بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب خواستن توانستن نیست | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب خواستن توانستن نیست اثر بنجامین هاردی

بریده‌هایی از کتاب خواستن توانستن نیست

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۵۷ رأی
۳٫۹
(۵۷)
بنابر علم جدید ژنتیک که به نام اپی‌ژنتیک شناخته می‌شود، سیگنال‌هایی که شما از محیط خود دریافت می‌کنید بیش از دی‌ان‌ای که همراه با آن زاده می‌شوید، مسئول ساختار ژنتیکی شما هستند.
Uchiha Madara
ازآنجاکه شما تنها علت پیروزی‌های خودتان نیستید، باید همواره شکرگزار و فروتن باشید. شما اینترنت را به‌دست نیاورده‌اید. شما والدین و مربیان خود را به‌دست نیاورده‌اید. شما قربانی‌هایی که موجب شده‌اند اکنون این امتیازات را داشته باشید، به‌دست نیاورده‌اید و اکنون امتیازات بی‌شماری دارید. این امتیازات باید به‌وجود می‌آمدند. از آنها استفاده کنید! آنها را افزایش دهید! اما هرگز فراموش نکنید که آنها از وجود شما نشئت نگرفته‌اند. «پیشرفت‌کردن» هرگز به معنای آن نیست که شما از دیگران بهتر هستید، به‌خصوص از کسانی که طبق قوانینی که مدام نتایج منفی تولید می‌کند، زندگی می‌کنند. همان‌طور که شما سیال هستید و غیرثابت، دیگران هم همان‌طورند. شما هرگز از دیگران ارزشمندتر نیستید. هیچ‌کس از یک ارزش مطلق برخوردار نیست، بلکه، همهٔ ما دارای یک ارزش نسبی هستیم بر مبنای آنچه پیرامون ما را فراگرفته است. اگر افرادی که اکنون در جایگاه شما نیستند، همان محیطی را داشتند که شما از آن برخوردار هستید، ممکن است روزی همان شوند که شما هستید.
Anahid
«رالف والدو امرسون» برخلاف اختلالات و شرایطی که نود درصد اوقات سر راه هواپیماها قرار دارد، اغلب پروازها در زمان موعود به مقصد موردنظر می‌رسند. دلیل آن بسیار ساده است-خلبان‌ها به کمک سیستم کنترل ترافیک هوایی و راهنمای پرواز به‌طور مداوم مسیر را اصلاح می‌کنند. وقتی مسیر در لحظه مشخص می‌شود، اصلاح مسیر کار سختی نیست. اگر اصلاح مسیر به‌طور منظم انجام نشود، نتیجه فاجعه‌آمیز خواهد شد.
hasssan
تصمیمات متعهدانه شامل این موارد می‌شود: - سرمایه‌گذاری‌کردن؛ - عمومی‌کردن آن؛ - تعیین‌کردن بازهٔ زمانی؛ - حذف یا تغییر هرچیزی در محیط پیرامونتان که مانع رسیدن شما به تعهداتتان است.
Hessam Shahbazi
هرچیزی را که به‌طور منظم از آن استفاده نمی‌کنید حذف کنید. از کمد لباس‌ها شروع کنید.
کویر
مثلاً خیلی ساده فقط با تغییردادن سبک لباس پوشیدن، شما احساسی متفاوتی را تجربه خواهید کرد. اگر می‌خواهید احساس اعتمادبه‌نفس بالاتری داشته باشید، لباس‌های بهتری بپوشید، عطر و ادوکلن بزنید، مدل موهایتان را تغییر دهید. تغییرات کوچک بیرونی قدرت خلق تغییرات شگرف درونی را دارند.
کاربر ۲۵۰۱۲۸۴
ما حاصل «متوسط پنج نفری هستیم که با آنها نشست‌وبرخاست می‌کنیم.»
Uchiha Madara
. هر فرد فقط چهار تا پنج ساعت در روز توانایی تمرکز ذهنی دارد. اگر می‌خواهید کارتان مؤثر باشد باید به‌صورت تمرین عمدی باشد، یعنی بین ۹۰ تا ۱۲۰ دقیقه کار قدرتمند و سپس ۲۰ تا ۳۰ دقیقه ریکاوری در یک محیط متفاوت.
Anahid
روش غرب منزوی‌کردن و جداکردن از زمینه است، حالا می‌خواهد متغیرهایی در آزمایشگاه باشد یا اینکه ما انسان‌ها باشیم.
rezamw3
در فرهنگ فردگرای امروزه فکر می‌کنیم محیط از ما جدا و متفاوت است، که یک‌جورهایی و تا حدی دست محیط به ما نمی‌رسد اما حقیقت این است که شما و محیطتان دو بخش از یک کل هستید.
rezamw3

حجم

۱۸۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۱۸۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۴۵,۵۰۰
تومان