بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب پرنده به پرنده | صفحه ۵ | طاقچه
کتاب پرنده به پرنده اثر آن لاموت

بریده‌هایی از کتاب پرنده به پرنده

نویسنده:آن لاموت
انتشارات:نشر بیدگل
امتیاز:
۳.۹از ۳۴ رأی
۳٫۹
(۳۴)
غالباً حال همهٔ ما موقع نوشتن شبیه حال کسی است که دندانش را می‌کِشند، حتی آن نویسندگانی که نثرشان به طبیعی‌ترین و روان‌ترین شکل ممکن از قلمشان جاری می‌شود.
imalializade
پدرم دائماً می‌گفت، «نوشتن را هر روز ساعات و دقایقی انجام بده. آن را طوری انجام بده انگار بخواهی گام‌های موسیقی را روی پیانو تمرین کنی. آن را مثل کاری که قبلاً آن را با خودت هماهنگ کرده‌ای و برنامه‌اش را ریخته‌ای انجام بده. آن را مثل قول شرفی که داده‌ای و حال باید به آن وفا کنی انجام بده. و با خودت عهد کن که کارهایی را به انجام برسانی و تمامشان کنی.»
v.fahimi
ای. ال. دکتروف زمانی گفت که «نوشتن یک رمان شبیه راندن یک ماشین در شب است. شما فقط آن مقدار را می‌توانید ببینید که چراغ‌های جلو ماشینتان روشن می‌کند، بااین‌حال می‌توانید کل سفر را به همین طریق انجام دهید.»
نسترن
امید، همان‌طور که چسترتون گفته، قدرت بشّاش بودن و شادمانی است در شرایطی که می‌دانیم باید عاجز و مستأصل باشیم.
zahra.shabestarii
دوستم جودی گفت مشکل آن است که آدم بکوشد حسادت و روحیهٔ رقابت‌طلبی را متوقف کند، و بعد نکتهٔ اصلی آن است که آدم نباید بگذارد حسادت به احساس انزجارازخود دامن بزند. او به من گفت، این دیوانگی است که تلاش کنی برای این نویسندهٔ دیگر خوشحال باشی.
esmat
آدم‌های در حال مرگ به شما یاد می‌دهند که توجه نشان دهید، ببخشید، و نگذارید مسائل کوچک و بی‌اهمیت نگرانتان کنند
esmat
به او می‌گویم، از کودکی‌ات شروع کن. ریه‌هایت را پر کن، دماغت را بگیر، داخل آب بپّر، و خاطراتت را، هر قدر صادقانه که می‌توانی، بنویس. فلانری اُکانر گفته است، هرکس دوران کودکی را سپری کرده باشد مواد و مصالح کافی برای آنکه باقی عمرش را بنویسد دارد. شاید کودکی‌ات سخت و موحش بوده، اما اگر کار درست انجام شود سخت و موحش بودن دوران کودکی هیچ اشکالی ندارد.
لیلی
دوستم، دُن کارپنتر، می‌گوید دیگر نیازی به آن مرغ‌کوچولوی ترسوی قصه‌ها نیست که با افتادنِ یک دانهٔ بلوط بر سرش با ما از به آخر رسیدن قریب‌الوقوع جهان سخن بگوید، چون جهان به‌واقع مدت‌هاست که به آخر رسیده است.
SaNaZ
اگر به آنچه می‌گویید باور نداشته باشید، گفتنش دیگر هیچ معنایی نخواهد شد.
𝕱𝖗𝖔𝖉𝖔
شما فقط وقتی می‌توانید جوهرهٔ زیرین، جوهرهٔ پنهان و بنیادی، را ببینید که مشغولیت، یا پُرمشغله‌بودن، را کنار بزنید؛ و آنگاه پیش چشمانتان شبکه‌ای حیرت‌انگیز از پیوندها ظاهر می‌شود.
SaNaZ

حجم

۳۴۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۸ صفحه

حجم

۳۴۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۸ صفحه

قیمت:
۱۰۷,۸۰۰
تومان