بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب یافتن جوهر درون | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب یافتن جوهر درون اثر کن رابینسون

بریده‌هایی از کتاب یافتن جوهر درون

۳٫۹
(۲۸)
انسان‌ها به آن مرحله از موفقیت می‌رسند که اعتماد به نفسشان اجازه می‌دهد. کسانی که اعتماد به نفس کمی دارند خود را لایق پاداش و مزیت موفقیتی که کسب کرده‌اند نمی‌دانند. بیشتر اوقات انسان‌ها درباره‌ی ترس از شکست سخن می‌گویند که البته می‌دانم این فقط یک نقاب است که در مقابل ترس از موفقیت بر چهره‌ی خود می‌زنند. در زیر این نقاب، احساسی پنهان است که می‌گوید من لیاقت موفقیت‌های زندگی را دارم.
آوا رازقندی
پیدایش بشر روی کره‌ی زمین به حدود ۵۰ تا ۱۰۰ هزار سال پیش برمی‌گردد. زمانی بس دراز به نظر می‌رسد ـ و این گونه نیز هست ـ اما در مقایسه با حیات این سیاره، مانند یک بال زدن کوتاه است. تخمین زده‌اند عمر زمین به تنهایی حدود ۴/۵ میلیارد سال است. این زمان بیش از حد تصور طولانی است. اگر تمام این دوره را یک سال در نظر بگیریم، پیدایش بشر روی زمین حدود یک دقیقه در نیمه‌شب ۳۱ دسامبر خواهد بود.
ツAlirezaツ
یکی از دلایلی که بسیاری از انسان‌ها تا به حال جوهر خود را نیافته‌اند این است که استعدادهای خود را واقعاً نمی‌شناسند.
جودی‌آبــوت
پروفسور وادوا به این نتیجه رسید که هیچ ارتباطی بین رشته‌ی تحصیلی و میزان موفقیت فرد در زندگی وجود ندارد.
ــسیّدحجّتـــ
در حقیقت، اگر تا به حال مدیتیشن نکرده‌اید، واقعاً شما را به انجامش تشویق می‌کنم.
ــسیّدحجّتـــ
. گرچه تا قبل از آن روز، همیشه عصبی بودم، اما همان هنگام نیز در ابتدای سخنرانی متوجه می‌شدم که سریع آرام می‌گیرم و متوجه گذر زمان نمی‌شوم. وقتی در جوهر خود باشید، نظرتان درباره‌ی زمان عوض می‌شود. اگر کاری را انجام دهید که واقعاً دوست دارید، یک ساعت برایتان مانند پنج دقیقه می‌گذرد؛ اگر کاری را انجام دهید که دوست ندارید، پنج دقیقه برایتان مانند یک ساعت می‌گذرد. در تمام مراحل شغلی‌ام، همسرم، ترز، همیشه می‌گفت: «می‌توانم در پایان روز به تو بگویم آن روز چه کار کرده‌ای.»
جودی‌آبــوت
برای زندگی و احساسات خود ارزش قائل شوید. شما نمی‌توانید عکس‌العمل دیگران را کنترل کنید. گرچه وقتی احساسات خود را صادقانه بیان کنید عده‌ای در ابتدا عکس‌العمل بد نشان خواهند داد، اما این عمل در نهایت به سطح ارتباط جدید و سالم‌تری ختم می‌شود. در هر دو صورت، زندگی‌تان از ارتباطات ناسالم عاری خواهد شد و در نهایت شما برنده هستید. قدر آن‌هایی را که دوست دارید بدانید. وقتی انسان به مرگ خود نزدیک می‌شود، می‌خواهد مسائل مالی‌اش را تا آن‌جا که ممکن است برای کسانی که دوستشان دارد سامان بدهد. اما در نهایت این پول و موقعیت نیست که واقعاً به حساب می‌آید. در هفته‌های آخر، همه چیز در عشق و محبت و دوستی خلاصه می‌شود. این چیزی است که در پایان باقی می‌ماند.
فرهنگ
در واقع، خیلی از افراد ـ شاید اکثریت ـ به محض این‌که از دانشگاه فارغ و راهی بازار کار می‌شوند، در مسیری کاملاً متفاوت از رشته‌ی تحصیلی خود گام برمی‌دارند. بیشتر فارغ‌التحصیل‌ها به این نتیجه می‌رسند که در واقع به انجام دادن کاری جدا از تخصص خود تمایل دارند. خانم بروکس برآورد کرده که فقط کمتر از یک‌سوم فارغ‌التحصیل‌هایی که با آن‌ها در ارتباط بوده، در حرفه‌ی مرتبط با رشته‌ی تحصیلی خود مشغول به کار هستند.
ツAlirezaツ
در جوهر خود بودن نقطه‌ی تلاقی استعدادهای ذاتی فرد با احساسات اوست.
جودی‌آبــوت
بعضی وقت‌ها فقط می‌توانید قدم بعدی را برنامه‌ریزی کنید. اما همین نیز برای جلو رفتن کافی است. مهم‌ترین قدم در زندگی، برداشتن قدم اول است.
جودی‌آبــوت

حجم

۳۰۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۳۰۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان