بریده‌های کتاب چراغ سبزها
کتاب چراغ سبزها اثر متیو مک‌کانهی

کتاب چراغ سبزها

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۳۲۵ رأی
۴٫۲
(۳۲۵)
من قبایلِ زیادی را در صحراهای افریقای شمالی دیده‌ام که با نُه فرزند و بدون برق، از تمام مردم ثروتمندی که تابه‌حال ملاقات کرده‌ام، شادی، عشق، شرافت، و خندهٔ بیش‌تری داشته‌اند.
اطلس
گاهی بعضی چیزها را داری. گاهی بعضی چیزها تو را دارند. ـ فاطیما آلوِس
Mary gholami
بعضی آدم‌ها چرندگویند و بعضی آدم‌ها دروغگو. فرق‌شان این است که دروغگو سعی می‌کند چرندش را پنهان کند، اما چرندگو نه. برای همین است که چرندگوها را ترجیح می‌دهم.
Mary gholami
او آرزو داشت یک وقت شانس‌اش بگیرد و پول زیادی برنده شود تا خودش را بازنشسته کند و یک مغازهٔ پُرکن‌بخور در ساحل فلوریدا بزند.
Dexter
لحظاتی از زندگیِ خودمان را می‌پائیم، چون اجازه می‌دهیم آن لحظه از خودمان بزرگ‌تر شود و درنتیجه دیگر بیش‌تر تحت تأثیر وقایع زندگی هستیم تا این‌که درگیرِ خودِ زندگی باشیم.
lonelyhera
معتقدم حقیقت فقط زمانی ناراحت‌کننده است که دروغ می‌گوییم.
lonelyhera
وقتی پانزده‌ساله بودم به‌زورِ اخاذی برای اولین‌بار مجبور به برقراری رابطهٔ جنسی شدم. مطمئن بودم که به‌خاطر رابطهٔ پیش از ازدواج به جهنم می‌روم. حالا اما نه مطمئن ـ ولی امیدوارم ـ که این اتفاق نیفتد. وقتی هجده‌ساله بودم، درحالی‌که بیهوش پشت ون افتاده بودم، مردی به من تجاوز کرد.
Dexter
هنرِ تو در رشدِ بیش‌ازاندازهٔ توست.
hedgehog
همهٔ مایی که در کار سینما هستیم، قصه‌گوییم. این کاری‌ست که ما می‌کنیم. بازی می‌کنیم تا باورمان کنید. و شما وقتی باور می‌کنید، که ما خوب بازی کنیم. شما باور می‌کنید.
hedgehog
«پس برو تو کارش!»
hedgehog

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۷۲,۰۰۰
۳۶,۰۰۰
۵۰%
تومان