بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب خواستن توانستن نیست | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب خواستن توانستن نیست اثر بنجامین هاردی

بریده‌هایی از کتاب خواستن توانستن نیست

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۵۷ رأی
۳٫۹
(۵۷)
به قول داگلاس مالوچ، شاعر، «درخت خوب، در شرایط آسان رشد نمی‌کند، باد هرچه قوی‌تر، درخت مقاوم‌تر.»
کاربر ۴۵۵۳۸۴۷
خیلی از افراد زندگی محقری را می‌گذرانند نه به این خاطر که استعداد لازم را ندارند بلکه چون موقعیتشان چیزی بیشتر از آنها طلب نکرده است. آنها خودشان را در فضایی قرار نداده‌اند که طالب چیزی بیشتر از آنچه اکنون هستند باشد.
کاربر ۴۵۵۳۸۴۷
چارلز داروین می‌گوید: «این قوی‌ترین گونه‌ها نیستند که زنده می‌مانند، حتی باهوش‌ترین گونه‌ها هم نیستند، بلکه گونه‌هایی امکان بقا می‌یابند که سازگارترین با تغییرات هستند.»
احسان رضاپور
بنابر علم جدید ژنتیک که به نام اپی‌ژنتیک شناخته می‌شود، سیگنال‌هایی که شما از محیط خود دریافت می‌کنید بیش از دی‌ان‌ای که همراه با آن زاده می‌شوید، مسئول ساختار ژنتیکی شما هستند.
Anahid
شما فی‌نفسه نقاط ضعف و قوت ندارید، بلکه درواقع عادت‌های یادگیری مثبت و منفی دارید. این عادت‌ها در طول زندگی ملکهٔ ذهن شما شده‌اند.
Anahid
همان‌طور که هر شب کار را کاملاً تعطیل می‌کنید، باید یک روز در هفته هم بدنتان را از غذا و مغزتان را از تکنولوژی دور کنید.
محمد
ویکتور ای. فرانکل، روان‌شناس، می‌گوید: «معنای واقعی زندگی را باید در جهان جست‌وجو کرد، نه در درون انسان یا روانش. من این ویژگی سازنده را ’خودتعالی وجود انسان‘ می‌نامم. هر چقدر خود را بیشتر فراموش کند –چه با ایجاد دلیلی که برای آن تلاش کند یا یافتن فردی که به او عشق بورزد-بیشتر انسانیت خود را می‌یابد و بیشتر خودش را می‌فهمد. چیزی که خودشناسی نامیده می‌شود یک هدف قابل‌دستیابی نیست، درست به همین دلیل ساده که چیزی که فرد بیشتر جست‌وجویش می‌کند، بیشتر هم از دستش می‌دهد؛ به‌عبارت‌دیگر، خودشناسی احتمالاً تنها اثر جانبی خودتعالی است.»
نام
نوشتن، دیگر فعالیت‌های کلیدی روزتان را ده برابر و بلکه صد برابر قدرتمندتر می‌کند
کویر
اگر می‌خواهید به عادتی اعتیادگونه غلبه کنید، به برنامهٔ صبحگاهی نیاز دارید. اگر می‌خواهید نویسنده یا پدیدآورنده‌ای بزرگ بشوید، به برنامهٔ صبحگاهی نیاز دارید. اگر می‌خواهید تیزفهم، خلاق و یا در روابط خود تیزبین باشید، به برنامهٔ صبحگاهی نیاز دارید. چرا؟ چون به محرکی ورای روش‌های قدیمی و همیشگی عملکردتان نیاز دارید. اگر یک زندگی متفاوت می‌خواهید، باید یک فرد متفاوت باشید. برنامهٔ صبحگاهی حکم همان محرکی را دارد که شما را به موقعیت اوج می‌رساند. برنامهٔ صبحگاهی یادتان می‌اندازد می‌خواهید چه کسی باشید و چطور عمل کنید. آن‌وقت است که تمام روز طبق آن برنامه و با آن شخصیت کارهایتان را انجام می‌دهید.
کویر
هر چقدر مالک چیزهای کمتری باشید، داراتر می‌شوید
Uchiha Madara

حجم

۱۸۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۱۸۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۴۵,۵۰۰
تومان