دانلود و خرید کتاب تاریخ ناگفته و پنهان آمریکا عدنان اکتار ترجمه نصیر صاحب‌خلق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تاریخ ناگفته و پنهان آمریکا اثر عدنان اکتار

کتاب تاریخ ناگفته و پنهان آمریکا

معرفی کتاب تاریخ ناگفته و پنهان آمریکا

کتابی که هم اکنون پیش روی شما است، برگرفته از اثر بزرگ و جامع «عدنان اکتار (-۱۹۵۶)» اندیشمند و نویسندۀ ترک، معروف به «هارون یحیی» است. عنوان این اثر «نظم جدید ماسونیک» و در بردارندۀ تاریخ شکل‌گیری و تحوّلات سیاسی، اجتماعی و فکری پانصد سالۀ تمدّن صلیبی ـ صهیونی غرب است. در این اثر کلّیۀ‌رخدادهای محوری غرب از جمله، عصر روشنگری، اومانیسم، رنسانس، پیدایی دولت‌های ملّی، انقلاب‌های بزرگ سیاسی اجتماعی غرب، همچون انقلاب پیوریتن‌ها در انگلیس و انقلاب کبیر فرانسه و پیدایش و شکل‌گیری دولت ـ کشور آمریکا و ... مورد بحث و ارزیابی گسترده قرار گرفته‌است. بنیان و شالودۀ نظریات و آرای نویسنده در این کتاب مبتنی بر «یهودشناسی» است و او سعی می‌کند تا با توجّه به نقش یهود به عنوان یک عنصر جدّی در شکل‌گیری تاریخ پانصدسالۀ سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی غرب، این حوزۀ تمدّنی صلیبی ـ صهیونی را مورد بازپرسی و نقد جدّی قرار دهد. کتاب «تاریخ ناگفته و پنهان آمریکا» در اصل بخشی از این اثر مهم است که ضمن حذف و اضافاتی که در تدوین و تنظیم آن صورت گرفته در قالبی مستقل عرضه شده‌است. درواقع این اثر، متضمّن نکات ناگفتۀ تاریخ دولت کشوریی است که داعیۀ «برگزیده» بودن دارد و درصدد تغییر نظام جهانی بر اساس مدلی انگلوساکسونی و آمریکایی است. دیگر بخش‌های این اثر نیز در حال بررسی و آماده‌سازی برای انتشار است.: پس از جنگ دوم خلیج فارس بوش (پدر) که جنگ را به طور یک جانبه سازماندهی کرده و به راحتی در آن بر حریف غلبه یافته بود در مقام رئیس جمهور کشور آمریکا اعلام داشت: جهان جدیدی در حال شکل‌گیری است، دنیایی که با آنچه تاکنون دیده‌ایم؛ کاملاً متفاوت است یک نظم نوین جهانی. بسیاری از مردم مفهوم «نظم نوین جهانی» را به عنوان پیام رهایی از جنگ سرد و نظام استرات‌ژیک پدید آمده بعد از کنفرانس «یالتا» تعبیر کردند، حال آنکه بر اساس این پیام از این پس در دنیا فقط یک قدرت برتر مطرح و دیده خواهد شد. آمریکا جنگ طولانی‌اش را با پرچمدار نظام سوسیالیسم، اتّحاد جماهیر شوروی، پیروزمندانه به پایان رسانده بود و در این جنگ آمریکا، نظام ایدئولوژیک و فرهنگ کاپیتالیسم و یا لیبرال دموکراسی پیروز میدان شده بود.

نظرات کاربران

Mehdi Infinity
۱۳۹۸/۰۳/۲۱

دشمن شناسی اولین گام در مسیر ظهور است انشالله ، ممنون از طاقچه بابت این کتاب

فواد اعظمی
۱۳۹۹/۰۱/۱۴

کتابی هست که تاریخ آمریکا رو از کریستف کلمب تا زمان بیل کلینتون بدون اطناب ممل و ایجاز مخل توضیح داده و انصافا در یکایک جملات آن استنادهای محکم و قابل قبولی دیده میشه. از همه مهمتر یک کتاب تالیف شده

- بیشتر
Omid H
۱۳۹۷/۰۱/۳۰

خیلی کتاب خوب و جالبیه اما واقعا خوندن این همه جنایت سخته 😰

یا حیدر کرار
۱۳۹۸/۰۳/۰۵

بسیار جالب و عالییییی

mahdi.ch73
۱۳۹۷/۰۱/۳۱

عالی

محمد
۱۴۰۲/۰۱/۳۰

سلام لوزتون بخیر دوستان یک توصیخگه‌ای دارم وقتی کتابی را میخواندی درباره نویسنده آن نیز تحقیق کنید عدنان اکتار خود را ماسون اعلام کرد و بعد‌ها نیز به جرم تجاچز جنسی دستکیر شد. بازهم خودتون برید تحقیق کنید.

کاربر ۱۴۹۷۱۲۳
۱۳۹۹/۱۲/۲۲

نویسنده همون کسیه که در ترکیه مجالس عجیبی پر از زنان جوان برپا میکرد و اخیرا دستگیرش کرده بودند. نوشته ی همچین موجود عجیب و مشکل داری بدون غرض و مرض نمیتونه باشه

Mehrbology_youtube
۱۳۹۹/۱۲/۰۲

نویسنده کتاب همون شارلاتانیه که چند وقت پیش در ترکیه دستگیر شد.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۸)
آمریکا در تلاش برای دستیابی به مقام «ربوبیت» است
دهقان غذاخوار
آمریکا در تلاش برای دستیابی به مقام «ربوبیت» است
دهقان غذاخوار
مفهوم «نظم نوین جهانی» چیزی جز تحقّق حکومت جهانی یهود نیست که طرح آن توسط نمایندۀ تامّ الاختیار آنها در آمریکا، یعنی کسینجر از جمله بهترین مؤیدهای این مدّعاست.
azar
عبارت‌های لاتین نوشته شده بر روی نشان آمریکا هم بسیار با اهمّیت هستند. در طرف رویی نشان، عبارت «بی‌نظیر در میان همه»را در دهان عقاب گنجانده‌اند که یادآور لقبی است که عهد عتیق (تورات) با استفاده از تعبیر «قوم برگزیده» به یهودیان داده است.
Mehdi Infinity
یکی از علل بمباران «لیبی» این بود که ریگان فکر می‌کرد این کشور به زودی در جنگ آرمگدون با اسرائیل رویارو خواهد شد.
فواد اعظمی
نفوذ و نظارت اطّلاعاتی اسرائیل بر روی ساختار دولت آمریکا در کنگره، کاخ سفید، سیاست خارجی و پنتاگون، بی‌نهایت بهت‌آور و حیرت‌انگیز است. به همین علّت است که یهودیان در رده‌های مختلف تشکیلاتی و ساختاری آمریکا هر چه بخواهند می‌کنند.
azar
اندیشۀ مخالفت جدّی با نظام سرمایه‌سالاری تنها از اعتقاد به اسلام ناشی می‌شود و آمریکا هم کاملاً به این نکته توجّه دارد. به همین علّت نیز در طرحی جهانی و اقدامی استراتژیک، محاصرۀ اسلام را آغاز نموده است.
azar
آمریکا در حال حاضر بزرگ‌ترین قدرت شیطانی است که عبودیت و ربوبیت «الله» را به چالش کشیده است. قدرت شیطانی‌ای که خود دعوی ربوبیت و جانشینی خداوند را داشته و مردم را به جای «اطاعت از خداوند» به «اطاعت از خود»، می‌خواند.
azar
پیوریتان‌های بنیانگذار این کلنی قصد داشتند یک صهیون جدید در سرزمین پهناور آمریکا به وجود بیاورند که مشابه جریان اصلاحات پدید آمده در انگلستان بود ... یادگارهای به جا مانده از پیوریتان‌ها بدون شک، عامل بزرگی در شکل‌گیری روح آمریکایی به شمار می‌آید.
یا حیدر کرار
ویکوف می‌گوید: نشان آمریکا بازتابی از ماسونی‌گری است. نشانی مرکب از ماسونی‌گری و نهان‌گرایی
Mehdi Infinity

حجم

۱۸۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۲۰۹ صفحه

حجم

۱۸۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۲۰۹ صفحه

قیمت:
۲,۸۸۰
تومان