بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب آرزوهای بزرگ | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب آرزوهای بزرگ اثر چارلز دیکنز

بریده‌هایی از کتاب آرزوهای بزرگ

نویسنده:چارلز دیکنز
انتشارات:انتشارات مجید
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۶۰ رأی
۴٫۱
(۶۰)
انگار در زندگی، بدترين پستی‌ها به‌خاطر كسانی از ما ظاهر می‌شود كه به‌هيچ‌وجه برای‌شان ارزشی قايل نيستيم و مورد نفرت‌مان هستند.
reyhan
اين نخستين تجربه‌ی من از ديدن نيروی اعجاب‌برانگيز پول بود و ديدم كه چه‌گونه درون شاگرد خياط را درهم شكست و غرورش را درهم ريخت.
book.lover
وقتی به دفتر وكالت می‌رم، كلبه رو به كلی فراموش می‌كنم و وقتی هم به خونه ميام، دفتر وكالت رو از ياد می‌برم
book.lover
«كوچك‌ترين مدركی وجود نداره، پيپ. هرگز براساس ظاهر آدم‌ها داوری نكن. همه‌چيزو با مدرك و شاهد و سند بپذير. اين قانون طلايی ماست.»
book.lover
ممكنه آدمو فريب بدند، اموالش رو بدُزند و يا حتا اونو بكُشند؛ اما هر جای ديگه هم كه فكرشو بكنی، آدم‌هايی هستند كه از اين‌جور كارها كنند.
lucifer
مطمئن باش كه اگه نتونم غير از اين وضعی كه الآن تو اون هستم، طور ديگه‌يی زندگی كنم، هرگز روی سعادت و نيكبختی رو نمی‌بينم و برای هميشه احساس بدبختی می‌كنم.
lucifer
اگه نتونی خودتو از راه درست از جماعت مردم عامی بيرون بياری، مطمئن باش كه از راه كج هم نمی‌تونی؛ پس پيپ، ديگه چنين دروغ‌هايی به‌هم نباف. با شرافت و صداقت زندگی كن تا بتونی با خيال راحت بميری.
عباس
كسی كه روزگاری برای آدم يه هم‌نشين خوب به‌حساب می‌اومد، در روزگار ديگه‌يی ممكنه ديگه هم‌نشين خوبی نباشه.
shima mousavi
«آه، ای مرغ، زمانی كه جوجه‌ی تازه پَردرآورده‌ای بودی، شايد هرگز به اين‌كه در آينده چه چيزی در انتظارته، فكر نمی‌كردی؛ هيچ‌گاه گمان نمی‌بردی كه تقدير چنين برات رقم زده كه در زير اين سقف فقيرانه، برای تغيير ذائقه‌ی كسی... آقا اين تمثيل را بر من ببخشيد.» اين را گفت و دوباره از جا بلند شد و گفت: «اجازه می‌فرماييد، آقا...؟»
مرتضی بهرامیان
آقای جگرز گفت: «اگه به من دستور داده باشند كه برای سپاسگزاری از شما هديه‌ای به شما بدم، چی؟» «جو» پرسيد: «سپاسگزاری برای چی؟» ــ برای اين‌كه كارآموزتون رو از دست می‌ديد. «جو» با مهربانی مادرانه‌ای دست روی شانه‌ام نهاد و من از همان موقع «جو» را هم‌چون پهلوان مهربانی يافتم كه در وجودش قدرت و مهربانی را باهم دارد؛ هم‌چنين در عين‌حال كه می‌تواند صورت مردی را با قدرتش در هم بشكند، قادر است با مهربانی صورت كودكی را نوازش كند.
مرتضی بهرامیان

حجم

۵۷۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۶۶۴ صفحه

حجم

۵۷۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۶۶۴ صفحه

قیمت:
۷۹,۰۰۰
تومان