بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب به پا خاستن برای انسانیت | صفحه ۳۶ | طاقچه
کتاب به پا خاستن برای انسانیت اثر جان ایزو

بریده‌هایی از کتاب به پا خاستن برای انسانیت

نویسنده:جان ایزو
انتشارات:نشر دانژه
امتیاز:
۳.۷از ۲۹ رأی
۳٫۷
(۲۹)
اگر یک نفر درباره شرکت شما، همکارتان یا یک آشنا منفی صحبت می‌کند، با یک اظهار نظر مثبت، جهت بحث را عوض کنید و دقت کنید که چگونه جهت انرژی از منفی به مثبت تغییر می‌کند.
هدی✌
شما «نمی‌توانید» راهبری «نکنید»؛ یعنی چه بخواهید و چه نخواهید، روی دیگران اثر می‌گذارید؛ آن هم خیلی ساده و با نشان‌دادن رفتاری مشخص در زندگی و کار خود.
هدی✌
راهبری یک جایگاه یا مقام نیست؛ بلکه گونه‌ای از عمل‌کردن و تأثیرگذاری است.
هدی✌
راهبری یک تفکر و وضعیت است؛ راهبری تصمیمی است برای اثرگذاری مثبت بر دیگران.
هدی✌
چگونه می‌توانید همین الان از موهبت‌هایی که در اختیار دارید برای ایجاد تغییر استفاده کنید؟
هدی✌
«زندگی کوتاه است؛ اگر قرار نیست الان کاری کنی، پس کی می‌خواهی اقدام کنی؟ نیاز نیست به گذشته‌ات نگاه کنی و آرزو کنی که کاش برای تغییر و بهبودِ مشکلی در زندگی‌ات، بپاخاسته بودی و کاری کرده بودی!»
هدی✌
بعضی وقت‌ها اوضاع ناامیدکننده و سیاه می‌شود، اما اگر صبر کنیم و به زندگی ادامه دهیم، امیدواری و روشنی خواهد آمد
هدی✌
حدود پنج سال قبل، روزهای بسیاربسیار سختی را می‌گذراندم. آن‌قدر پریشان و افسرده بودم که قصد خودکشی داشتم. یک روز در اتوبوس، کنار خانمی نشسته بودم که به‌شدت مشغول مطالعه یک کتاب بود. بین راه، کتاب را روی پاهایش گذاشت، رو به من کرد و گفت به‌نظر می‌رسد شما نیاز دارید صحبت کنید. نمی‌دانم چرا به او اطمینان کردم و همه مشکلاتم را برایش گفتم. او به من گفت بعضی وقت‌ها اوضاع ناامیدکننده و سیاه می‌شود، اما اگر صبر کنیم و به زندگی ادامه دهیم، امیدواری و روشنی خواهد آمد. وقتی به منزل رسیدم نظرم را عوض کردم و تصمیم گرفتم زندگی کنم. من آن روز آن‌قدر به فکر فرو رفته بودم که حتی اسم آن خانم را هم نپرسیدم؛ اما سه روز قبل، عکسش را در روزنامه دیدم. می‌بینی! من مادرت را نمی‌شناختم. حتی اسمش را هم نمی‌دانستم، اما بیست دقیقه‌ای که صرف من کرد، زندگی‌ام را نجات داد و به همین دلیل امروز آمده‌ام که تشکر کنم».
هدی✌
«اگر من نه، پس چه کسی؟ اگر الان نه، پس کی؟»
هدی✌
بعضی وقت‌ها بپاخاستن و اقدام‌کردن، به بیان ساده، به معنای خوب نگاه‌کردن و پاسخ به این پرسش است که: «چگونه اکنون، همین جایی که هستم، ممکن است تغییر ایجاد کنم؟»
هدی✌

حجم

۱۶۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱۶۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۵۰۰
تومان