دانلود و خرید کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هيل ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هيل

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

معرفی کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

خلاصه‌کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید نوشتهٔ ناپلئون هیل و ترجمهٔ رضا اردلان است و شنیدار آن را منتشر کرده است. بهترین راهکارها برای ثروتمند شدن در این کتاب آمده است.

درباره خلاصه‌کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

با مطالعهٔ خلاصه‌کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید می‌آموزید که چگونه می‌توانید با قدرت ذهنی خود، به‮ هرچیزی که می‮‌خواهید، دست پیدا کنید‬‬.

اکنون زمان آن فرا رسیده است که از رویاپردازی محض، دست بکشید و برای تحقق آرزوها و اهداف خود، تلاش کنید. دیگر نیازی نیست که با حسرت به زندگی افراد موفق بنگرید و رمز موفقیتشان را جست‌وجو کنید. ناپلئون هیل به عنوان نویسندهٔ این کتاب، در مورد زندگی بیش از ۵۰۰ انسان موفق و ثروتمند، تحقیقات و مطالعات لازم را انجام داده‌ و راز ثروت آن‌ها را در این کتاب آورده‌ است.

هیل ‮بار این راز را از «اندرو کارنِگی» شنیده است. در واقع، در ابتدا اندرو این راز را با او در میان گذاشت؛‌ پس از آن، او زندگی خود را وقف آموزش آن به دیگران نمود.‬‬‬‬‬‬‬‬

اگر این راز در تمامی مدارس و دانشگاه‌ها آموزش داده شود، تمامی نظام آموزشی متحول خواهد شد و زمان آموزش در مدارس، به کمتر از نصف کاهش خواهد یافت.

پس، اگر شما هم کنجکاو شده‌اید که به این راز دست پیدا کنید و به ثروت یا هر هدف دیگری برسید، این کتاب را مطالعه کنید.

این خلاصه‌کتاب به شما می‌آموزد که اهداف خود را چگونه و با چه ابزاری، عملی کنید.

خواندن خلاصه‌کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این خلاصه‌کتاب را به کسانی که می‌خواهند ثروتمند شوند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

«دانش، راه دستیابی به اهداف زندگی را ساده‌تر می‌کند؛ اما نکاتی وجود دارند که باید آن‌ها را مد نظر قرار داد.

اول از همه، مفاهیم سنتی در مورد دانش و تحصیلات را دور بریزید.

داشتن معلومات و باسواد بودن، تنها به داشتن مدرک دانشگاهی محدود نمی‌شود. «هنری فورد» (موسس و بنیان‌گذار کمپانی فورد)، به‌خوبی نشان داد که افراد تحصیل‌نکرده هم میتوانند دانا و آگاه باشند. نرفتن به دانشگاه، هیچ‌گاه مانع دست‌آوردهای عظیم هنری و دستیابی او به ثروت نشد.‬‬‬‬‬‬

اگر قصد دارید موفق شوید، به تلنبار کردن اطلاعات فراوان در ذهن خود، نیازی ندارید. آنچه اهمیت بیشتری دارد، این است که دانش و تجارب مورد نیاز و درست را بهدست آورید؛ از نقاط قوت خود، استفاده کنید و از استعدادتان، بهره بجویید.‬‬‬

راه‌های مختلفی برای یادگیری وجود دارند: رفتن به دانشگاه، شرکت در کلاس‌های آموزشگاهی، تجربه عملی و بسیاری روش‌های دیگر. پس، یادگیری و پیشرفت خود را فقط در گرو مدرک دانشگاهی نبینید.

نکته حائز اهمیت دیگری که وجود دارد، این است که بدانید دانش مورد نیاز خود را از کجا میتوانید بهدست بیاورید؛ زیرا احتیاجی نیست که همه چیز را خودتان بدانید.‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

در مقابل، باید بدانید هنگامی که به دانش خاصی نیاز دارید، به چه کسی یا کسانی می‌توان مراجعه کنید؛ اگر با شبکه‌ای از افراد خبره و متخصص در ارتباط باشید، بسیار کاراتر و عملی‌تر از زمانی است که بخواهید خودتان همه‌چیز را یاد بگیرید.»

نظرات کاربران

کاربر ۶۲۲۶۲۷۸
۱۴۰۲/۰۱/۱۸

اصلا کتاب ناپلئون هیل نیس خیلی خیلی خلاصه شده و از هر فصلی تیکه های کتاب ناپلئون هست

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳ صفحه

حجم

۲۰٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان