دانلود رایگان کتاب داستان شیاطین اکرم علوی سرشکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب داستان شیاطین اثر اکرم علوی سرشکی

کتاب داستان شیاطین

امتیاز:
۳.۸از ۳۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب داستان شیاطین

«داستان شیاطین» مجموعه داستانی نوشته اکرم علوی سرشکی درباره نقش شیاطین در زندگی بشر و ترفندهایی است که آنها برای گمراه کردن ما به کار می‌برند. «در این داستان‌ها سعی شده است ترفندهایی که شیاطین در زندگی روزمره انسان بکار می‌برند تا به طرق مختلف آنها را از راه راست منحرف و سردرگم کنند به اشکال مختلف و به صورت داستان بیان شود و راه و روش مقابله با این وسوسه و توطئه‌ها از طریق فهم و شعوری که خداوند در وجود او نهاده و به او عطا نموده، را نشان داده و خنثی نماید.» بیشتر داستان‌های کتاب از زندگی روزمره الهام گرفته شده‌اند.

نظرات کاربران

****z****
۱۳۹۸/۰۴/۰۲

زیبا بود به خوبی بیان بدی و خوبی و مصلحت خدا در آن بیان شده بود و کار هایی که ما از سر جهل میکنیم را برایمان آشکار ساخته بود به نظرم ارزش خواندن را دارد

ary@n5141##
۱۳۹۹/۰۸/۰۶

بهترین کتابی که من خوندم لطفا به خوانید و کامنت بگزارید

محمد جواد کنشلو
۱۳۹۹/۰۳/۳۱

خیلی عالی بود بسیار آموزنده بود ممنونم از نویسنده با این همه تخیل و علمی که داشتن روی این کتاب و ممنون از عوامل برنامه طاقچه که این کتاب آموزنده و زیبا رو توی این برنامه بارگذاری کردن

mahdie
۱۳۹۸/۰۹/۰۴

عالی بود👏

amir
۱۳۹۹/۰۳/۲۳

عالی

Narges
۱۳۹۹/۰۹/۱۳

نمی‌دونم ولی احساس خوبی دارم

نازی
۱۳۹۹/۰۷/۱۸

به نظرم خیلی مبتدی بود.به درد بچه های کم سن و سال میخوره.

Elham
۱۳۹۹/۰۵/۲۸

خیلی خوب بود ممنون 😁😁👍👍

محمد
۱۴۰۱/۰۳/۲۴

سلام ، کتاب خیلی خوبی هست حتما بخونید

Mahshid
۱۳۹۹/۱۰/۱۲

خوب بود ،بد نبود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶۶)
راضیم به رضای خداوند؛ هرچه او برای من بخواهد خیر است.
عیدتون مبارک
حضرت علی (ع) می‌فرماید: خداوند انسان‌ها را آزمایش می‌کند تا کارهای خوب و بد که معیار پاداش وکیفر است از آن‌ها ظاهر شود. سارا: ما باید به داده‌ها و نداده‌های خداوند شاکر باشیم.
عیدتون مبارک
او از مادر به بندگانش مهربانتر است. خداوند رحمان و رحیم است. این ما بندگان هستیم که با کارهای اشتباه، خودمان را از بخشندگی او دور می‌کنیم و یا با عدم مدیریت و راهکار صحیح به بن بست می‌خوریم.
"Shfar"
خداوند می‌فرماید: من زمین و آسمان را بخاطر پنج نور مقدس آفریده‌ام احساس شعف، خوشحالی، بغض و... به من دست داد.
"Shfar"
متوجّه شدم وقتی معلّمِ دینی می‌گفت: روز قیامت دست و پا و اعضای بدن یا محیط به سود یا بر علیه انسان شهادت می‌دهند یعنی چه! زیرا این‌ها دراین دنیا هوشمند هستند و همه چیز را متوجّه می‌شوند.
"Shfar"
در این داستان ها سعی شده است ترفندهایی که شیاطین در زندگی روزمره انسان بکار می برند تا به طرق مختلف آنها را از راه راست منحرف وسر در گم کنند به اشکال مختلف و به صورت داستان بیان شود و راه و روش مقابله با این وسوسه و توطئه ها از طریق فهم و شعوری که خداوند در وجود او نهاده و به او عطا نموده، را نشان داده و خنثی نماید.
سه قلو ها
اگر طرح آبیاری قطره‌ای را جایگزین آبیاری سنّتی کنیم مشکل کمبود آب برای کشاورزی حل می‌شود.
ROZHA
مولانا حقیقت انسان را چنین بیان کرده: انسان به ریسمانی می‌ماند که دو سر دارد؛ سری در کرانهٔ بی‌نهایت؛ و سری در لبهٔ پرتگاهِ عدم. "دیو سوی آدمی شد بهرِ شرّ سوی تو ناید که از دیوی بتر تا تو بودی آدمی دیو از پی‌ات می‌دوید و می‌چشانید از می‌ات چون شدی در خوی دیوی استوار می‌گریزد از تو دیو ای نابکار"
"Shfar"
همه ذرّاتِ طبیعت هوشمند هستند.
"Shfar"
سوگند به خداوند که همگی را گمراه خواهم کرد. زمانی از انسان دست بر می‌دارم که جان به گلویش رسیده باشد. تلاش و سعیتان را بیشتر کنید گروه گروه شوید با هم مشورت کنید: که چگونه و به چه روش‌هایی می‌توان انسان را از راه درست دور کرد و به ضلالت و گمراهی کشانید.
#Mohad3h#

حجم

۱۵۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۷۷ صفحه

حجم

۱۵۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۷۷ صفحه

قیمت:
رایگان