بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب نیروی اراده | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب نیروی اراده اثر روی بامیستر

بریده‌هایی از کتاب نیروی اراده

انتشارات:انتشارات آرنا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۲۲۷ رأی
۳٫۵
(۲۲۷)
این آزمایش‌ها به طور منظم دو نتیجه را نشان می‌دادند: ۱. شما مقدار محدودی نیروی اراده دارید که وقتی از آن استفاده می‌کنید، به ته می‌رسد. ۲. شما همان ذخیره‌ی نیروی اراده را برای کارهای مختلف به کار می‌برید.
غریبه
کاری که واقعا استرس به وجود می‌آورد، خالی کردن نیروی اراده است که توانایی شما را برای کنترل این احساسات کاهش می‌دهد.
حسین امیدی
قضاوت کار ذهنی بسیار دشواری است. همان طور که قضات تصمیمات پیاپی می‌گیرند، مغز و بدنشان گلوکز می‌سوزاند که همان طور که قبلا درباره‌اش بحث کردیم، جزء حیاتی نیروی اراده است. فلسفه‌ی شخصی آن‌ها هر چه باشد - چه در جرم سختگیر باشند و چه نسبت به پتانسیل رفتن مجرمین به توان بخشی، دلسوز باشند – منابع ذهنی کمتری برای تصمیم گیری‌های بیشتر دارند. و بنایراین، قطعا، به تصمیمات کم خطرتر گرایش دارند (درنهایت، برای خودشان) . در حالی که این موضوع برای زندانی به طرز وحشتناکی غیر منصفانه است- چرا باید برای اینکه قاضی هنوز میان وعده‌اش را نخورده است در زندان بماند؟
غریبه
قول گرفتن از کسی برای انجام ندادن یک کار، مطمئن‌ترین روش برای وادار کردن شخص به انجام همان کار است
Fatemeh.3f
یک آشفتگی در هر زمان تمام چیزی است که می‌توانید به آن رسیدگی کنید. اگر دو آشفتگی در یک زمان داشته باشید، روزگارتان سیاه می‌شود. ممکن است بخواهید خدا را پیدا کنید، ولی اگر غذای گربه را کم می‌آورید، به نفعتان است که برای آن برنامه‌ای طرح کنید. در غیر این صورت غذای گربه توجه خیلی بیشتری از شما می‌گیرد و از پیدا کردن خدا باز می‌مانید. "
@li
در حالی که والدینی مانند سیدنی پائول، تادیب را ناراحت کننده می‌دانند، کودکان زمانی که سرزنش آنها به طور مختصر، آرام، و با ثبات اعمال می‌شود، بهتر واکنش نشان می‌دهند. زمانی که والدین متناقض عمل می‌کنند یا از یک تخلف گذشت می‌کنند، گاهی سعی می‌کنند تا این کار خود را با در نظر گرفتن تنبیهی بسیار شدید‌تر برای تخلف بعدی جبران کنند. این امر نشان دهنده‌ی کنترل نفس کمتر در والدین است
غریبه
بلندترین مرحله‌ی ممکن در فرهنگ اخلاقی و معنوی زمانیست که تشخیص می‌دهیم باید افکارمان را کنترل کنیم".
کاربر ۱۶۳۷۴۶۵ گوینده خیلی بد بود
ضعف کنترل نفس با هر ضربه و آسیب روحی شخصی همبستگی دارد: از دست دادن دوستان، اخراج شدن، طلاق، سر درآوردن از زندان
Morteza Rahmani
اگر در مورد کنترل وزنتان جدی هستید، باید از این سه دستور پیروی کنید: ۱) هیچ وقت رژیم نگیرید. ۲) هیچ وقت قول ندهید که شکلات یا هر غذای دیگر را حذف کنید. ۳) چه خود را مورد قضاوت قرار دهید و چه دیگران، هیچ وقت داشتن اضافه وزن را با داشتن نیروی اراده‌ی ضعیف برابر ندانید.
Maher
تنظیم احساسات به نیروی اراده وابسته نیست. انسان‌ها به راحتی نمی‌توانند خودشان را مجبور کنند که عاشق شوند، یا احساس هیجان زیاد داشته باشند، یا این که به احساس گناهشان خاتمه دهند. کنترل احساسات نوعا بستگی به فن‌های زیرکانه‌ی مختلفی دارد، مانند تغییر دیدی که یک نفر به مشکل دارد و یا حواس شخص را پرت کردن. از این رو، تمرین کنترل احساسات نیروی اراده‌تان را تقویت نمی‌کند.
غریبه

حجم

۲۶۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۳۱ صفحه

حجم

۲۶۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۳۱ صفحه

قیمت:
رایگان