دانلود و خرید کتاب موضوع پول نیست باب پراکتور ترجمه مینا تاجری نیکنام
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب موضوع پول نیست اثر باب  پراکتور

کتاب موضوع پول نیست

معرفی کتاب موضوع پول نیست

کتاب موضوع پول نیست نوشته باب پراکتور است و با ترجمه مینا تاجری نیکنام در انتشارات فرشته منتشر شده است. این کتاب نگاه شما به مساله پول را تغییر می‌دهد. 

درباره کتاب موضوع پول نیست

کتاب موضوع پول نیست به همهٔ افرادی که شوق یادگیری دارند و می‌خواهند جنبه‌های زندگی خود را تغییر دهند توصیه می‌شود. نویسنده کتاب در ۲۶ سالگی زندگی‌اش تغییر کرد و همان تغییر باعث نوشته شدن این کتاب شد. اثری که توانسته است زندگی بسیاری را تغییر دهد. نویسنده در کتاب‌هایش با روش شخصی و جهانی خوانندگان را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. شما در حال آغاز تجربه‌ای هستید که طرز فکرتان دربارهٔ پول را برای همیشه عوض خواهد کرد. راز آفرینش ثروت در این کتاب بر شما فاش خواهد شد.

این کتاب که در دست شماست حاصل چهل سال تجربهٔ باب پراکتور به عنوان مربی، آموزگار و سخنران در زمینهٔ پول و ذهن است. هم‌زمان با شروع به خواندن این کتاب، آگاهی شما نیز تغییر می‌یابد و به این ایده می‌رسید که پول یک ایده است. پول خدمت‌گزاری خوب و اربابی وحشتناک است. پول در دو منظور اصلی: یکی آسایش رساندن به شما و دیگری قادر ساختن شما برای بهره بردن از خدمات بدون حضور فیزیکی است و توانایی پول درآوردن در شما متناسب با آگاهیتان بیش‌تر خواهد شد. بهترین راه استفاده از این کتاب یادگرفتن سطر به سطر آن است.

خواندن کتاب موضوع پول نیست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب موضوع پول نیست

قطعا پول نداشتن انسان را از پا درمی‌آورد. قیمت اغلب محصولات و خدمات به‌طور مداوم هر روز در حال افزایش است، چرا باید نگران چیزی باشم که مطلقا هیچ کنترلی بر آن ندارم؟ اما اگر پول نداشتم حتما به آن فکر می‌کردم.

پول، زمان و انرژی ما را هدر داده، هم‌چنین قدرت ذهنی و خلاقیت ما را به اندازه یک ماشین معیوب کاهش می‌دهد. به همین دلیل است که شما باید از این چرخه باطل خارج شده و از بهانه‌جویی دست بکشید و بدانید که پول هدف نیست.

هنگامی که به افرادی می‌اندیشم که موفقیت‌های بزرگی به دست آورده‌اند هرگز نمی‌بینم که دنبال پول دویده باشند، بلکه افرادی را می‌بینم که ذهن را درک کرده‌اند. آن‌ها هرگز به کسب درآمد فکر نمی‌کنند بلکه فقط روی کاری که می‌خواهند انجام دهند تمرکز می‌کنند.

اینجاست که شما باید درک کنید که مسیر رسیدن به ثروت یک بازی ذهنی است که باید با خودتان بازی کنید. «پول خوشبختی نمی‌آورد» یک جملهٔ دفاعی است که یاد گرفته‌ایم تا در مقابل بی‌پولی آن را برای دیگران توجیه کنیم. در حقیقت شما نیز می‌خواهید که جور دیگری باشد. این کتاب راه را در این باره به شما نشان می‌دهد.

مردم ثروتمند پیش‌تر این را درک کرده‌اند که موضوع پول نیست. آن‌ها می‌دانند که پول به خودی خود تنها یک هدف نیست. به همین دلیل است که شما می بینید که این افراد از پول به عنوان یک کالای مبادله شده استفاده می‌کنند و هرگز به آن چنگ نمی‌زنند.

درک این موضوع برای بیش‌تر ما زمان زیادی را صرف می‌کند. اما به راحتی می‌توان فهمید که این موضوع دلیل واضحی دارد. در تمام طول زندگی برنامه‌ریزی کرده‌ایم که پول را هدف نهایی خود می‌بینیم. به همین دلیل است که هنگامی که کسب پول دشوار می‌شود حالت تدافعی گرفته و بهانه می‌آوریم.

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای درک عملکرد پول این است که آن را مانند قطره‌ای آب تصور کنید. یک قطره به خودی خود چیزی نیست. بسیار کوچک و ضعیف است. حال هر قطره را یک دلار تصور کنید، قطعا نمی‌توان با آن کار زیادی کرد.

نظرات کاربران

مهیار
۱۴۰۰/۱۱/۲۰

امروز 19 ام بهمن 1400 ، پنج روز از فوت باب پراکتور عزیز میگذره ، همون طور که دلش خواست زندگی کرد ، رفتار کرد و همون کاری که دوست داشت انجام داد ، روحت تا ابد شاد. یکی از

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
ماهی‌گیران همیشه می‌گویند شما می‌توانید یک سطل پر از خرچنگ را به حال خود رها کرده و نگران فرار آنها نباشید زیرا هرگاه یک خرچنگ در صدد فرار باشد توسط دیگر خرچنگ‌ها به داخل سطل بازگردانده می‌شود.
Iliya
من پیرمردی با دردسرهای بی‌شماری هستم که اغلب هیچ کدامشان رخ نداد.
Iliya
وقتی ترس وارد می‌شود منطق از بین می‌رود. در حقیقت اصلا فرقی ندارد که این ترس به چه میزان غیرمنطقی و یا بی‌اساس باشد. ترس با آزادسازی شک و تردید در ذهن شما ایده‌های دارای اطمینان شما را از پای درمی‌آورد
کاربر ۶۶۰۴۲۹۷

حجم

۱۷۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱۷۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان