بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب دستان شفا‌بخش | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب دستان شفا‌بخش اثر خوزه  سیلوا

بریده‌هایی از کتاب دستان شفا‌بخش

نویسنده:خوزه سیلوا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۳۲ رأی
۴٫۲
(۳۲)
قوه‌ی تجسم و تخیل انسان، نیروی سازندگی و آفرینندگی اوست.
مستاصل!
توانایی کمک گرفتن از نیروی ذهن برای درمان بیماری خود را دارند و در دانشکده‌های پزشکی چنین آموزشی به آنان داده نمی‌شود
محبوبه غلامی
ف. دبلیو. اچ. مایرز، یکی از پژوهش‌گران پیشگام پیرامون ذهن و روان انسان گفته است: «ذهن ناخودآگاه هم زباله‌دانی‌ است و هم معدن طلا.»
محبوبه غلامی
طبیعت بر تنبیه و پاداش استوار است، یعنی انجام دادن کار درست به تقویت تندرستی انسان و انجام دادن کار نادرست به از بین رفتن تندرستی او می‌انجامد.
mhdhp86
اگر کسی باور داشته باشد به دلیل انجام کاری سرانجام بیمار خواهد شد و منتظر بیمار شدن باشد، دیر یا زود بیمار خواهد شد. شاید شما هم بارها شنیده‌ باشید که با پوششی کم در سوز و سرما گشتن منجر به این خواهد شد که سرما بخوریم؛ اگر این را به عنوان یک اصل پذیرفته باشید چنین اصلی بخشی از نظام باورهای شما شده است؛ از این رو هرگاه در هوایی سرد با پوششی کم از خانه بیرون بروید، باور شما، انتظار سرما خوردنتان را تقویت خواهد کرد و پایان داستان نیز روشن است. ویروس‌ها و باکتری‌های گوناگون پیوسته به بدن ما یورش می‌برند ولی دستگاه ایمنی بدن هر آن مراقب آن‌هاست. ذهن می‌تواند دستگاه ایمنی بدن را تقویت یا تضعیف کند.
mhdhp86
سررشته‌ی زندگی همیشه در دست ما نیست ولی سررشته‌ی ذهن ما در دست ماست یا این‌که باید در دست ما باشد
mhdhp86
سرچشمه‌ی احساس استرس و فشار روانی در انسان سه عامل زیر است: احساس گناه: هرگاه کسی کاری بکند که هم از نگاه خودش و هم از نگاه جامعه ناهنجار باشد دچار احساس گناه می‌شود. احساس گناه‌ یکی از اصلی‌ترین عوامل نارکارآمدی دستگاه ایمنی بدن به‌شمار می‌رود.
mhdhp86
افکار و احساساتی چون خشم و ترس، در بدن تأثیر منفی می‌گذارند اما در برابر، فکری چون تجسم جایی خوشایند و دلپذیر، تأثیرش در بدن مثبت است. پزشکان بر این باورند که برخی افکار و احساسات می‌توانند از راه افزایش استرس و سرکوب دستگاه ایمنی بدن، ما را بیمار کنند. از سوی دیگر، امروز می‌دانیم برخی افکار و احساسات در بهبود بیماری‌ها و تندرستی ما نقشی مهم دارند.
papar
افکار و احساساتی چون خشم و ترس، در بدن تأثیر منفی می‌گذارند اما در برابر، فکری چون تجسم جایی خوشایند و دلپذیر، تأثیرش در بدن مثبت است.
papar
اگر برخی گفتارها را در اوج آرامش و آسودگی در دل تکرار کنیم، مفهوم آن‌ها در ما پدیدار خواهد شد. تصاویر ذهنی و کلمات، ذهن ما را به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کنند که در جهت آفرینش مفاهیم آن‌ها بکوشد.
.

حجم

۳۹۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۳۰۳ صفحه

حجم

۳۹۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۳۰۳ صفحه

قیمت:
۷۵,۹۰۰
۳۷,۹۵۰
۵۰%
تومان