بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب نیروی اراده | طاقچه
کتاب نیروی اراده اثر روی بامیستر

بریده‌هایی از کتاب نیروی اراده

انتشارات:انتشارات آرنا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۲۱۸ رأی
۳٫۵
(۲۱۸)
هوس‌ها به خصوص در دوران ترک قوی هستند.
سعید
اگر امتحان، جلسه‌ای مهم یا پروژه‌ای حیاتی دارید، بدون گلوکز انجامش ندهید. به بحث با رئیستان، چهار ساعت بعد از نهار نپردازید. قبل از نهار با شریکتان به مشکلات مهم رسیدگی نکنید. زمانی که در یک سفر رمانتیک در اروپا هستید، ساعت هفت شب به شهری قرون وسطایی که با دیوار احاطه شده نروید و سعی نکنید راه بازگشت به هتل را با شکمی خالی پیدا کنید.
غریبه
" به طور نظری تمام مشکلات اجتماعی می‌تواند از کمبود علاقه‌ی فرد به خودش سر چشمه بگیرد. "
غریبه
برای تصمیم گیری، نیروی اراده لازم است، بنابراین وضعیت تهی شده نیروی اراده، افراد را وادار می‌کند تا به دنبال راه‌هایی برای به تعویق انداختن و یا طفره رفتن از تصمیم‌گیری بگردند.
غریبه
به هر حال برای اکثر ما مشکل نه تنها کمبود هدف نیست، بلکه بیش از حد هدف داشتن است. ما لیست کارها را طوری درست می‌کنیم که حتی اگر در طول روز هیچ وقفه‌ای برای انجام آن به وجود نیاید، باز هم نمی‌توان آن را انجام داد. که البته همیشه وقفه وجود خواهد داشت. ولی زمانی که تعطیلی آخر هفته فرا می‌رسد، کارهای انجام نشده بیشتر از هر وقت دیگر وجود دارند، ولی ما باز هم آن‌ها را به تعویق می‌اندازیم و توقع داریم با سرعت معجزه آسایی آن‌ها را تمام کنیم. به همین دلیل است که، همان گونه که متخصصان بهره وری متوجه شده‌اند، برنامه‌ی اجرایی دوشنبه‌ها معمولا شامل کارهایی بیشتر از آن چه می‌توان در کل هفته انجام داد، می‌باشند.
غریبه
وقتی حاضر نیستید به کسی کمتر از حد عالی برای زندگی مشترک قانع شوید، در بقیه‌ی راه تنها می‌مانید. زمانی که والدین نمی‌توانند هیچ وقت به پروژه‌ای در سر کار نه بگویند، کودکانشان در خانه زجر می‌کشند.
غریبه
دردهای فیزیکی مزمن افراد، باعث ضعف دائمی نیروی اراده‌شان می‌شود زیرا ذهن آن‌ها به شدت با درگیری برای نادیده گرفتن درد خالی می‌شود.
Shadi
در بهترین حالت، ما کنترل بخشی از جریان‌های افکارمان را داریم،
سعید
به خواست اهورامزدا این چنینم که راستی را دوست دارم و از دروغ روی گردانم. دوست ندارم که ناتوانی از حق‌کشی در رنج باشد. همچنین دوست ندارم که به حقوق توانا به سبب کارهای ناتوان آسیب برسد. آن‌چه را که درست است من دوست دارم. من سخت بر نفس خویش فروانروایم. داریوش هخامنشی
رضا خدابنده‌لو
از کتابی که می‌خوانید لذت ببرید.
آسمان

حجم

۲۶۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۳۱ صفحه

حجم

۲۶۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۳۱ صفحه

قیمت:
رایگان
صفحه قبل
۱
۲
...
۱۹صفحه بعد