بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب اصل گرایی | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب اصل گرایی اثر گرگ مک کیون

بریده‌هایی از کتاب اصل گرایی

۳٫۹
(۱۵۵)
به یاد داشته باشید که وقتی از حق انتخاب کردن محروم می‌شویم، کس دیگری برای‌مان انتخاب می‌کند. بنابراین، یا آگاهانه انتخاب می‌کنیم چه کاری را انجام ندهیم، یا می‌گذاریم دیگران ما را به مسیری ببرند که خودمان نمی‌خواهیم.
آرمان
تقریباً همه‌چیز مزاحم است و چیزهای خیلی کمی بسیار ارزشمندند. به این دلیل، باید وقت بگذاریم تا چیزهایی را پیدا کنیم که از همه مهم‌ترند. چون برخی چیزها خیلی مهم‌ترند، تلاش برای یافتن‌شان ارزشش را دارد.
Mohammad Ali Zareian
اینکه صرفاً فعالیت‌ها و اقداماتی را تعیین کنیم که بالاترین اثربخشی را در هدف‌مان دارند، کافی نیست؛ باز هم باید فعالانه فعالیت‌ها و اقداماتی را که در هدف‌مان تأثیری ندارند، حذف کنیم.
Mohammad Ali Zareian
اگر زندگیتان را اولویت بندی نکنید، یکی دیگر اولویت بندی‌اش میکند.
mahdie
روزی را می‌بینم که مردم همهٔ دنیا برای زندگی کردن آن‌طور که واقعاً دل‌شان می‌خواهد، نه آن طوری که دیگران از آن‌ها توقع دارند، شجاعت لازم را دارند.
داریوش اعتماد
در این کتاب، یاد می‌گیرید آن‌طور که واقعاً دوست دارید زندگی کنید، نه آن طوری که دیگران از شما توقع دارند. روشی را به شما می‌آموزد تا در هر دو قلمروی شخصی و حرفه‌ای کارآمدتر، بهره‌ورتر و مؤثرتر باشید. برای تشخیص موضوعات مهم، حذف موضوعات غیرمهم و انجام هر چه راحت‌تر کارهای ضروری روشی نظام‌مند را به شما آموزش می‌دهد. به‌طور خلاصه، به شما می‌آموزد تا روش پیگیری منضبط انجام کارهای کمتر را در همهٔ حوزه‌های زندگی‌تان به‌کار بگیرید.
Mohammad Ali Zareian
«خطای مهلکی که انسان‌ها و دولت‌ها را به ورطهٔ سقوط می‌برد مربوط به نحوهٔ کار کردن است، یعنی منحرف شدن از طرح اصلی‌مان برای اینکه هر جا شد مفید باشیم».
زهرا
اصل‌گرایان تا می‌توانند برای بررسی، شنیدن، مناظره، سؤال کردن و تفکر وقت می‌گذارند. ولی بررسی کردن‌شان به‌خودی‌خود هدف نیست. مقصود از بررسی کردن تشخیص معدود چیزهای حیاتی از انبوه چیزهای کم‌اهمیت است.
Mohsen
هر روز، کاری کنید که به فردایی بهتر اندکی نزدیک‌ترتان کند.
نرگس امیری
همان‌طور که نظم کمد لباس‌هایمان با تلنبار شدن لباس‌هایی به هم می‌ریزد که هرگز نمی‌پوشیم، نظم زندگی‌هایمان هم با جمع شدن تعهدات و فعالیت‌هایی به هم می‌ریزد که از روی حسن‌نیت به آن‌ها بله گفته‌ایم.
S.Amir Nazari

حجم

۹۲۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۷ صفحه

حجم

۹۲۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۷ صفحه

قیمت:
۸۲,۰۰۰
۴۱,۰۰۰
۵۰%
تومان