بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب چنین کنند مدیران؛ تمام آنچه نومدیران باید در مورد مدیریت بدانند | صفحه ۱۴ | طاقچه
تصویر جلد کتاب چنین کنند مدیران؛ تمام آنچه نومدیران باید در مورد مدیریت بدانند

بریده‌هایی از کتاب چنین کنند مدیران؛ تمام آنچه نومدیران باید در مورد مدیریت بدانند

انتشارات:نشر آماره
امتیاز:بدون نظر
تمرکز مدیر یک شرکت بر پیشرفت فردی به مانند امضای حکم مرگ شرکت تحت مدیریت او خواهد بود.
هدی✌
از شما به عنوان یک مدیر تازه کار این توقع می‌رود که آینده را همین حالا پیش‌بینی کنید و احتمالات مختلف را با دقت مورد کنکاش قرار دهید چرا که در غیر این صورت هم دچار روزمرگی خواهید شد و هم این احتمال وجود دارد که تحولات آینده بارها شما را غافلگیر و درمانده سازند.
هدی✌
یک مدیر باید به مسایل بلندمدتی چون جلب سرمایه گذاری‌های آتی و تصاحب بازارهای جدید فکر کند و نه فقط به تحقق اهداف کوتاه مدت و کوچک.
هدی✌
حتما زمانی را برای این برنامه ریزی‌ها و ترسیم افق‌های آینده اختصاص دهید.
هدی✌
آنچه از یک مدیر تازه کار توقع می‌رود توجه توامان به کمیت و کیفیت و منافع شرکت و مشتریان خواهد بود.
هدی✌
درگیر کردن خود در امور روزمره و غافل شدن از ارزش‌ها و اهداف اصیل شرکت یکی از خطاهای استراتژیکی است که بعضی از مدیران تازه کار دچار آن می‌شوند و کیفیت کارشان را از دست می‌دهند.
هدی✌
برای رسیدن به بهترین عملکرد بایستی بهترین نیروها را به کار گرفت، به آنها انگیزه و ارزش داد، اهدافی روشن و گاه چالش برانگیز را برای کارکنان تصویر کرد و بدین وسیله آنها را علاقه مند و تشنه کار کردن و پیشرفت نگه داشت و بخش قابل توجهی از اختیارات و مسوولیت‌ها را به افراد زبده سپرد. در چنین حالتی است که رسیدن به هر هدفی در سازمان، هر چقدر هم که پیچیده و دشوار باشد، امکان پذیر خواهد بود.
هدی✌
. یک مدیر موفق کسی است که بهترین کارایی و عملکرد ممکن را از اعضای تیم تحت رهبری اش به دست آورد و بدین وسیله اهداف مقرر سازمان را برآورده سازد.
هدی✌
وظیفه و کارکرد مدیران، نه صادر کردن دستورات و تنبیه خطا کاران بلکه فراهم آوردن زمینه‌ای مساعد برای دستیابی به اهداف است.
هدی✌
مدیر تازه کاری که می‌خواهد مسیر رشد و تعالی را با موفقیت طی کند، می‌بایستی درک روشنی از دلایل و اهداف خود برای مدیر شدن و چشم اندازهای آینده مدیریتی خود به دست آورد.
هدی✌

حجم

۲۷۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۸ صفحه

حجم

۲۷۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۱۳
۱۴
صفحه بعد