بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب چگونه در هر موقعیت انتخاب درست داشته باشیم | صفحه ۸ | طاقچه
کتاب چگونه در هر موقعیت انتخاب درست داشته باشیم اثر کلی کوزو

بریده‌هایی از کتاب چگونه در هر موقعیت انتخاب درست داشته باشیم

۳٫۵
(۲۰)
تعریف من از یکپارچگی این است: «پذیرفتن و تأیید تمامی آنچه هستیم و زندگی در هم‌راستایی با عمیق‌ترین حقیقت خود و برترین رؤیاها و آرزوهایمان».
کاربر ۱۹۹۷۵۵۳
اگر خود را خفیف سازیم، نمی‌توانیم در تمامیت و کامل باشیم. اگر خود را دست کم بگیریم، نخواهیم توانست در یکپارچگی باشیم.
کاربر ۱۹۹۷۵۵۳
اغلب ما یاد گرفته‌ایم یا به خود یاد داده‌ایم که احساس نکنیم. هنگامی که نوعی آسیب، صدمه یا درد و رنج را تجربه می‌کنیم، آن را فرو خورده و سرکوب می‌کنیم. به نظر من احساسات و عواطف فرو خورده مانند یک بمب ساعتی عمل می‌کنند. آن‌ها در بدن جا خوش کرده، آمادهٔ انفجار هستند و در زمان انفجار با ابراز احساسات و عواطف خام و پردازش نشده، آسیب و صدمه به بار می‌آورند.
کاربر ۱۹۹۷۵۵۳
اغلب اوقات ارتباط مستقیم قابل توجهی بین مشکلات فیزیکی ما و بینش‌هایی که لازم است تا درکشان کنیم، وجود دارد. برای مثال فردی که دچار گرفتگی عضلات گردن شده است، لازم است که از نگاه به گذشته دست بردارد. فردی که مدام به سردرد مبتلا می‌شود، بایستی به گفتگوی درونی منفی که بی‌وقفه در سرش چرخ می‌زند، نگاهی بیندازد. شخصی که دچار مشکلات پا است باید این امر را بررسی کند که چگونه در شرایط خاصی گیر افتاده و قادر به حرکت به جلو نیست.
کاربر ۱۹۹۷۵۵۳
هر چه بیشتر به بخش‌های بیشتری از خود عشق بورزیم، نه تنها عشقِ به خود در ما بسط می‌یابد بلکه توانایی ما در عشق ورزیدن به دیگران نیز بیشتر و بیشتر می‌گردد.
کاربر ۱۹۹۷۵۵۳
هرگاه سرشاری و توانایی خود را درک کنیم، تمامیت خود را بپذیریم و با خویشتن خویش و کائنات در ارتباط قرار گیریم، قادر خواهیم بود به حیطهٔ ایمان و اعتماد قدم بگذاریم.
کاربر ۱۹۹۷۵۵۳
ماندن در روابط و موقعیت‌های اجحاف‌آمیز و در اولویت قرار دادن نیازهای دیگران نسبت به نیازهای خود، ظالمانه‌ترین عمل محسوب می‌شود.
مریم قنبری
باید به خاطر داشته باشیم که یکپارچگی امری شخصی است. از مفهوم یکپارچگی شمشیری بر حق نسازید تا دیگری را کوچک شمرده و خوار کنید. ما نمی‌دانیم چه چیزی برای دیگری خوب و درست است، چنان که آنان نمی‌دانند چه چیزی برای ما خوب و درست است. فقط بر خود تمرکز کنید!
مریم قنبری
آیا من به دنبال این هستم که چه چیزی درست است یا به دنبال این هستم که چه چیزی غلط است؟ - آیا این عمل بر اساس ایمان است یا بر اساس ترس؟
سهیلا
روابط ما، به ویژه با کسانی که بیش از دیگران به ما نزدیک هستند، به عنوان قدرتمندترین آینه و بهترین راهنما عمل می‌کنند. آن‌ها اینجا هستند تا به ما بخش‌هایی را نشان دهند که ما انکار و از خود پنهان کرده‌ایم، بخش‌هایی که گم شده یا نیازمند شفا هستند.
سهیلا

حجم

۳۸۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶۳ صفحه

حجم

۳۸۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶۳ صفحه

قیمت:
۸۸,۲۰۰
۵۲,۹۲۰
۴۰%
تومان