بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب اعتماد به نفس؛ دستیابی به آن و زندگی با آن | طاقچه
کتاب اعتماد به نفس؛ دستیابی به آن و زندگی با آن اثر باربارا دی‌آنجلیس

بریده‌هایی از کتاب اعتماد به نفس؛ دستیابی به آن و زندگی با آن

۳٫۸
(۴۵)
اگر بخواهید صبر کنید تا برای تعقیب رؤیاهایتان اعتمادبه‌نفس کافی به دست آورید، ممکن است مجبور باشید تا ابد صبر کنید.
neda
هرچه انجام دادن کاری را به تعویق بیندازید؛ حال چه این کارها شخصی و چه شغلی باشد، بیشتر از حرکت محروم می‌شوید و هرچه بی‌تحرک و منفعل‌تر باشید، بیشتر ترس به شما چیره می‌شود و از اعتمادبه‌نفستان کاسته خواهد شد.
neda
بسیاری از ما ترجیح دهیم یک عمر بلنگیم و خودمان آرزو داریم که ای کاش می‌شد دونده باشیم و کمی هم بدویم! اما می‌ترسیم که اگر بدویم پایمان بلغزد و دیگران ببینند و به ما بخندند؛ پس ترجیح می‌دهیم همان‌طور لنگان‌لنگان برویم.
پدرام
به‌محض آنکه برای تحقق یکی از رؤیاهایتان اقدامی کنید، اعتمادبه‌نفس و خودباوری را در خود تقویت کرده‌اید؛ زیرا احساس می‌کنید می‌توانید به خودتان اعتماد کنید که کاری از شما برمی‌آید. هرچه قدم‌های بیشتری بردارید، احساس بهتری به خودتان پیدا می‌کنید و می‌فهمید که آن‌قدرها هم که فکر می‌کردید ضعیف نیستید؛ چون توانسته‌اید دست‌به‌کار شوید. آنگاه اعتمادبه‌نفس جدیدی که به دست آورده‌اید کمکتان خواهد کرد تا به نتایج بهتری برسید.
پدرام
ترس از شکست هرگز به این معنا نیست که مشکل از شماست. رؤیاهای بزرگ و ترسناک داشتن نیز به این معنا نیست که شما مشکل دارید، بلکه فقط بدین معناست که شما انسانی کاملاً طبیعی هستید.
m.m.attarian
اعتمادبه‌نفس یا خودباوری هرگز با غرور و خودبزرگ‌بینی یکی نیست. اعتمادبه‌نفس به این معناست که خودتان را باور کنید. غرور و منیت آن است که بخواهید به دیگران اثبات کنید از آنان بهتر و برترید.
Ramtin
هنگامی‌که فقط دست به کارهایی می‌زنید که مطمئن هستید از دست‌تان بر می‌آید و توان انجامش را دارید، هرگز به اعتمادبه‌نفس واقعی دست نخواهید یافت.
Peyvand
اگر می‌خواهید موفق باشید، باید کاری انجام دهید و اشتباه‌های زیادی مرتکب شوید، هرکس موفق شده و به جایی رسیده که از آن خوشحال است، باید روزی جایی را که بوده نیز تحمل می‌کرده!
𝐌𝐚𝐡𝐝𝐢𝐞𝐡
هنگامی‌که رؤیاهای خود را محدود می‌کنید زندگی و شور و حال خود را محدود کرده‌اید. اگر همین حالا رؤیا یا آرزویی ندارید که شما را بترساند، پس به احتمال قوی رؤیاهای خود را به دست فراموشی سپرده‌اید یا به‌سادگی دست از «رؤیابینی» کشیده‌اید. بسیاری از مردم به رؤیاهایشان پشت می‌کنند یا دست از «رؤیابینی» می‌کشند؛ زیرا شهامت تعقیب آن‌ها را در خود نمی‌بینند. این کار بسیار ساده، بی‌زحمت و راحت است. اگر رؤیایی نداشته باشید، آنگاه احتمال نرسیدن به آن هم خواه ناخواه صفر می‌شود.
m.m.attarian
هرچه در خود احساس ضعف بیشتری بکنید بیشتر دیگران را محاکمه می‌کنید.
mjn668

حجم

۵۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۵۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۵۵,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۲۵صفحه بعد