بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب نیروی اراده | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب نیروی اراده اثر روی بامیستر

بریده‌هایی از کتاب نیروی اراده

انتشارات:انتشارات آرنا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۲۲۳ رأی
۳٫۵
(۲۲۳)
کنترل نفس نیرویی حیاتی و کلید موفقیت در زندگی است.
saeid
بعضی اوقات ما برای خودمان مثل شیطان هستیم زمانی که به سستی قدرت‌هایمان اغوا می‌شویم، درحالی که از توان متغیر آن‌ها آزادیم.
علی کوچیکه
هر چه بیشتر بدن رنج بکشد، روح بیشتر پرورش می‌یابد.
خورشیدِ تاریک"
از کنترل نفستان برای به وجود آوردن عادتی روزانه استفاده کنید، و در دراز مدت با تلاش کمتر، تولید بیشتر خواهید داشت.
غریبه
به خواست اهورامزدا این چنینم که راستی را دوست دارم و از دروغ روی گردانم. دوست ندارم که ناتوانی از حق‌کشی در رنج باشد. همچنین دوست ندارم که به حقوق توانا به سبب کارهای ناتوان آسیب برسد. آن‌چه را که درست است من دوست دارم. من سخت بر نفس خویش فروانروایم. داریوش هخامنشی
mahla{یک کنکوری}
کنترل نفس زمانی بیشترین اثربخشی را دارد که افراد از آن برای ساختن عادت‌های خوب و شکستن عادت‌های بد استفاده می‌کنند.
غریبه
به نظر تمرین کنترل نفس در یک عرصه باعث پیشرفت در تمام عرصه‌های زندگی می‌شود. آن‌ها کمتر سیگار می‌کشیدند و کمتر الکل مصرف می‌کردند. خانه‌شان را تمیز‌تر نگه می‌داشتند. به جای انبار کردن ظرف‌های کثیف در سینک، آن‌ها را می‌شستند، و بیشتر کارهای رختشویی‌شان را انجام می‌دادند
غریبه
کنترل نفس تنها یکی از دو صفت شناخته شده برای تولید طیف وسیعی از منافع بود، و مشخص شد که صفت دیگر، هوش، خیلی سخت پیشرفت می‌کند.
غریبه
"او همیشه با علاقه به اخلاقیات پایبند بود. او می‌گفت تمرین آن به انسان قدرت اراده می‌دهد و انسان به اندازه‌ی نیاز به ماهیچه‌هایش به آن نیاز دارد. نیروی اراده باید برای ایستادگی درمقابل شهوات کفرآمیز و هوس‌های پست تقویت شود، و یکی از بهترین هم‌پیمانانی بود که وجدان می‌توانست داشته باشد. "
شاهین
افرادی که به طور منظم کنترل نفس را با ورزشهای فیزیکی، درس خواندن، یا مدیریت پول تمرین کرده بودند به طور تدریجی در نادیده گرفتن کمدی ادی مورفی و دنبال کردن مربع‌ها بهتر شده بودند. پیشرفت‌های اصلی به خصوص، در مقاومت در مقابل اثرات تهی شدن (تست کنترل نفس در هر جلسه‌ی آزمایش انجام می‌شد) ملاحظه شد. با این ترتیب تمرین با بالا بردن استقامت، به افراد اجازه داد، حتی زمانی که منابع ذهنی‌شان به ته رسیده بود، در مقابل وسوسه، خودداری کنند.
غریبه

حجم

۲۶۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۳۱ صفحه

حجم

۲۶۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۳۱ صفحه

قیمت:
رایگان