بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب خودانضباطی در ده روز | صفحه ۸۱ | طاقچه
کتاب خودانضباطی در ده روز اثر تئودور برایانت

بریده‌هایی از کتاب خودانضباطی در ده روز

۳٫۹
(۱۷۹)
گفتگوی درونی مثبت و حمایتگر، مؤثرترین قدم برای مقابله با حیله‌های هاید است.
Dexter
«بدترین چیزی که باید از آن بترسیم، خود ترس است».
کاربر ۲۷۱۱۳۷۵
زمانی که دارید روی پیشرفت خود در مسیر خودانضباطی کار می‌کنید، هاید زمزمه‌هایی آزاردهنده در گوشتان آغاز می‌کند تا شما را به این باور برساند که این کار شدنی نیست، در این حالت به او بگویید «هیچ چیز نمی‌تواند مانع من شود». به بیان دیگر، به خاطر کمبودهایتان سوگواری نکنید، تلاشتان را دوبرابر کنید.
Dexter
«فقط یک بازنده و برنده وجود دارد» «فقط یک راه برای انجام فلان کار وجود دارد» «یا درست انجامش بده یا اصلاً انجامش ند
آرش مکینیان
تا به حال داستان خانمی را شنیده‌اید که بلوزی را که خریده بود به فروشگاه برگرداند و به فروشنده گفت: وقتی به خانه رسیدم، متوجه شدم این بلوز را دوست ندارم. من فقط موسیقی‌ای را که در فروشگاه پخش می‌شد دوست داشتم.
Aida
یادتان باشد: هاید همواره از گفتگوی درونی جهت کارشکنی و گول زدن شما استفاده می‌کند. به عبارت دیگر، درست زمان‌هایی که نیاز به بیشترین حمایت از سمت خود برای پیش بردن کارهایتان دارید، می‌بینید که در حال فرستادن پیام‌های منفی به خودتان هستید.
Aida
زمانی که حس می‌کنید دوست دارید با انجام یک فعالیت بی‌ربط، از زحمت و دردسرهای خودآگاهی فرار کنید یا درواقع همان زمانی که هاید سعی می‌کند با نشان دادن جایزه یا تشویقی شما را به فرار تشویق کند، از خود بپرسید «آیا این همان شیوه هاید برای دور کردن من از خودانضباطی است؟»
Aida
به او بگویید «هیچ چیز نمی‌تواند مانع من شود». به بیان دیگر، به خاطر کمبودهایتان سوگواری نکنید، تلاشتان را دوبرابر کنید. خودباوری همراه با خودانضباطی (که اگر به هاید اجازه ندهید شما را گول بزند، به دست خواهید آورد) بدون توجه به اینکه قرار است چه کاری انجام دهید، یک معامله برد ـ برد است. باور کنید!
Aida
پادزهر منفی‌گرایی باور کنید رفتار و طرز برخورد شما، بدون در نظر گرفتن اینکه اکنون چه شغلی دارید، موفقیت‌تان را می‌سازد. باور کنید همان اندازه که چیزهای خوب در جهان وجود دارند، چیزهای بد نیز وجود دارند. این شما هستید که تصمیم می‌گیرید روی چه مسائلی تمرکز کنید
Aida
اصولاً مغز به این صورت کار می‌کند. هر چه به خودت بگویی، مثبت یا منفی، ناخودآگاهت آن را باور می‌کند. ذهن ناخودآگاهت شواهد را نمی‌سنجد و ادعایت را ارزیابی نمی‌کند. فقط آنچه را می‌گویی به‌راحتی باور می‌کند. به علاوه، به دنبال دلایلی می‌گردد تا ثابت کند که درست می‌گویی حتی اگر در اشتباه باشی. آنگاه ناخودآگاهت شروع می‌کند به هماهنگ کردن رفتار و برخوردت با آنچه به او گفته‌ای.
Aida

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
۳۴,۹۵۰
۵۰%
تومان