بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب هنر در لحظه زندگی کردن | صفحه ۸ | طاقچه
کتاب هنر در لحظه زندگی کردن اثر شانا نیکوئست

بریده‌هایی از کتاب هنر در لحظه زندگی کردن

امتیاز:
۳.۱از ۶۶ رأی
۳٫۱
(۶۶)
می‌توانید اسمش را هرچیز دیگری که می‌خواهید بگذارید: گناه مکرر، درون و بخش تاریک، ضعف یا قدرت، یا هرچیز دیگری. چیزی که باعث می‌شود شما «شما» باشید، چیزی که شما را قوی می‌کند و باعث می‌شود با دیگران فرق داشته باشید، همان چیزی است که اگر از آن مراقبت نشود، ویرانتان می‌کند؛ آن چیز برای من تمایلِ شدیدم به زندگی است، انرژی، کنجکاوی و اشتیاق است.
بهناز
یکی از اتفاقاتی که برای ایجاد تحول در زندگی به ما انگیزه می‌دهد، دل‌شکستگی است؛ دل‌شکستگی‌هایی که التیام نمی‌یابند و تحملشان بسیار سخت است.
بهناز
من به دختری تبدیل شده بودم که دربرابر همه مسئول بود.
ASAL
توقف کن. همین الان، زندگی‌ات را از درون تغییر بده.»
شهرام
شما می‌توانید در یک مزرعه یا بیرون از خانه با یک کوله‌پشتی زندگی کنید. می‌توانید در آشپزخانهٔ خود یا در ساختمانی بلند کار کنید. می‌توانید در اتاق نشیمنتان یا کلیسای جامع مناجات کنید. آیا زیبا نیست؟ هیجان‌انگیز؟ و مملو از آزادی؟ شما می‌توانید دمپایی یا کفش پاشنه‌بلند به پا کنید، استیک یا کلم بخورید، شعر بخوانید یا اینترنت را چک کنید، می‌توانید در همهمه و صدای شهر به خواب بروید یا زیر آسمانِ پرستاره بخوابید. می‌توانید خودتان زندگی‌تان را بسازید. درواقع باید این کار را بکنید. نه‌تنها می‌توانید آن را بسازید، بلکه می‌توانید آن را بازسازی کنید.
artam
بعضی از ما خلق شده‌ایم تا سریع‌تر باشیم و بعضی آرام‌تر، بعضی از ما شلوغ‌تر و بعضی ساکت‌تر. برخی از ما برای ساختن و پرورش چیزها ساخته شده‌ایم. بعضی از ما برای نوشتن آهنگ، کمک و اهدا، رمان‌نوشتن و... ساخته شده‌ایم. من متوجه شدم یکی از بزرگ‌ترین لذت‌ها در زندگی دورشدن از آن شخصیتی است که کسی به شما گفته باید داشته باشید و رفتن به‌سمت آنچه حقیقتاً در قلب و روحتان دوستش دارید.
artam
می‌گوید مهارت‌هایی که در نیمهٔ اولِ زندگی شما را پیش می‌برند، برای نیمهٔ دوم زندگی کاملاً بی‌فایده‌اند. مثلاً آن دسته از توانایی‌هایی که در خود ایجاد کردم، ظاهراً در نیمهٔ اول زندگی به من کمک کردند؛ درحالی‌که وقتی موشکافانه به آن‌ها نگاه می‌کنم، متوجه می‌شوم درواقع هیچ کمکی به من نکرده‌اند. آن‌ها من را مسئول، مسئولیت‌پذیر، توانا و ازطرفی واقعاً خسته کردند؛ ولی باعث شدند مفید و عمل‌گرا بار بیایم و به‌تدریج من را از گرمی و هیجانِ زندگی و از آن شخصیتِ گرم و پیش‌بینی‌ناپذیری که داشتم دور کردند. دلم برای آن آدم تنگ شده است.
yasinds
مشغله نوعی بیماریِ روحی‌روانی است. یوجین پیترسون
اسماعیلی راوری
من نه آن تصویر کذبم، نه وهم و خیال، نه موفقیت‌ها و دستاوردهایم. این منم، با تمام محدودیت‌ها و ضعف‌هایم.
sahel
او بلافاصله ایمیلم را پاسخ داد. آن خط از نوشته‌اش که توجهم را جلب کرد این بود: «توقف کن. همین الان، زندگی‌ات را از درون تغییر بده.»
sahel

حجم

۱۸۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

حجم

۱۸۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۲۹,۵۰۰
۵۰%
تومان