بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب شراب خام | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب شراب خام اثر اسماعیل فصیح

بریده‌هایی از کتاب شراب خام

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۴از ۴۵ رأی
۴٫۴
(۴۵)
(تمام دنیا یک قطره شبنم است.) درون مغزم، سرابی در صدها دنیای مختلف زندگی می‌کنم.
کاربر ۱۳۲۱۱۷۷
آدم خوبه به خاطر یه هدف کوچک زندگی کنه تا این که به خاطر هدف بزرگ نفله بشه.
کاربر ۲۱۱۵۵۲۴S99VA2THVB16G
«آدم باید فقط خیلی زیاد صبور باشه و خیلی کم انتظار داشته باشه.»
کاربر ۲۱۱۵۵۲۴S99VA2THVB16G
یاد گرفتن درد است. بیماری درد است. عشق درد است. خواستن درد است. پیر شدن درد است. مردن درد است. داشتن درد است. نداشتن درد است. دیدن و ندیدن آدم‌ها درد است. آویختن به زندگی درد است.
کاربر ۱۸۴۶۱۳۵بانو
تولد درد است. بزرگ شدن درد
کاربر ۱۸۴۶۱۳۵بانو
یه روز که آدم در نهایت رضایت و خوشحالیه و فکری نداره، یکهو زندگی با لگد می‌زنه توی پیشونی آدم. یک روز هم که در اعماق بیچارگیه و آه نداره با ناله سودا کنه، دستی از غیب در میاد و آدم رو قلقلک می‌ده و حرکت می‌ده.
Mary gholami
آن‌قدر آرزوهای ابدی و بزرگ در سرت نپرورون. این دنیا هرزه پیر و بی‌چشم و روییه که هر چه بیشتر به او بدی، بیشتر مغبون می‌شی. زیاد امیدوار نشو تا زیاد مأیوس نشی. فقط گلیم خودت را از آب بکش. فقط وجود داشته باش، چون‌فقط‌چندی‌وجود داری.
Mary gholami
«بدبختی همین جاس. چیزهای زیبای زندگی همون وقت که زیبا و خوبند، نمی‌میرند. باید پیر و تلخ و زشت و عبوس و ظالم شوند. آدم وقتی بچه‌س، زندگی رو، ولو این که تلخ و سخت هم باشه، دربست قبول داره، چون امید داره، ولی وقتی آن دوره گذشت، دیگه تمام الکل دنیا و تمام منطق بشر فایده‌ای نداره.»
Mary gholami
کسانی که رنج برده‌اند و خوب شده‌اند، قوی‌ترند.
Ra8.M
این از رنگ‌های زندگیه. یه روز که آدم در نهایت رضایت و خوشحالیه و فکری نداره، یکهو زندگی با لگد می‌زنه توی پیشونی آدم. یک روز هم که در اعماق بیچارگیه و آه نداره با ناله سودا کنه، دستی از غیب در میاد و آدم رو قلقلک می‌ده و حرکت می‌ده. مثل پیدا شدن شما توی زندگی من این روزها.
Ra8.M

حجم

۳۴۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

حجم

۳۴۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان