دانلود و خرید کتاب گردباد رشد مهشید حقیقت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گردباد رشد اثر مهشید حقیقت

کتاب گردباد رشد

نویسنده:مهشید حقیقت
انتشارات:نشریار
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب گردباد رشد

کتاب گردباد رشد نوشتۀ مهشید حقیقت است. این کتاب را نشر یار منتشر کرده است. نام فرعی این کتاب با یادگیری عملی مهارت‌هایی برای زندگی‌کردن، واکنش‌های سازنده‌تری را در برابر مسائل زندگی داشته باشید؛ است.

درباره کتاب گردباد رشد

در کتاب گردباد رشد نویسنده اهمیت مسائل مربوط به جسم را زیر سؤال نمی‌برد و به این واقعیت اذعان دارد که ما باید به تمام نیازهایمان به یک اندازه پاسخ دهیم؛ (منظور از نیازها، نیازهایی است که آبراهام مازلو در هرم مازلو به آنها اشاره دارد) اما نویسنده قصد دارد از یک توانایی صحبت کند که به ما کمک می‌کند هر چه سریع‌تر نیازهای اولیه خودمان را تامین کنیم و به تپه‌های بالاتر و قله‌های مرتفع‌تری از نیازها دست یابیم. آنجایی که وقتی روی قله می‌ایستیم، می‌توانیم به معناهای بزرگتری دست پیدا کنیم. معناهایی که شاید ما را به اصل خودمان بیشتر نزدیک می کند؛ معنایی چون بعد روحانی‌مان که برای دلایل بزرگتری خلق شده است و در نهایت به اصل خودمان که خداوند است نزدیک‌تر می‌شویم و این یعنی کمال انسان......

هدف از نوشتن این کتاب این است که ما را به توانمندی‌هایی که کمک می‌کنند از تپه‌ها رد شویم و به قله‌های بلندتری برسیم، مجهز کند. این توانمندی‌ها حاصل هم‌افزایی چندین مهارت هستند و همه با هم به ما کمک می‌کنند تا با برپاکردن گردباد رشدی در زندگی‌مان، چگونه واکنش نشان‌دادن به مسائل مختلف زندگی را یاد بگیریم، تا اگر زمانی خواستیم نسلی به جا بگذاریم، بتوانیم ابزارهایی برای بهتر زندگی‌کردن را از کودکی در وجود آنها نهادینه کنیم و با دیدی متفاوت، آنها را پرورش دهیم. نویسنده به این باور دارد که این توانمندی‌ها و مهارت‌ها یک‌شبه در ما شکل نمی‌گیرد و فرایندی که طی می‌کنیم تا بتوانیم از آنها استفاده کنیم زمان بر است. پس ما هم این انتظار را از خودمان نداشته باشیم و خودمان را به فرایند بسپاریم.

خواندن کتاب گردباد رشد را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

کتاب گردباد رشد برای افرادی مناسب است که علاقه دارند واکنش‌های خود را نسبت به زندگی بهبود ببخشند.

بخش‌هایی از کتاب گردباد رشد

کتاب "طرز فكر" پر است از تحقیقات و مثال هایی که تأثیرات ناشی از دو طرز فکر در بین انسانها را بررسی می کند. طرز فکری که سال‌ها در تمام جوامع وجود داشته و حتی در حال حاضر هم شاهد فراگیر بودنش هستیم، طرز فکر ثابت است. این طرز فکر به انسان‌ها دیدی ۰ و ۱ می‌دهد و از بودن یا نبودن، داشتن یا نداشتن صحبت می‌کند. اما در مقابل، طرز فکر رشد که با انجام آزمایش‌های زیادی ثابت شده که سازنده‌تر است، باعث حرکت به سمت کمال می‌شود و به رشد تدریجی و شدن، باور دارد. اگر بخواهم ساده‌تر بگویم طرز فکر ثابت به زاده شدن انسان‌های موفق و طرز فکر رشد به ساخته‌شدن آنها باور دارد. این کتاب در صورتی به کار شما می‌آید و پولی که پرداخت کرده‌اید به رشد هزار برابری شما می‌انجامد که طرز فکر رشد را در خودتان ایجاد کنید، وگرنه این کتاب هم شاید مانند کتاب‌های دیگر در قفسه‌های کتابتان خاک بخورد و شما حسرت ایده‌آل‌هایی را بخورید که در این کتاب به تصویر کشیده شده یا فقط بتوانید در موردشان صحبت کنید، اما به عمل کار برآید، به سخن‌دانی نیست ... چند سال پیش یونسکو اعلام کرد، در دنیای امروزی سواد دیگر فقط با توانایی به‌کارگیری دانسته‌ها در زندگی سنجیده می‌شود، نه صرفاً اطلاعات داشتن و دانستن. همان‌طور که از موضوع کتاب هم مشخص است می‌خواهم شما به مهارت‌هایی برای زندگی‌کردن مجهز شوید؛ یعنی بتوانید شناختی که از این مهارت‌ها به دست می‌آورید را در زمان و مکان مناسب استفاده کنید. وگرنه این دانش هیچ کاربردی برای شما نخواهد داشت به جز قضاوت بیشتر خودتان و دیگرانی که نقص‌های مهارتی را در آنها پیدا می‌کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان