسنده جوان نیجریه‌ای، اوینکن بریث ویت است. داستانی جنایی با لحنی طنز آلود که درباره زندگی دو خواهر به نام‌های آیولا و کوریدی حرف می‌زند. آیولا، دختری زیبا که همیشه برای خانواده‌اش دردسر درست می‌کند و کوریدی، یک پرستار مهربان که همیشه سعی می‌کند تا بر جنایت‌های خواهرش، سرپوش بگذارد. آیولا عادت بدی دارد اما با زیبایی و محبوبیتش همیشه از آن قسر در می‌رود. او دوست پسرهایش را می‌کشد. کوریدی که تحمل ندارد خواهرش را در دردسر ببیند به او کمک می‌کند تا خون‌ها را پاک کند و از شر جنازه‌ها خلاص شود. اما زندگی کوریدی زمانی تغییر می‌کند که پزشک محبوبش، کسی که مدت‌ها به صورت مخفیانه دوستش داشته است، حالا از کوریدی شماره آیولا را می‌خواهد. این یعنی قتلی دیگر در راه است...

خواهرم، قاتل زنجیره‌ای با داستانی جذاب، شخصیت پردازی دقیق و طنز سیاهش، موفق شد تا نامزد دریافت جایزه بهترین داستان معمایی گودریدز در سال ۲۰۱۸ شود. 

کتاب خواهرم، قاتل زنجیره ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

دوست‌داران داستان‌های جنایی و پلیسی را به خواندن کتاب خواهرم، قاتل زنجیره ای دعوت می‌کنیم. 

 درباره اوینکن بریث ویت

 اوینکن بریث ویت متولد سال ۱۹۸۸ لاس‌وگاس است. کتاب خواهر من، قاتل زنجیره‌ای بر خلاف انتشار ها در ژانر خود، کمدی سیاه خوش درخشید و توانست جایزه‌های زیادی بدست آورد. بری ویث نویسنده هوشیاری است و بازی با کلمات را خوب بلد است. او با این ترفند شما را درگیر یک ماجرای جنایی می کند که نمی‌دانید باید بخندید یا گریه کنید. قلم رازآلود و شگفت او شما را همپای خود خواهد کرد.

 بخشی از کتاب خواهرم، قاتل زنجیره‌ای

شرط می‌بندم نمی‌دانستید که وایتکس باعث میشه بوی خون رو احساس نکنید. بیشتر مردم بدون توجه، با فرض اینکه وایتکس یه محصول همه کاره‌ست، ازش استفاده می‌کنن، بدون اینکه برچسب محتویات روی بطری رو بخونن. وایتکس ضدعفونی می‌کنه، اما برای پاک کردن جرم و مواد باقی مونده مناسب نیست. برای همین من همیشه وقتی ازش استفاده می کنم که قبلش حموم رو حسابی سابیده باشم تا تموم آثارو پاک کنم. آثار زندگی و آثار مرگ

واضحه که تازگیا دکوراسیون اتاقی که ما توش هستیم رو تغییر دادن. انگار از هیچ کدوم  از وسایل استفاده نشده، مخصوصا الان که نزدیک به سه ساعت صرف تمیزکاری کردم. سخت‌ترین قسمت، تمیز کردن خونی بود که لای درز دوش ریخته بود. معمولا این جور جاها فراموش میشن.

تو حموم هیچ وسیله‌ای بیرون نیست، شامپو بدنش، مسواک و خمیر دندونش، همه رو توی کابینت بالای روشویی نگه می‌داره. به جز زیرپایی حموم با طرح به صورت خندون مشکی تو یه مستطیل زرد، تو یه اتاق کامال سفید.

آیولا رو توالت فرنگی نشسته و زانوها شو بغل کرده، خون روی لباسش خشک شده و دیگه امکان نداره روی کف سفید خونه که حالا دیگه برق میزنه، بریزه. موهای بافته شو بالای سرش جمع کرده تا زمین و جارو نکنن. با اون چشای قهوه‌ای درشتش منو نگاه میکنه. میترسه که عصبانی باشم، که دوباره روبروش بشینم و واسش سخنرانی کنم.

نظرات کاربران

z.ch
۱۳۹۹/۱۰/۲۱

جذاب با ترجمه ای زیبا حرفه ای و روان

mohammad
۱۳۹۹/۱۰/۱۸

بنظرم کل کتاب تو توضیحاش بود😐

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۰۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۴ صفحه

حجم

۸۰۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۴ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان