نظرات درباره کتاب جنایت و مکافات و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۱۱ | طاقچه
کتاب جنایت و مکافات اثر فئودور داستایفسکی

نظرات کاربران درباره کتاب جنایت و مکافات

۴٫۵
(۴۷۰)
م.پژواک
رمان را از نشر های دیگر خواندم و دوست داشتم ولی این نشر نشریه خوب و معقولی در حد این کتاب انجام نداده بود
afsaneh_&_fatemeh
اَفسانه ✏ ... بیان کتاب خیلی سختِ وهمین روند رو کند می کنه علاوه بر اون اتفاقات و دیالوگ های تکراری و بعضا غیرضروری زیادی داره، کتاب علنا به زن و جایگاه اون داره توهین می کنه و زن رو وسیله ای برای کامجویی و به گناه انداختن مرد میدونه که این اتفاق البته با نتیجه گیری نهایی کاملا ایده و ساخته ذهن خود نویسندس و با اینکه یه جورایی هدفِ داستانِ ولی اونقدر بی پرده است که آدم رو اذیت می کنه حتی اگه درنهایت توجیه بشه.
afsaneh_&_fatemeh
@کتیبه سپید عزیز، من نظرم رو گفتم، وقطعا نظر من می تونه موافق و مخالف داشته باشه چقدر بهتر میشه اگه مخالف نظری هستیم خیلی محترمانه بیان کنیم. اینجوری تاثیرش هم بیشتر. و راجع به هکسره، شما توضیح بدید تا من هم یاد بگیرم.
کتیبه سپید
توهم فمینیسمی از چیزی که اصلا توی محتوای کتاب نیست و ساخته و پرداخته یه ذهن بدبینه. تو اول برو هکسره رو یاد بگیر، بعد نظر فلسفی بده
ketabbaz
خب این کتاب فضای تاریکی داره.همش از بی پولی و مریضی و بدبختی میگه و از اواسط کتاب به راحتی اخرش قابل پیش بینیه.در کل کتاب ما شاهد تناقض هستیم.اول کتاب شخصیت اول به خاطر فقر و نداری اقدام به این کار میکنه به گفته خودش اما اخر کتاب چون میخواد شبیه ناپلئون و امثال اون باشه میگه این کارو کرده.کل داستان فقط در حال القا مریضی راسکولنیکفه و این حجم از تاریکی و مریضیو دیوانگی اذیت کنندس.ارزش خوندن داره در کل.
بیات
عالیه و قیمتش مناسبه
مریم
کتابهاتون جذاب نیست
مریم
سلیقه شخصی من این طور هست که برام جذاب نیست زوره مگه عجب بابا
امین اسبقی
نظرت قابل احترام نیست چون دلیلی موجه برای گفتت نداری اگه از کتابایی که میزاره رازی نیستی کسی مجبورت نمیکنه این برنامه رو داشته باشی!
mohammad
خانوم محترم مریم، دوستمون به شوخی این صحبتو کردن.جای ناراحت شدن نداره،اگر هم ناراحت شدین من عذر میخوام. 😊 بعد چون کارهای داستایوفسکی همشون بی نظیرن آدم تعحب میکنه چطور، یه ستاره دادین اگرهم توجه کنین تنها کسی که یه ستاره ای بوده شما بودین واسه این یه کم حساسیت پای این کتاب هست.
SARA
خیلی طولانی بود و درگیری های ذهنی شخصیت اصلی خسته کننده بود .
saminé
اتفاقا همین درگیری های ذهنی راسکلینکفه که جذابه برای من... :)
کتاب باز
خیلی جو و فضای تاریکی داره که از ادامه ی خوندنش منصرفم کرد درسته که فقر و فلاکت رو به نمایش میذاره و شمارو به قعر اون میبره اما متقابلا سیاهی و سرد بودن فضا هم به شما نفوذ میکنه که طبیعیه.
toka
تا آخر داستان دنبال یه اتفاق خاصی بودم.ولی آخرش قابل پیش بینی بود.اگر قصد دارید این کتاب جزو رزومه مطالعاتی شما باشه یک بار بخونید.من که از آخر داستان زیاد قانع نشدم.ولی از خوندنش پشیمون نیستم.
toka
دقیقا
Majid
منم نظر شمارو دارم خیلی سطحی هیچیزی بهم اضافه نکرد این کتاب جز فضای تاریک و خاکستری و پر از تنش و بیماری
سید حمید رضا تفتی
یک داستان پردازی جناییِ مفصل و پر از ترسیم جزئیات که در نقاط اوج داستان به کار کیفیت میده و در سایر جاها ملال آور میشه. داستان به گونه ای هست که دوست داشتم فیلمش رو می دیدم نه که بخوام کتابش رو بخونم. اولین اثر روسی بود که خوندم. نسبت به کارهای داخلی مثل کتاب های امیرخانی یا محمد رضا سرشار، قوی به نظر نمیاد...
fatemeh
توی گوگل بزنی پی دی افشو رایگان میده بعد اینجا زده پولی😳😳
fatemeh
بله خیلی ممنونم
پارسا کاوسی
به وجدان خودت بستگی داره بری گوگل یا بخریش
میم
خب توی اینترنت حلال و قانونی نیست. توی اینترنت ی بنده خدای شکم سیر اومده زحمات مترجم و .... رایگان بدون اجازه به اشتراک گذاشته. برای حمایت از ناشر و مترجم و ... بخرید کار بهتر و قشنگ تریه

حجم

۶۷۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۷۱۱ صفحه

حجم

۶۷۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۷۱۱ صفحه

قیمت:
۲۲۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۱۰
۱۱
صفحه بعد