بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب خودانضباطی در ده روز | صفحه ۸ | طاقچه
کتاب خودانضباطی در ده روز اثر تئودور برایانت

بریده‌هایی از کتاب خودانضباطی در ده روز

۳٫۹
(۲۰۳)
خوش‌شانسی زمانی اتفاق می‌افتد که تلاش با فرصت‌ها، ملاقات کند.
sajjad90
هیچ چیز در جهان نمی‌تواند جایگزین پشتکار شود حتی استعداد! هیچ چیز شایع‌تر از استعدادهای نشکفته نیست. تحصیلات به‌تنهایی نمی‌تواند استعداد را شکوفا کند. جهان پر از تحصیل‌کرده‌های شکست‌خورده است. پشتکار تنها ابزار پیروزی و موفقیت است. «کالوین کولیج»
کاربر ۳۲۲۲۷۱۱
خودانضباطی شامل موارد زیر نیست: - یک ویژگی شخصیتی که در شما وجود داشته باشد یا نداشته باشد. - مجبور باشید با استفاده از نیروی اراده بر یک نیروی درونی غلبه کنید. بلکه خودانضباطی یعنی: - یک مهارت که می‌تواند یاد گرفته شود. - آگاهی از مقاومت ناخودآگاهتان در مقابل عملکرد، سپس غلبه بر آن مقاومت‌ها. - فرایند تناسب بین عناصر روان‌شناسانه خودآگاه و ناخودآگاهتان.
A.dokhanian
به یاد داشته باشید نگرشتان را خودتان کنترل می‌کنید. اینکه نگرش شما علیه‌تان یا در کنارتان قدم بردارد، انتخاب خودتان است. باور کنید.
رعنا رنجبر
کسی که ترس از طرد شدن دارد، اغلب آگاهانه، آن را به‌عنوان ترس تعبیر نمی‌کند. بلکه، این ترس برای شخص به‌عنوان «تمایل به انسان خوب بودن» تعبیر می‌شود.
Mathilda
خودانضباطی مثل یک ماهیچه است که برای قوی شدن و در دسترس بودن زمانی که به آن نیاز داریم، به تمرین و تقویت نیاز دارد. متأسفانه همانطور که سن بالا می‌رود، موانع روحی و روانی بخصوصی پیش می‌آیند و مانع پیشرفت خودانضباطی ما می‌شوند. شما نمی‌توانید کیفیت مورد نیاز برای خودانضباطی را تا آن زمان که از آن کیفیت آگاهی پیدا کنید و موانع ذهنی را بشکنید، بهبود ببخشید.
Parinaz
این کتاب به شما بینش، راهکار و نکاتی ارائه می‌دهد تا بتوانید به‌سرعت مهارت خودانضباطی خود را بهبود ببخشید. توجه کردید گفتم «مهارت» و این را از روی تجربه‌ام در کار کردن با هزاران نفر می‌گویم که به من آموخت خودانضباطی به‌سادگی، یک مهارت است و هر کس می‌تواند استفاده از آن را یاد بگیرد.
goli
ذهن ناخودآگاهت شواهد را نمی‌سنجد و ادعایت را ارزیابی نمی‌کند. فقط آنچه را می‌گویی به‌راحتی باور می‌کند. به علاوه، به دنبال دلایلی می‌گردد تا ثابت کند که درست می‌گویی حتی اگر در اشتباه باشی. آنگاه ناخودآگاهت شروع می‌کند به هماهنگ کردن رفتار و برخوردت با آنچه به او گفته‌ای.
arshia
بنابراین تا زمانی‌که کسی تمام توان خود را برای انجام کاری به کار نبندد، آن کار به نتیجه نخواهد رسید.
zahra neiazmand
اگر گفتگوی درونی خودآگاهتان بگوید، «من باید روی گزارشم کار کنم» یا «من مجبورم روی گزارشم کار کنم»، آنگاه پیامی که ناخودآگاهتان می‌شنود این است «من الان روی گزارشم کار نمی‌کنم» و درنتیجه شما را به سمت انجام گزارشتان هدایت نمی‌کند. و یا زمانی‌که به خود می‌گویید، «من باید روی گزارشم کار کنم»، هاید پیام زمان حال را می‌فرستد، «من الان دارم تلویزیون تماشا می‌کنم». آنچه باید بدانید این است که ذهن ناخودآگاهتان، پیام‌ها را به دیگر اعضای شبکه جسمی‌تان می‌فرستد. اگر ذهن ناخودآگاهتان باور کند که شما هم‌اکنون در حال کار روی یک گزارش هستید، آنگاه دست‌ها، پاها و همه اعضای بدنتان همان کار را انجام خواهند داد.
Astronaut
گفتگوی درونی عملکرد ـ محور با مثبت بودن، خاص بودن و بودن در زمان حال، بر گفتگوی درونی خودویرانگر، غلبه می‌کند. چرا؟ ذهن ناخودآگاهتان هر چه را به او بگویید باور می‌کند. برای به واقعیت تبدیل شدن، به تو نگاه می‌کند. اگر به او بگویی، من الان دارم روی گزارش کارهایم کار می‌کنم، آنگاه ذهن ناخودآگاهتان تمام توجهش را روی گزارشتان می‌آورد؛ فارغ از اینکه واقعاً در حال انجام چه کاری باشید.
Astronaut
استفاده آگاهانه شما از زمان و تاریخ یک نقش مهم در فرایند خودانضباطی بازی می‌کند، به‌خصوص در مرحله عمل، اما اهمیت مدیریت زمان را بیش از حد بزرگ و اهمیت مدیریت فردی را بیش از حد کوچک ننمایید. بدون داشتن مدیریت شخصی هیچ نظام مدیریت زمانی برای‌تان کار نخواهد کرد
Dany
در حقیقت، کلید اصلی موفقیت در خودانضباطی در استفاده از ابزارها در زمانی مناسب طی فرایند خودانضباطی، نهفته است.
Dany
آگاه باشید همیشه این حق انتخاب را دارید که مثبت بیندیشید و یک طرز فکر مثبت، قوی‌ترین پادزهر ممکن برای منفی‌گرایی هاید است.
Astronaut
به توانایی خودت در مسیر بهبودی ایمان داشته باش
راضیه کرمی
تئودوربرایانت، برنامه‌ای فوق‌العاده مؤثر، قدرتمند و هیجان‌اگیز برای تقویت خودانظباطی خلق کرده است. آموزه‌های تأثیرگذار او شما را از فکر کردن، رویاپردازی و آرزو کردن به عمل می‌رسانند!
nasrin
۲. قبل از انجام هر مرحله یک دقیقه خودتان را آرام کنید. ۳. وقتی یک مرحله را تمام کردید روی آن خط بکشید. ۴. در پایان روز به فهرست خود نگاهی بیندازید. به خودتان پاداش دهید، مهم نیست چند مرحله کوچک به سمت هدف را انجام داده باشید. قدم‌های کوچک سریع جمع‌بندی می‌شوند. بنابراین از خود و هاید برای تکمیل هر مرحله تشکر کنید و بعد یادتان باشد هر مرحله‌ای را که انجام ندادید در فهرست «انجام کار» فردا وارد کنید. اگر برای یک مرحله خاص بیش از پنج بار مجبور به تکرار این کار شدید، شاید لازم است آن مرحله را به مراحل کوچک‌تر تقسیم کنید. یا به آنچه به خود درباره سختی این مرحله می‌گویید، توجه کنید.
nasrin
مهم: مرحله آمادگی نیاز به این دارد که از تکنیک‌های تجسم، عبارات تأکیدی و ویتامین‌های ذهنی استفاده کنید تا از لحاظ روحی و روانی برای مرحله عمل آماده شوید. از این ابزارها به صورت روزانه قبل از عمل استفاده کنید. به‌محض اینکه از خواب بیدار می‌شوید آن‌ها را به خدمت خود بگیرید، در طول روز بارها از آن‌ها استفاده کنید سپس قبل از اینکه به‌تدریج خوابتان ببرد نیز از آن‌ها استفاده کنید. این ابزارهای ساده، دوستان شما هستند. آن‌ها به شما کمک می‌کنند به هر چه می‌خواهید برسید. آن‌ها بخش مهمی از راهکار خودانضباطی هستند.
nasrin
یک برنامه سریع روزانه یک برنامه روزانه شش‌مرحله‌ای در اینجا یک روش سریع و آسان برای برنامه‌ریزی روزانه داریم که به خودانضباطی شما کمک بسزایی می‌کند. درست است که برنامه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و شاید بسیاری از آن‌ها جامع‌تر و پیچیده‌تر از برنامه‌ای است که در اینجا به شما معرفی می‌کنیم. اما برنامه زیر طوری طراحی شده است که آسان، سریع و ساده باشد. در حقیقت برای ساده بودن طراحی شده است. و از آنجا که وقت و فکر زیادی از شما نمی‌گیرد، بیشتر احتمال دارد که هر روز آن را انجام دهید.
nasrin
و شگفت‌آور این است که یک برنامه‌ریزی روزانه ده دقیقه‌ای، و نوشتن ساده «انجام کار» باعث ایجاد وقت اضافی برای‌تان خواهد شد. تکرار می‌کنم: یک فهرست ساده «انجام کار» به شما ساعت‌ها زمان اضافی می‌دهد که اصلاً فکرش را هم نمی‌کردید. این وقت اضافی می‌تواند هرطوری که شما دوست دارید پر شود، بازی یا کار، انتخاب با شماست. پس، اگر برنامه روزانه به شما خودانضباطی بیشتر و زمان بیشتر می‌دهد، چرا امتحانش نکنید؟ این کار بهترین سرمایه‌گذاری‌ای است که تا اکنون می‌توانستید در راه خودانضباطی انجام دهید. ولی هاید از نوشتن فهرست «انجام کار» روزانه امتناع می‌کند. درست است؟ خُب، اگر به هاید این قول را بدهید که این فهرست‌های روزانه را ساده و کوتاه تهیه می‌کنید، آنگاه می‌بینید که مقاومت‌تان در برابر نوشتن فهرست کمتر می‌شود. یادتان باشد تا جایی که می‌توانید از ابزارها و تکنیک‌های خودانضباطی استفاده کنید تا اجازه ندهند هاید شما را از این تقویت‌کننده خودانضباطی محروم کند.
nasrin

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان