بریده‌های کتاب خودانضباطی در ده روز
کتاب خودانضباطی در ده روز اثر تئودور برایانت

کتاب خودانضباطی در ده روز

اصولاً مغز به این صورت کار می‌کند. هر چه به خودت بگویی، مثبت یا منفی، ناخودآگاهت آن را باور می‌کند. ذهن ناخودآگاهت شواهد را نمی‌سنجد و ادعایت را ارزیابی نمی‌کند. فقط آنچه را می‌گویی به‌راحتی باور می‌کند. به علاوه، به دنبال دلایلی می‌گردد تا ثابت کند که درست می‌گویی حتی اگر در اشتباه باشی. آنگاه ناخودآگاهت شروع می‌کند به هماهنگ کردن رفتار و برخوردت با آنچه به او گفته‌ای. خلاصه مطلب اینکه شما رفتار و طرز برخوردتان را با آنچه به خود می‌گویید، شکل می‌دهید.
nasim
هر وقت تلاش کردی همه را راضی نگه داری، سرت به سنگ می‌خورد و به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسی!!!
Mina.Hp
تکرار، کلید موفقیت است.
Mina.Hp
«بدترین چیزی که باید از آن بترسیم، خود ترس است».
Mina.Hp
شکست یک سنگ زیر پاست نه یک سنگ قبر.
اناستازیا
«مسئول اغلب مشکلات‌تان، خودتان هستید»
Mina.Hp
«بعداً انجامش می‌دهم»، یکی از جملات مورد علاقه آقای هاید است. هاید از یکی از روش‌هایی که قبلاً شرح داده شد، به‌عنوان دلیلی برای اینکه «بعداً انجامش می‌دهم» استفاده خواهد کرد. گاهی دلایلی می‌آورد تا کار را پشت گوش بیندازد. «من تا زمانی‌که دستگاه ورزشی مناسب نخریده‌ام نمی‌توانم برنامه کاهش وزن را شروع کنم.» اینجاست که هاید موفق شده است مانعی میان شما و هدفتان بگذارد.
SM
عمل‌گرایی جهت‌دار، بودن در زمان حال، و گفتگوی درونی منسجم، اولین خط دفاعی شما در مقابل تلاش‌های هاید به منظور نگه داشتنتان در مسیر حفظ عادت‌های قدیمی است
SM
یادتان باشد: شما می‌توانید پیام‌های منفی و مخرب هاید را با جایگزین کردن پیام‌های مثبت، خنثی کنید. پس نتیجه می‌گیریم زمانی‌که خودتان را در حال فرار، بدبینی و... یافتید، به یاری خودتان بشتابید. آگاهانه، درباره آن با خودتان سخن بگویید. هر چه بیشتر این کار را بکنید در آن خبره‌تر خواهید شد. هر فکر، احساس یا رفتار اگر به‌طور منظم تمرین و تکرار شود، به عادت تبدیل می‌شود.
SM
می‌توانید بی‌درنگ قدرت خودانضباطی‌تان را با جایگزینی پیام‌های مثبت، مشخص و در زمان حال، به جای پیام‌های مناظره درونی در ناخودآگاهتان، افزایش دهید.
nasim

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
۲۹,۹۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۸۲صفحه بعد