بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب زایو | صفحه ۹ | طاقچه
کتاب زایو اثر مصطفی رضایی کلورزی

بریده‌هایی از کتاب زایو

امتیاز:
۴.۴از ۴۹۵ رأی
۴٫۴
(۴۹۵)
ناگهان حافظ نگاهی به افراد داخل هوارو انداخت و دوباره به دکتر پارسا که در حال سقوط به درون گودال بود. یکباره طناب را رها کرد و از داخل هوارو شیرجه زد و خود را به سمت دکتر پارسا پرت کرد و به دنبال او وارد حلقهٔ دود شد. با دیدن این صحنه، محافظ دوم هم به دنبال حافظ، خودش را به داخل گودال پرت کرد. هر سه در میان خاک و شن‌های به پرواز درآمده و معلق آن منطقه از دشت، داخل آن گودال تاریک و عمیق سقوط کردند. در سیاهی آن فرو رفتند. از هوارو دور و دورتر شدند و در فضا کوچک و کوچک‌تر، تا اینکه محو شدند.
آبیِ آسمونی
باید هر چه زودتر این آخرین سلول سرطانی هم از بین می‌رفت و از جسم دنیا کنده و محو شود.
komeilrezazadeh
دو تا قانون مهم در جنگ هست که می‌گه: اولین قانون در جنگ دیده نشدنه، و دومین قانون که اون رو بهترین راهکار در جنگ می‌دونن، حمله به استراتژی دشمن و خنثی و عقیم کردن اونه.
M.M. SAFI
این گذر زمان است که مشخص می‌کند چیزی ارزش است یا فضاحت؛ و گذر زمان همیشه در حال وقوع است.
haji
قدرت یک ملت از هر عنصری بیشتره. اگر چه اون عنصر، ارتش و سلاح و ملت باشن! اما این قدرت نیاز به یک پشتوانه داره و اون، استواری اون ملت بر عقیده‌شه.
M Kh72
قدرت یک ملت، از هر عنصری بیشتر است؛ اگر چه آن عنصر، ارتش و سلاح باشد!
M Kh72
شاید اگه من تبعید نمی‌شدم، سال‌ها پیش رهبر این انقلاب می‌بودم؛ رهبری که می‌خواست کشورش بر اساس اون مکتب فکری جامع و کامل انسانی که قبلا در سفرم کشف کرده بودم، اداره بشه.
M Kh72
از روزی که این قانون در ایالت‌های دیگه تصویب شد، مردم ثروتمند به شهرهای بالاتر از سطح زمین منتقل شدن، اما مردم فقیر در زمین و سازه‌های قدیمی و فرسوده به زندگی خود ادامه دادن
M Kh72
امریکا گفته اگه کشوری بخواد مردمش رو به ماه منتقل کنه، با موشک می‌زنه. _ پس چرا خودشون آسانسور فضایی ساختن؟! پیرمرد نگاهی به دکتر پارسا انداخت و گفت: خودشون هنوز برنامهٔ سفرهای فضایی و مهاجرت به ماه رو دارن ادامه می‌دن. می‌خوان همهٔ مردم دنیا بمیرن و فقط خودشون زنده بمونن... ای آقا!
M Kh72
گاهی وقت‌ها آدم‌هایی حماقت رو ضمانت زندگی‌شون فرض می‌کنن. اون‌وقت، چه خون‌ها که ضامن عقیده‌ها خواهد شد!
Awolfboy

حجم

۲۲۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۹۲ صفحه

حجم

۲۲۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۹۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
۱۵,۰۰۰
۵۰%
تومان