بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب زندگی پنهان نویسنده‌ ها | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب زندگی پنهان نویسنده‌ ها اثر گیوم موسو

بریده‌هایی از کتاب زندگی پنهان نویسنده‌ ها

نویسنده:گیوم موسو
انتشارات:نشر البرز
امتیاز:
۴.۰از ۲۷ رأی
۴٫۰
(۲۷)
اصلاً برای همین هم کتاب خواندن را خیلی دوست داشتم. برای آنکه بتوانم زندگی‌های گوناگونی را تجربه کنم. اگر کتاب‌ها قرار نباشد زندگیِ ما را تغییر دهند، پس اصلاً چه سودی دارند؟
آرنیکا اختری
به نظر شما اینکه از یه نویسنده درمورد معنا و مفهوم کتابش سؤال کنین، کار صحیحی نیست؟ نه اصلاً. تنها رابطهٔ درست با یه نویسنده، خوندنشه.
آرنیکا اختری
برای خوشبخت بودن، باید مخفیانه زندگی کرد
آرنیکا اختری
چه رمانی خوب است؟ رمانی که در آن شخصیت‌هایی را خلق می‌کنی که عشق و همدردی مخاطبانت را برمی‌انگیزند. سپس این شخصیت‌ها را می‌کشی و به احساسات خوانندگانت آسیب وارد می‌کنی. به‌این‌ترتیب برای همیشه در ذهنشان باقی می‌مانی.
zohreh
برای همین هم کتاب خواندن را خیلی دوست داشتم. برای آنکه بتوانم زندگی‌های گوناگونی را تجربه کنم. اگر کتاب‌ها قرار نباشد زندگیِ ما را تغییر دهند، پس اصلاً چه سودی دارند؟
zohreh
به نظر شما، اجرای عدالت درمورد مرده‌ها بی‌فایده‌ست؟ مرده‌ها دیگه توی این دنیا نیستن. هر جا هم که باشن، اصلاً به مقاله‌هایی که شما می‌نویسین اهمیتی نمی‌دن. خیالتون راحت باشه.
zohreh
دارم بهتون یاد می‌دم روی چیزهایی وقت بذارین که فایده داشته باشن.
zohreh
یه رمان خوب باید سرشار از احساس باشه، نه عقل. اما مسئلهٔ اصلی اینه که تو اون احساسی رو که می‌خوای توی کتابت بیاری، خودت عیناً تجربه کرده باشی. برای همهٔ شخصیت‌های کتابت هم این صادقه.
zohreh
احساسات مصنوعی که خیلی بدتر از نبودن احساساته.
zohreh
سیارهٔ ما تبدیل به میدون جنگ شده. می‌بینین که. مردم به افراد دیوونه رأی می‌دن و وقتشون رو توی شبکه‌های اجتماعی تلف می‌کنن. همه‌جا وضع همینه...
zohreh

حجم

۱۸۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۱۸۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان