بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب اعتماد به نفس؛ دستیابی به آن و زندگی با آن | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب اعتماد به نفس؛ دستیابی به آن و زندگی با آن اثر باربارا دی‌آنجلیس

بریده‌هایی از کتاب اعتماد به نفس؛ دستیابی به آن و زندگی با آن

۳٫۸
(۴۶)
اعتمادبه‌نفس باور شخصی شما به روح خودتان در مقام یک انسان است. این اعتماد که هر اتفاقی در زندگی‌تان بیفتد و با هر مشکلی روبه‌رو شوید، آنچه لازم است و باید انجام دهید، انجام خواهید داد
mjn668
اگر می‌خواهید موفق باشید، باید کاری انجام دهید و اشتباه‌های زیادی مرتکب شوید، هرکس موفق شده و به جایی رسیده که از آن خوشحال است، باید روزی جایی را که بوده نیز تحمل می‌کرده! هنگامی‌که تازه شروع به نویسندگی کرده بودم، کارم افتضاح بود. ویراستارم نسخه خطی اولین کتابم را در حالی برایم پس فرستاد که روی واژه‌ها، یکی‌درمیان، با خودکار قرمزی که اشتباه‌هاتم را نشان می‌داد خط کشیده بود. خیلی شرمنده شده بودم. احساس می‌کردم که تحقیر شده‌ام؛ اما این‌گونه بود که نوشتن را آموختم. کتاب بعدی‌ام علامت‌های قرمز کمتری داشت. حال کتاب‌هایم تقریباً بدون ویراستاری چاپ می‌شوند.
احمد زرگانی
آیا بی‌قیدوشرط، خود را دوست ندارید؟ یکی دیگر از عواقب و پیامدهای تأخیر و موکول کردن کارها، این است که احساس اعتمادبه‌نفس را نیز همواره در خود به تأخیر می‌اندازید. به خود می‌گویید: «فقط هنگامی احساس خوبی به خودم خواهم داشت که...» سپس جای خالی را پر می‌کنید. البته «فقط هنگامی که...» چیزی است که امیدوارید اتفاق بیفتد. آن هم در آینده وقتی اتفاق نمی‌افتد، احساس اعتمادبه‌نفس نمی‌کنید. درنتیجه این احساس عدم قطعیت، اعتمادبه‌نفس و خوشحالی فعلی‌تان را نیز خراب می‌کند.
احمد زرگانی
اولین قدم را همین حالا بردارید مژده آنکه می‌توانید فقط در چند دقیقه، سطح اعتمادبه‌نفس و خوباوری را در خودتان بالا ببرید؛ حتی در چند ثانیه. فقط کافی است برای رسیدن به یکی از اهدافتان قدمی، هرچند ساده و کوچک، بردارید. خواهید دید که اعتمادبه‌نفستان فوراً بالا خواهد رفت. به‌محض آنکه برای تحقق یکی از رؤیاهایتان اقدامی کنید، اعتمادبه‌نفس و خودباوری را در خود تقویت کرده‌اید؛ زیرا احساس می‌کنید می‌توانید به خودتان اعتماد کنید که کاری از شما برمی‌آید.
احمد زرگانی
استمرار و تداوم این احساس درونی فقط مشروط به آن است که شبانه‌روز را برای انجام دادن کاری بگذرانید که در آن احساس اعتمادبه‌نفس می‌کنید و همه کارها را نیز به شیوه‌ای مطلوب انجام بدهید و نتیجه خوبی نیز بگیرید.
Hani Jani
اعتمادبه‌نفس حقیقی این نیست که نترسید، اعتمادبه‌نفس واقعی آن است که بدانید و مطمئن باشید با اینکه می‌ترسید اما بی‌گمان دست به عمل خواهید زد.
m.m.attarian
اعتمادبه‌نفس واقعی با آنچه در زندگی بیرونی شما اتفاق می‌افتد هیچ ارتباطی ندارد. اعتمادبه‌نفس واقعی زاییده شغل شما نیست. اعتمادبه‌نفس راستین، نتیجه باور قلبی و درونی شما به توانایی‌ها و قابلیت‌هایتان است. این باور که هرکاری را بخواهید، می‌توانید انجام دهید. اعتمادبه‌نفس واقعی، همواره از درون خود شما تولید می‌شود نه از بیرونتان. اعتمادبه‌نفس واقعی، زاییده تعهد شما به خودتان است. این تعهد که هر آنچه لازم باشد انجام خواهید داد تا به خواسته‌ها و نیازهایتان برسید. این اعتمادبه‌نفس، در اعتماد شما به خودتان ریشه دارد و به نتایجی که ممکن است بگیرید یا نگیرید نیز بستگی ندارد.
شاهین
اعتماد و ایمان به توانایی خود در از سر راه برداشتن مانع‌ها و مشکل‌ها
پدرام
مهارت‌های معدودی وجود دارد که شما می‌توانید به‌خوبی آن‌ها را بیاموزید و در انجام دادنشان توانایی فوق‌العاده به دست آورید. بنابراین، اگر احساس اعتمادبه‌نفس درونی خود را بر اساس کارهایی که در آن‌ها مهارت دارید بنا کنید، فقط مواقعی که مشغول انجام دادن این کارها هستید احساس اعتمادبه‌نفس و خودباوری می‌کنید، نه در همه اوقات.
❥ⓕⓣⓜⓗ❥
اعتمادبه‌نفس یا خودباوری هرگز با غرور و خودبزرگ‌بینی یکی نیست. اعتمادبه‌نفس به این معناست که خودتان را باور کنید. غرور و منیت آن است که بخواهید به دیگران اثبات کنید از آنان بهتر و برترید.
nedsalehani

حجم

۵۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۵۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۵۵,۹۰۰
۲۷,۹۵۰
۵۰%
تومان