دانلود و خرید کتاب الفبای چیرگی ست گودین ترجمه فرامرز عیب پوش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب الفبای چیرگی اثر ست گودین

کتاب الفبای چیرگی

معرفی کتاب الفبای چیرگی

کتاب الفبای چیرگی نوشتهٔ ست گودین و ترجمهٔ فرامرز عیب پوش است. انتشارات برآیند این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب الفبای چیرگی

موفقیت، جایی خارج از کنج عافیت منتظر ما است! کتاب الفبای چیرگی در این باره سخن گفته است. این کتاب اثری کم‌حجم و ساده است که می‌تواند زندگی شما را دگرگون کند؛ چراکه پر است از مفاهیم و کلماتی کلیدی که قواعد خوشبختی و کامیابی را به شما می‌آموزد. ست گودین این راهنمای خودسازی را به نگارش درآورده و به شما کمک می‌کند برای تبدیل‌شدن به یک پروانهٔ باشکوه، از پیلهٔ امن خود خارج شوید. این کتاب از اصول موفقیت و رهایی از ترس‌ها سخن گفته است. اصول دستیابی به هر هدفی که آرزویش را دارید، تنها در چند مفهوم ساده خلاصه می‌شود؛ مفاهیمی که نویسنده به‌ترتیب حروف الفبا برای شما بازگو می‌کند و ذیل هر یک، معنای تازه‌ای از آن را به شما ارائه می‌دهد. ست گودین در هنگام شرح هر مفهوم، توصیه‌هایی کاربردی را هم در اختیارتان قرار داده است. با مطالعهٔ این کتاب می‌آموزید که برای رسیدن به هر موفقیت کوچک یا بزرگی ابتدا باید از حاشیهٔ امن خود خارج شوید.

خواندن کتاب الفبای چیرگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ست گودین

ست گودین نویسندهٔ چندین کتاب پرفروش بین‌المللی است. آثار او به بیش از ۳۵ زبان مختلف ترجمه شده است. او شیوهٔ تفکر مردم دربارهٔ بازاریابی و کارکردن را تغییر داده است. سِت گادین در کنار نوشتن و سخنرانی، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت «squidoo.com» نیز هست؛ وبلاگ او نیز در زمرهٔ محبوب‌ترین وبلاگ‌های بازاریابی جهان است. ست گادین پیش از نویسندگی و وبلاگ‌نویسی، معاون بازاریابی مستقیم یاهو بود. کتاب‌های «گاو بنفش» و «به جعبه دست بزن» و «الفبای چیرگی» اثر اوست.

بخشی از کتاب الفبای چیرگی

«commitment: تعهد یگانه راه گذر از میان آتش است. تعهد ما را از نقطه‌ی «چه ایده‌ی جالبی!» به نقطه‌ی «بالأخره موفق شدم» خواهد برد. تعهد هم شیرین است و هم ترسناک. اگر شکست خوردیم باید مسئولیت آن را بپذیریم. اگر هم پیروز شویم، شادی پاداش ماست. موفقیت تمرین ندارد. هر آنچه قرار است اجرا شود، پس از اجرا مفهوم پیدا می‌کند. با تعهد ممکن است شکست بخوریم اما بدون تعهد شکست قطعی‌ست.

dribble: زندگی مانند بازی فوتبال است. حریف خواه یا ناخواه برای گرفتن توپ خواهد آمد. ترس، استرس، مقاومت و هر چه در مسیر پیش رویمان قرار گرفت باید دریبل شود. دریبل زدن هنر است. اسطوره‌ها از دفاع حریف شکایت نمی‌کنند. بلکه صرفاْ نگاهشان به هدف است و دریبل می‌زنند. سختی‌ها را دریبل کنیم. موفقیت صد متر جلوتر است. مفهوم خیلی ساده‌ای‌ست اما به‌هیچ‌وجه کار آسانی نیست.

effort: تلاش لازم است اما تأثیر آن مهم است. اگر مشکل را در سه ثانیه حل کنیم و شجاعت گفتن آن را داشته باشیم هنر کرده‌ایم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان