بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب پرنده به پرنده | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب پرنده به پرنده اثر آن لاموت

بریده‌هایی از کتاب پرنده به پرنده

نویسنده:آن لاموت
انتشارات:نشر بیدگل
امتیاز:
۳.۹از ۳۴ رأی
۳٫۹
(۳۴)
آنچه نوشتن می‌تواند به شما بدهد چیزهایی است که با داشتن بچه هم می‌تواند نصیبتان شود: می‌تواند وادارتان کند که توجه کنید، می‌تواند شما را نرم کند، می‌تواند بیدارتان کند. این در حالی است که انتشار کارتان هیچ‌یک از این کارها را نخواهد کرد؛ با آن راه و روش هیچ‌گاه کاری از پیش نبرده، به مقصود نمی‌رسید.
amir mohammad Salarvand
اگر نمی‌نویسید چون می‌ترسید که مبادا در آن به اندازهٔ کافی خوب نباشید باید بگویم که فکر نمی‌کنم شما هم وقتی برای تلف کردن آن بر سر چنین نگرانی بیهوده‌ای داشته باشید
Mahsa Behrouz
عمل نوشتن برای گرفتن پاداشی نیست؛ نوشتنْ خود پاداش خویش است.
mina
تقدیر آن بود که او نسبتاً زود از دنیا برود، اما وقتی در پنجاه‌وچهارپنج‌سالگی از دنیا رفت دست‌کم آن‌طور که دلش می‌خواست زندگی کرده بود.
mina
اتفاقات بد بر سر شخصیت‌های خوب می‌آید
𝕱𝖗𝖔𝖉𝖔
در پایه‌های هفتم و هشتم مدرسه، وزن من هنوز حدود بیست کیلو و بلکه کمتر بود. دوازده سالم بود و در بخش اعظم همین دوازده سال به‌خاطر ظاهر غریبم اذیت و آزار شده بودم. در جایی که پل کرَسنر از آن به «ایالات متحدهٔ تبلیغات» تعبیر کرده، اینکه خیلی متفاوت به نظر برسی مثل زندگی کردن در خطهٔ سختی‌ها و ناملایمات بود. و اگر بیش از حد استخوانی یا بیش از حد بلند یا تیره یا کوتاه یا موفرفری یا خاکی یا فقیر یا نزدیک‌بین بودی، به صلابه‌ات می‌کشیدند.
محسن
ما همه‌مان می‌دانیم که خواهیم مُرد؛ این چندان مهم نیست. مهم آن است که در مواجهه با این واقعیت چه نوع آدمی هستیم.
SaNaZ
خدا هم بدش نمی‌آید که آدم را مدام دست بیندازد
imalializade
نویسنده بودن تضمین‌کنندهٔ آن است که شما وقت خیلی زیادی را تنها سپری خواهید کردو درنتیجه مختان رفته‌رفته تاب برخواهد داشت.
imalializade
شما به‌هیچ‌وجه نباید شخصیت‌هایتان را مجبور کنید که با نظم و انضباط بیش از حد به‌ساز مقاصد هنری شما برقصند. شما باید برای شخصیت‌هایتان آن‌قدری آزادی باقی بگذارید که بتوانند خودشان باشند. و اگر دیدید که در شخصیت‌های فرعی به‌روشنی این گرایش هست که شخصیت اصلی بشوند، و نشان دادند که برای انجام این کار مناسب نیز هستند، شما دست‌کم فرصتی به آنها بدهید تا خودشان را نشان بدهند، چون در عالم قصه ممکن است صفحات زیادی طول بکشد تا شما متوجه شوید چه کسانی به‌واقع شخصیت‌های اصلی داستان هستند
imalializade

حجم

۳۴۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۸ صفحه

حجم

۳۴۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۸ صفحه

قیمت:
۱۰۷,۸۰۰
۷۵,۴۶۰
۳۰%
تومان