بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب چنین کنند مدیران؛ تمام آنچه نومدیران باید در مورد مدیریت بدانند | صفحه ۵ | طاقچه
کتاب چنین کنند مدیران؛ تمام آنچه نومدیران باید در مورد مدیریت بدانند اثر حسین علوی لنگرودی

بریده‌هایی از کتاب چنین کنند مدیران؛ تمام آنچه نومدیران باید در مورد مدیریت بدانند

انتشارات:نشر آماره
امتیاز:بدون نظر
استعداد به خودی خود یک چیز خاص و خارق‌العاده نیست، بلکه در صورت همراه شدن با ایفای نقش مرتبط است که خاص و تاثیرگذار می‌شود.
هدی✌
خلاقیت، مخصوص افراد و مناصب خاصی که ریسک پذیرهستند، نیست.
هدی✌
در دنیای کسب و کار، خلاقیت در تمام کسانی که به بلوغ کاری رسیده اند، قابل شکل‌گیری است.
هدی✌
آگاه باشید که لازمه خلاق بودن، باهوش بودن و برخورداری از استعدادهای خاص و درخشان نیست و هر کسی با هر بهره هوشی می‌تواند خلاق باشد و دست به خلاقیت بزند.
هدی✌
دادن فرصت حرف زدن به افراد باعث افزایش چشمگیر انگیزه کاری آنها خواهد شد.
هدی✌
مدیران باید هوشیار باشند که اگر سیاست قدرت بخشی به افرادشان را دنبال می‌کنند نباید انجام کارهای کوچک و معمول را به مجوز مدیریت منوط کنند.
هدی✌
مدیران بایستی همیشه به یاد داشته باشند که نه با بچه‌هایشان بلکه با افرادی بالغ و فهمیده سر و کار دارند که بد و خوب را تشخیص می‌دهند و نیازی به یادآوری همه چیز به آنها نیست.
هدی✌
این عقیده قدیمی و نادرست که پول و مشوق‌های پولی تنها عامل برانگیزاننده کارکنان به کار بیشتر است باید به طور کلی فراموش شود.
هدی✌
آنها از امر و نهی شنیدن‌های پی در پی بیزارند و اگر خود را در محیطی ببینند که به اندازه کافی به آنها اختیار عمل برای کار کردن داده شد حاضرند بسیار بیشتر از وظایف محوله به خود را انجام دهند.
هدی✌
در شرکت‌ها وسازمان‌هایی که در راس آنها یک مدیر محبوب و موفق و خوشنام قرار دارد وجود مدیر می‌تواند بهترین محرک برای کار و بهره‌وری بیشتر کارکنان آنجا محسوب گردد به شرطی که ارتباط نزدیک و صمیمانه‌ای بین مدیر و کارکنان وجود داشته باشند و کارکنان افتخار کنند که در کنار چنین مدیری در حال کار کردن هستند.
هدی✌

حجم

۲۷۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۸ صفحه

حجم

۲۷۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان