بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب دستان شفا‌بخش | صفحه ۵ | طاقچه
کتاب دستان شفا‌بخش اثر خوزه  سیلوا

بریده‌هایی از کتاب دستان شفا‌بخش

نویسنده:خوزه سیلوا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۳۹ رأی
۴٫۱
(۳۹)
حس ششم و شهود از کارکرد‌های نیم کره‌ی راست مغز است و همان‌گونه که می‌دانیم نیم کره‌ی راست مغز در سطح آلفا بیشترین کارایی را دارد.
کاربر ۵۱۷۷۳۳
اکنون که درباره‌ی استرس این همه آموختیم، چه کاری برای مهار آن از دست ما ساخته است؟ بهترین پاسخ این است: کردار و گفتار ما باید به‌گونه‌ای باشد که احساس گناه نکنیم، از دست دادن چیز یا شخصی ارزشمند و عزیز را فیلسوفانه بپذیریم و با آن کنار بیاییم، محیط ناپسند زندگی یا کارمان را عوض کنیم و پیش از آن‌که مسائلمان بزرگ و حاد شوند چاره‌ای بیندیشیم.
کاربر ۵۱۷۷۳۳
هرگاه می‌گوییم: «قلبم شکست» (بیماری قلبی) ، «حالم از... به هم می‌خورد» (ناراحتی گوارشی) ، «کمرم شکست» (کمر درد) ، بر حالات جسمانی خود مهر تایید می‌زنیم و با تکرار این جملات، این برنامه‌ریزی را تثبیت می‌کنیم.
masi
شما مقصر اصلی تندرست نبودن خود نیستید، اما از این پس اوضاع تغییر خواهد کرد. از این پس خواهید آموخت نگذارید ذهنتان شما را بیمار و ناتوان کند. خواهید آموخت خودتان را از استرس دور نگه دارید، بیماری‌ها و ناراحتی‌هایتان را درمان کنید و در این زمینه به پزشکتان یاری برسانید.
masi
ویروس‌ها و باکتری‌های گوناگون پیوسته به بدن ما یورش می‌برند ولی دستگاه ایمنی بدن هر آن مراقب آن‌هاست. ذهن می‌تواند دستگاه ایمنی بدن را تقویت یا تضعیف کند.
.
باور و انتظار بیماری به بیماری می‌انجامد اگر کسی باور داشته باشد به دلیل انجام کاری سرانجام بیمار خواهد شد و منتظر بیمار شدن باشد، دیر یا زود بیمار خواهد شد. شاید شما هم بارها شنیده‌ باشید که با پوششی کم در سوز و سرما گشتن منجر به این خواهد شد که سرما بخوریم؛ اگر این را به عنوان یک اصل پذیرفته باشید چنین اصلی بخشی از نظام باورهای شما شده است؛ از این رو هرگاه در هوایی سرد با پوششی کم از خانه بیرون بروید، باور شما، انتظار سرما خوردنتان را تقویت خواهد کرد و پایان داستان نیز روشن است.
.

حجم

۳۹۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۳۰۳ صفحه

حجم

۳۹۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۳۰۳ صفحه

قیمت:
۷۵,۹۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۴
۵
صفحه بعد