بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب یافتن جوهر درون | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب یافتن جوهر درون اثر کن رابینسون

بریده‌هایی از کتاب یافتن جوهر درون

۳٫۹
(۲۸)
چگونگی یافتن جوهر ممکن است بستگی به این داشته باشد که آیا در فقر زندگی کرده‌اید یا زندگی مرفهی داشته‌اید، در زمان صلح یا جنگ روزگار گذرانده‌اید و نوع تحصیلاتی که دارید.
جودی‌آبــوت
یافتن جوهر ممکن است به معنای کشمکش با تصورات دیگران از قابلیت‌های شما باشد. شاید قابلیت‌هایی را که دوستان و خانواده به شما نسبت داده‌اند، قبول کرده باشید. همین‌طور ما قسمتی از فرهنگ یک جامعه هستیم که روش‌های منحصر به فرد خودش را در طرز تفکر و روش انجام دادن کارها دارد. انتخاب‌های مسلم ممکن است از طریق این فرهنگ، متناسب با سن و یا جنسیت فرد، وظیفه‌ای که بر عهده دارد و مسئولیت‌هایش تضعیف شود و یا ناپسند شمرده شود. همان‌طور که پیش می‌رویم تمامی این
جودی‌آبــوت
«به این نتیجه رسیده‌ام که اعتماد به نفس یک عامل حیاتی در ارزیابی شغلی و برنامه‌ریزی معادلات است. انسان‌ها به آن مرحله از موفقیت می‌رسند که اعتماد به نفسشان اجازه می‌دهد.
کاربر ۴۵۴۶۲۹۱
مادامی که از اقیانوس دور باشید و پای خود را در قایق نگذارید، هرگز نخواهید فهمید آیا استعداد قایقرانی دارید یا نه
کاربر ۴۴۲۷۱۱۶
وقتی مردم با یکدیگر ملاقات می‌کنند، اولین سؤال معمول چنین است: «شغل شما چیست؟» و سپس متناسب با آن با شما برخورد خواهند کرد.
MldSr
دیگر نمی‌خواستم کار دیگری انجام دهم.
MldSr
بیست سال دیگر مأیوس‌تر خواهید بود نه به دلیل کارهایی که انجام داده‌اید، بلکه به دلیل چیزهایی که انجام نداده‌اید. پس طناب کشتی را رها کنید. بادبان‌ها را بالا بکشید و از بندرگاه امن دور شوید. در جهت وزش باد حرکت کنید. سیاحت کنید. خیال‌پردازی کنید. کشف کنید.»
ali
حدس می‌زنم آن را دوست دارم چون در انجام دادنش خیلی خوب هستم. مانند داستان مرغ و تخم‌مرغ است. انسان چیزی را دوست دارد که در انجام دادنش خوب باشد.
MldSr
«همت اگر سلسله‌جنبان شود مور تواند که سلیمان شود»
saeid
تلخ‌ترین واقعیت برای من این است که می‌بینم شخصی یک موقعیت شغلی را قبول می‌کند فقط به این دلیل که حقوق بالایی دارد و سپس همه‌ی پولش را خرج وسایلی می‌کند که او را خوشحال کند، چون ساعات کاری برایش بسیار رنج‌آور است.
MldSr

حجم

۳۰۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۳۰۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان