دانلود و خرید کتاب راهنمای جامع برنامه نویسی R (مقدماتی و پیشرفته) سیدمهدی صالحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای جامع برنامه نویسی R (مقدماتی و پیشرفته) اثر سیدمهدی صالحی

کتاب راهنمای جامع برنامه نویسی R (مقدماتی و پیشرفته)

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب راهنمای جامع برنامه نویسی R (مقدماتی و پیشرفته)

کتاب راهنمای جامع برنامه نویسی R (مقدماتی و پیشرفته) نوشتهٔ سیدمهدی صالحی در انتشارات مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر شده است.

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

درباره کتاب راهنمای جامع برنامه نویسی R (مقدماتی و پیشرفته)

هدف اصلی این کتاب، ایجاد یک منبع فارسی مناسب براي آشنایی مقدماتی کاربران فارسی‌زبان با زبان برنامه‌نویسی قدرتمند و منعطف R است که در کشور ما کمتر مورد توجه قرار گرفته است. این زبان برنامه‌نویسی به‌ویژه برای دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی و پژوهشگران حوزه‌های مختلف، ابزار قدرتمندی برای تحلیل داده‌ها و انجام تحلیل‌های متنوع آماری محسوب می‌گردد. مفاهیم پیچیده‌تر مثل ترسیم گراف‌های حرفه‌ای یا داده‌کاوی با استفاده از R در کتاب‌های بعدی مورد بحث قرار خواهند گرفت.

این کتاب، حاصل تجمیع و به‌روز‌رسانی تمامی مطالبی است که در سال ۱۹۹۰ توسط Venables Bill و Smith. M David نگاشته شدند و به تشریح زبان‌های برنامه‌نویسی S و Plus-S می‌پردازند. برخی تغییرات نسبت به نسخه‌های قدیمی‌تر کتاب اعمال شده تا تغییرات بین برنامه‌نویسی S و R مدنظر قرار گیرند و برخی مطالب نیز به‌طور مفصل‌تر تشریح شده‌اند.

اغلب کاربران جدید R این کتاب را از فصل پانزدهم («یک جلسۀ آموزشی») آغاز می‌کنند. این بخش، آشنایی لازم با فرم جلسات R و از آن مهم‌تر برخی بازخوردهای سریع در مورد آنچه واقعاً در R اتفاق می‌افتد را فراهم می‌سازد. بسیاری از کاربران هم از R اساساً به‌عنوان یک ابزار گرافیکی استفاده می‌کنند. این کاربران می‌توانند به فصل ۱۲ مراجع کنند و نیازی به خواندن بقیه فصول ندارند. 

کتاب راهنمای جامع برنامه نویسی R (مقدماتی و پیشرفته) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یادگیری زبان برنامه نویسی R پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۲ صفحه

حجم

۸٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۲ صفحه

قیمت:
۱۴۰,۰۰۰
تومان