دانلود و خرید کتاب قانون جذب زکریا آلبرت ترجمه سعیده حسینی لاکه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قانون جذب اثر زکریا آلبرت

کتاب قانون جذب

معرفی کتاب قانون جذب

کتاب قانون جذب نوشتۀ زکریا آلبرت و ترجمۀ سعیده حسینی لاکه است. این کتاب را مؤسسه انتشاراتی فلسفه منتشر کرده است. در این کتاب بعضی از حیرت‌انگیزترین، الهام‌بخش‌ترین و امیدبخش‌ترین داستان‌های زندگی واقعی راز گفته شده است و از بین داستان‌های زیادی انتخاب شده‌اند که در این ده سال برایمان فرستاده شده بود؛ و شما را به یک سفر فراموش‌نشدنی و رؤیایی می‌برند که محدودیت‌های ذهنتان را از بین خواهد برد. این داستان‌ها به‌وضوح نشان می‌دهد مهم نیست چه کسی هستید و کجا زندگی می‌کنید، شما هم می‌توانید از راز برای ساختن آنچه می‌خواهید استفاده کنید.

درباره کتاب قانون جذب

با نگاهی دقیق به زندگی روزمره متوجه خواهیم شد که قانون جذب در تمامی لحظات زندگی‌مان حضور دارد. بسیاری از افراد به دلیل فاصلة زمانی بین افکار و نمود آن‌ها، متوجه این ارتباط نمی‌شوند. گاهی اوقات احساس می‌کنیم مواردی که برای ما اتفاق می‌افتند در اثر یک پیشامد رخ داده‌اند، نه قانون جذب. برای مثال، تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که با دوستتان تماس بگیرید و او در همان لحظه به شما زنگ بزند؟ یا درست در لحظه‌ای که گوشی تلفن را برمی‌دارید، شروع به زنگ زدن کند؟ این تجارب تصادفی نبوده، بلکه نتیجه قانون جذب هستند. ما چیزی را بیشتر به دست می‌آوریم که در زندگی روی آن تمرکز کرده‌ایم. به همین دلیل باید بر افکار خود خلاقیت بیشتری داشته باشید. در این کتاب قصد دارم به شما نشان دهم که چگونه می‌توانید آگاهانه و حساب شده، چیزهای خوب را به‌درستی، در زندگی خود جذب کنید. تمرکز روی چیزهایی که باعث خوشحالی شما می‌شوند، شانس جذبشان را افزایش می‌دهد. طرف دیگر، جنبه منفی آن است، هنگامی‌که روی چیزهایی که دوست ندارید تمرکز می‌کنید، همان را به خود جذب می‌کنید ... برای مثال، با تمرکز بر روی ثروت و سلامتی، همان را جذب خواهید کرد. بااین‌حال، با تمرکز بر روی فقر، وضعیتی را به خود جذب خواهید کرد که حتی چیزهای کوچک را از شما می‌گیرد. قانون جذب بر اساس این فرضیه شکل‌گرفته است. شما چیزی را بیشتر دریافت می‌کنید که روی آن تمرکز دارید. یکی از هزاران دلایل این است که تفکر منفی برای زندگی شما زیان‌بار است. نگرانی همیشگی درمورد زمان حال، گذشته یا وقوع احتمالی رخدادها در آینده، می‌تواند یکی از قدرتمندترین قوانین جهان هستی را بر علیه شما برانگیزد، زیرا شما چیزهایی را جذب می‌کنید که نمی‌خواهید. می‌توانید از قانون جذب برای جذب چیزهای خوب زیادی در زندگی استفاده کنید.

خواندن کتاب قانون جذب را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و خودیاری می‌توانند از خواندن این کتاب لذت ببرند.

بخش‌هایی از کتاب قانون جذب

شنیده‌ام که بسیاری از مردم درمورد قانون جذب و همچنین دربارة اصول آن «انرژی‌های مشابه یکدیگر را جذب می‌کنند» صحبت می‌کنند. درباره آن تحقیق کردم و به این موضوع پی بردم که قانون جذب یکی از قوانین حاکم بر جهان هستی است. قوانین بسیاری وجود دارند که بر جهان هستی حکمرانی می‌کنند برخی از آن‌ها جزو دوازده قانون تغییرناپذیر جهان هستی، قوانین معنوی و قوانین جهانی طبیعت هستند. این قوانین ممکن است نام‌های مشابهی نداشته باشند و با دستورالعمل‌های خاصی همراه باشند، اما در نهایت متوجه می‌شوید که این قوانین بسیار شبیه یکدیگرند. اولین و مهم‌ترین اصل این است که واقعیت فیزیکی نوعی فرافکنی از خودآگاهی به‌هم‌پیوسته است که توانی بی‌اندازه دارد. به بیان دیگر واقعیت فیزیکی، ارتعاش انرژی در فرکانس‌های مختلف است که ذهن ما به‌عنوان یک امر مهم درک می‌کند. این میدان پر از انرژی را اگر در نظر بگیرید، از آگاهی مطلقی سرچشمه می‌گیرد که همه ادیان از آن به‌عنوان «خدا» یاد می‌کنند. قوانین موجود اظهار می‌کنند که همه چیز دارای انرژی است، افکار، عواطف، و حتی اعمال ما دارای انرژی هستند که انرژی‌های دیگر را تحت‌تأثیر قرار می‌دهند؛ بنابراین، تمرکز بر روی چیزی که می‌خواهید، انرژی‌های دیگری را با همان فرکانس در حال ارتعاش به خود جذب می‌کند. این ایده اصلی بسیاری از قوانین حاکم بر جهان هستی است. شروع قانون جذب تنها به این دوره برنمی‌گردد، بلکه قدمت آن به دوران کهن و به‌دوراز این باور که این پدیده دوران جدید است، بازمی‌گردد.

بودا یکی از اولین کسانی بود که قانون جذب را به انسان معرفی کرد، همان‌طور که فرمود: «شما همانید که می‌اندیشید.» کارما نیز از قانون جذب سرچشمه می‌گیرد، و بیان می‌کند «از هر دست بدهی از همان دست می‌گیری» به این معنی که اگر شما باعث رنجش کسی شده باشید در نتیجه با همان بی‌رحمی که با او برخورد کرده‌اید با شما برخورد می‌شود، اما اگر با دیگران به مهربانی رفتار کرده باشید به همان میزان مهربانی دریافت خواهید کرد. دور از ذهن نیست که سعادت جهان هستی در احیای قانون جذب باشد. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۸ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۸ صفحه