دانلود و خرید کتاب از چگونگی به چرایی جیمی اشنایدرمن ترجمه زینب چراغچی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از چگونگی به چرایی اثر جیمی اشنایدرمن

کتاب از چگونگی به چرایی

معرفی کتاب از چگونگی به چرایی

کتاب از چرایی به چگونگی، نوشته‌ی جیمی اشنایدر، راهکارهایی عالی برای بالا بردن کارآیی و بهبود عملکرد به مدیران کسب و کارها ارائه می‌کند. 

برای ایجاد تغییرات مثبت و چشمگیر در محل کارتان، کتاب از چرایی به چگونگی را با ترجمه‌ی زینب چراغچی بخوانید. 

درباره‌ی کتاب از چرایی به چگونگی

برای داشتن یک تیم که با روحیه و انگیزه‌ای بالا برای رسیدن به هدف تلاش کنند و کارآیی بالایی هم داشته باشند چه‌کاری باید انجام داد؟ حتما روش‌های خیلی زیادی وجود دارد که به شما به عنوان یک مدیر کمک می‌کند تا چنین فضایی برای کارمندانتان خلق کنید. در کتاب از چرایی به چگونگی جیمی اشنایدر، با استفاده از تجربیات شخصی خود و همچنین سال‌ها همکاری با مدیران مختلف کسب‌ و کارها، راهکارهایی برای بالا بردن کارآیی و بهبود عملکرد ارائه می‌کند. در حقیقت جیمی اشنایدر نویسنده کتاب از چرایی به چگونگی معتقد است که این امر بستگی به این دارد که هر فرد آزاد باشد و این امکان را داشته باشد تا کاری را انتخاب کند که به آن علاقه دارد و گویی برای آن ساخته شده است. او سال‌ها زمانش را صرف رواج دادن این ایده کرد که افراد در جایگاه واقعی شغلی خودشان باشند. 

کتاب از چرایی به چگونگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب از چرایی به چگونگی برای تمام مدیران کسب و کارها و کسانی است که برای بالا بردن کارآیی تیمشان تلاش می‌کنند. اگر رویاهای بزرگی در سر دارید و راه رسیدن به آن را نمی‌دانید، کتاب از چرایی به چگونگی را بخوانید. 

بخشی از کتاب از چرایی به چگونگی

در سال ۲۰۰۶ پیشنهادی از کاری رویایی دریافت کردم که سال‌های بسیاری را برای رسیدن به آن کار می‌کردم. نپذیرفتم. مسیر انتخابم از ۶ ماه قبل زمانی که دخترم به دنیا آمد شروع شد. لحظاتی که با دخترم می‌گذشت خاص بود و انعکاس آن بر زندگی‌ام چیزی بود که قبلا تجربه نکرده بودم. محلی که می‌توانستم ذهنم را متمرکز کنم موقع کار بود. وقتی مدرکی در کسب و کار گرفتم به عنوان کارفرما در عرصه برند شروع به کار کردم. مسیری را دنبال کردم که به نظر عقلانی می‌آمد. گاهی اوقات کار برایم ناامید کننده و انجامنشدنی به نظر می‌رسید. با خود فکر می‌کردم ممکن است راه بهتری برایم باشد. سفری را ترتیب بدهم و کاری پیدا کنم که هم دوست داشته باشم و هم در آن سرآمد باشم.

 اگر شما مدیری هستید که می‌خواهید برای رسیدن به افزایش کارایی تیمتان تلاش کنید این کتاب برای شماست. اگر شما شخصا کسی هستید که به دنبال پیدا کردن راهتان همانطور که من ۹ سال پیش بودم می‌باشید شکی ندارم که شما هم به چنین بینش‌های مفیدی دست خواهید یافت.

نظرات کاربران

z.ch
۱۳۹۹/۰۸/۱۴

کتاب خوبی در زمینه مدیریت زمان و منابع انسانی و مدیریت فردی است

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۶۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۲۶۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان