بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب اعتماد به نفس؛ دستیابی به آن و زندگی با آن | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب اعتماد به نفس؛ دستیابی به آن و زندگی با آن اثر باربارا دی‌آنجلیس

بریده‌هایی از کتاب اعتماد به نفس؛ دستیابی به آن و زندگی با آن

۳٫۸
(۴۵)
غرور، منیت و خودبزرگ‌بینی درواقع پوششی است برای پوشاندن و مخفی کردن اعتمادبه‌نفس پایین و خودباوری ضعیف.
Ramtin
به همین دلیل است که اینجایید: اینکه تا سرحد امکان به اعجاز و نهایت وجودی بی‌مثال و بی‌همتای خودتان نزدیک شوید. پس منتظر چه هستید؟
neda
اعتمادبه‌نفس به این معناست که خودتان را باور کنید. غرور و منیت آن است که بخواهید به دیگران اثبات کنید از آنان بهتر و برترید.
banoo
ماهیت اصلی اعتمادبه‌نفس واقعی و راستین اعتمادبه‌نفس واقعی با آنچه در زندگی بیرونی شما اتفاق می‌افتد هیچ ارتباطی ندارد. اعتمادبه‌نفس واقعی زاییده شغل شما نیست. اعتمادبه‌نفس راستین، نتیجه باور قلبی و درونی شما به توانایی‌ها و قابلیت‌هایتان است. این باور که هرکاری را بخواهید، می‌توانید انجام دهید.
sahar
شما انسان منحصربه‌فردی هستید. هیچ انسان دیگری را نمی‌توانید بیابید که کاملاً شبیه شما باشد. در گذشته نیز هرگز کسی شبیه شما در این دنیا نبوده و در آینده نیز نخواهد بود.
پدرام
اعتمادبه‌نفس احساسی چیزی نیست که آن را در بیرون از خودتان تولید کنید. اعتمادبه‌نفس احساسی را فقط می‌توانید در «درون» خودتان خلق کنید. هرچه بیشتر با دیگران و مردم ارتباط برقرار کنید و درونیات خود را محترم شمرده و ارج بگذارید، اعتمادبه‌نفس احساسیِ بیشتری خواهید داشت و با اقتدار بیشتری با دیگران ارتباط برقرار خواهید کرد.
banoo
ترس از شکست هرگز به این معنا نیست که مشکل از شماست. رؤیاهای بزرگ و ترسناک داشتن نیز به این معنا نیست که شما مشکل دارید، بلکه فقط بدین معناست که شما انسانی کاملاً طبیعی هستید.
banoo
اگر می‌خواهید موفق باشید، باید کاری انجام دهید و اشتباه‌های زیادی مرتکب شوید، هرکس موفق شده و به جایی رسیده که از آن خوشحال است، باید روزی جایی را که بوده نیز تحمل می‌کرده!
banoo
نقطه‌ای که در آن از تعقیب رؤیاهایتان چشم‌پوشی می‌کنید همان نقطه‌ای است که اعتمادبه‌نفس شما در آن آسیب دیده و مختل شده است، این نقطه همان نقطه‌ای است که در آن به خودتان اعتماد کافی ندارید.
banoo
مهارت‌های معدودی وجود دارد که شما می‌توانید به‌خوبی آن‌ها را بیاموزید و در انجام دادنشان توانایی فوق‌العاده به دست آورید. بنابراین، اگر احساس اعتمادبه‌نفس درونی خود را بر اساس کارهایی که در آن‌ها مهارت دارید بنا کنید، فقط مواقعی که مشغول انجام دادن این کارها هستید احساس اعتمادبه‌نفس و خودباوری می‌کنید، نه در همه اوقات.
banoo

حجم

۵۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۵۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۵۵,۹۰۰
۲۷,۹۵۰
۵۰%
تومان