دانلود و خرید کتاب پدر پولدار، پدر فقیر رابرت کیوساکی ترجمه هنگامه خدابنده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پدر پولدار، پدر فقیر اثر هنگامه  خدابنده

کتاب پدر پولدار، پدر فقیر

معرفی کتاب پدر پولدار، پدر فقیر

پدر پولدار، پدر فقیر یا آنچه ثروتمندان در مورد پول به فرزندان خود آموزش می‌دهند، چکیده‌ای از اثر مشهور رابرت کیوساکی، کارافرین و نویسنده موفق حوزه کسب‌وکار است.

رابرت کیوساکی در سنین رشد، تحت آموزش دو پدر قرار گرفت: یکی پدر پولدار، که پدرِ بهترین دوستش بود و دیگری پدر فقیر، که پدر ِ واقعی او بود. به این ترتیب او توانست مابین دو دیدگاه بسیار متفاوت، یکی را انتخاب کند. پدر فقیر او تحصیلات بسیار بالایی داشت، اما پدر پولدار حتی کلاس هشتم را هم تمام نکرده بود. هر دوی آنها حسابی کار می کردند و موفق بودند و درآمد قابل توجهی داشتند. با این حال، یکی از پدرهای رابرت همیشه تقلا می کرد و دیگری هیچ نیازی به این کار نداشت.

 درباره کتاب پدر پولدار، پدر فقیر

رابرت در این کتاب می‌گوید که دلیل اصلی ثروتمندتر شدنِ ثروتمندان، فقیرتر شدن فقرا و تقلای طبقه متوسط در همان جایگاهی که هستند این است که موضوع پول را صرفا در خانه به بچه ها آموزش می دهند و سیستم آموزشی در این باره مطلبی آموزش نمی دهد.

رابرت کیوساکی شیوه تفکر ده‌ها میلیون نفر از مردم را در سرتاسر جهان در مورد پول به چالش کشیده و تغییر داده است. رابرت را به علت داشتن دیدگاه هایی که غالبا با باور مرسوم در تضاد است، به عنوان فردی صریح و شجاع می‌شناسند. همچنین در سرتاسر جهان او به عنوان مدافع آموزش مالی شناخته می‌شود.

او عقیده دارد اصلی ترین دلیل گرفتاری مالی مردم این است که افراد سال‌ها در مدرسه صرف یادگیری کرده‌اند، اما هیچ چیزی در مورد پول نیاموخته اند. به همین دلیل، آنها بر این باورند که برای بدست آوردن پول، باید کار کنند.... ولی یاد نگرفته‌اند کاری کنند تا پول برای آنها کار کند.

کیوساکی ۳۰ سال از زندگی خود را برای یادگیری در مورد پول از پدر پولدار صرف کرد. وقتی همه چیز را یاد گرفت و دانست، فهمید در خصوص پول، شش درس اصلی وجود دارد که مدام تکرار می شوند. این کتاب هم بر اساس همان درس‌هاست، البته سعی شده تاجای ممکن به زبان ساده بیان شوند. 

 خواندن کتاب کتابچه پرد پولدار، پدر فقیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر به کتاب‌های موفقیت در کسب‌وکار علاقه‌مندید و وقت کافی برای خواندن کتاب کامل پدر پولدار، پدر فقیر را ندارید، خواندن کتابچه ان را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۵۳ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۵۳ صفحه