نظرات درباره کتاب نسخه پیچ و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳ | طاقچه
۳٫۱
(۳۹۰)
مهشید
همه المانهایی که از یه داستان خوب توقع داشتم رو داره.خسته نباشید میگم به نویسنده
m.m
به نظرم بهترین داستان این جشنواره بود.با اختلاف زیاد از بقیه ی داستانها بالاتر بود. دلنشین.روان.احساسی.با پایان متفاوت.آفرین میگم به نویسنده ی این اثر.
m.m
من یه خواننده ام و همه ی داستانها رو خوندم.به نظرم بهترین داستان این جشنواره عصر یک چهارشنبه ی بارانی بود.با اختلاف زیاد از بقیه ی داستانها بالاتر بود. دلنشین.روان.احساسی.با پایان متفاوت.آفرین میگم به نویسنده ی این اثر.
نرگس
من نویسنده نیستم فقط تفننم شده روند این نظرسنجی چه قد تابلو مشخص کردین که خودتون نویسنده این اثرین که اینجوری جبهه گرفتین.
saeed
این نویسنده ی عصر چهارشنبه هم از اولش با نام نرگس به همه حمله میکنه. یه مدت پیداش نبودها. الان داره از آب گل آلود نهنگ میگیره.ٔآخه عقده ای بودن هم حدی داره. یکی نیست بگه تو برو داستان عاشقانه ی لوست رو بنویس.......
melisa
شخصیت راوی گیرا بود و دنیای درونی خود را به عنوان جوانی که اسیر پوچی است خوب به تصویر میکشید البته ضعف اصلی این بود که در داستان رابطه علت و معلولی وجود نداشت. به نظرم همین کامنتهایی هم که برخی عزیزان درباره میزان رای دیگر داستانها میگذارند و حکم صادر میکنند و قضاوت میکنند، بیشتر از هر کاری فضای مسابقه رو متشنج میکنه.
نرگس
من فکر میکنم این مسابقه به طرز شرم اوری از روند عادی خوانش و انتخاب داستان خارج شده و بیشتر به میدان مسابقه ای برای جمع اوری ستاره تبدیل شده رزم ستاره ای راه افتاده کاش این بخش نظر سنجی حذف بشه
Nakhoonte
داستان خوب و جالبی بود که جذب میکرد تا تهش بخونی ولی از اواسط داستان که تقریبا همه چیز معلوم شد دیگه ریتمش ثابت شد و داستان افول کرد و فقط منتظر یه پایان بود که هر چه سریعتر برسه و آخرای داستان کمی گنگ بود مثل گنگی راوی داستان که به نظرم ایده خوبی بود که این گنگی رو القا بکنه ولی خوبداز پسش برنیومده بود برای یه نوقلم و داستان کوتاه خوب بود و 16 از 20 بهش میدم
moslemi
یک ستاره بسشه!نوش جان!! :)))))))))))))))))
ابی
اوایل داستان که همه اش تجویز داروست
آزاده
واقعا افتضاح بود. مازوخیستی تمام عیار بود!
moradi486
خوب
nima
فقط چال و اترک.
kian
به شکل تابلویی دارن به این داستان ۵ستاره ،و به بقیه تک ستاره می دن !!!!!!!! آره حتما منتخب مردمی محسوب می شه!!!!!! مبارک باشه!!!!!!
صابر
جالب توجه بود
سارا
عالی
reza
خیلی برایم عجیب بود وقتی دیدم نویسنده ی این اثر با همه ی ارادتی که به ایشان دارم تبلیغ خوانش این داستان را در صفحه ی فیس بوکش کرد!!! اگر این اتفاق نمی افتاد شاید چهار ستاره را به ایشان می دادم .
majid
یاد دوران خدمتم افتادم.
solmaz
حالا چرا این داستان اینقدر سر و صدا کرده؟
b2b
اول داستان رو خیلی زیاد کش داد و آخرش رو خیلی زود تموم کرد...از موضوعش هم خوشم نیومد

حجم

۰

حجم

۰