بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب مدیریت فروش: تشریح فعالیت‌های کلیدی سرپرست تیم فروش | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب مدیریت فروش: تشریح فعالیت‌های کلیدی سرپرست تیم فروش اثر برایان تریسی

بریده‌هایی از کتاب مدیریت فروش: تشریح فعالیت‌های کلیدی سرپرست تیم فروش

۴٫۴
(۹)
یکی از عوامل مهم در تعیین عملکرد کارکنان که هر گونه تغییری در آن بلافاصله نتایج خود را نشان می‌دهد، سبک رهبری است.
Amir Ganjkhani
وقتی خودتان را وقف بهبود رویکرد رهبری می‌کنید، هیچ محدودیتی برای شما برای پیشرفت در زمینه مدیریت فروش و رهبری وجود ندارد.
Amir Ganjkhani
در سازمان‌های مبتنی بر فروش، مدیریت فروش یک مهارت بسیار بنیادین به شمار می‌رود. هیچ‌کسی به جز یک آموزش مدیران فروش برای انجام کارها به شکلی اثربخش نمی‌تواند سبب افزایش عملکرد فروش و نتایج فروش شرکت شود
Amir Ganjkhani
فروشندگان و مدیران فروش زمان بیش از حد زیادی را در دفاتر خود به پر کردن انواع فرم‌ها می‌گذرانند و زمان کمی را به گفتگوی حضوری با مشتریان اختصاص می‌دهند. این مشاوران توصیه کردند که این وضعیت باید هرچه سریع‌تر تغییر یابد. قانون ۷۵ درصد می‌گفت که از همان لحظه، فروشندگان باید ۷۵ درصد از وقت خود را به صورت مستقیم برای گفتگو با مشتریان و تشریح محصولات و خدمات آی. بی. ام برای آنها بگذرانند.
Amir Ganjkhani
اگر ارتباط بین فروشنده و مدیر فروش مثبت، شاد و حمایتگرانه باشد، فروشندگان همیشه بهترین عملکردی را که از دستشان بر می‌آید به انجام خواهند رساند
مرضیه
یکی از مهم‌ترین وظایف شما این است که در جذب، نگهداری و نیز حفظ اعضای موثر و دارای عملکرد بالای تیم فروش بکوشید.
مرضیه
به یاد داشته باشید که بهترین زمان برای اخراج یک زیردست، همان وقتی است که این فکر برای اولین بار به ذهنتان خطور می‌کند. آیا کسی در میان اعضای تیم فروشتان حضور دارد که اگر اطلاعات فعلی را در گذشته داشتید، اصلا او را به کار نمی‌گرفتید؟ به سرعت تصمیم بگیرید و فرآیند ذکر شده در این فصل را اجرا کنید. نتیجه نهایی هر دوی شما را خشنود و شاد خواهد ساخت.
مرضیه
اگر نتوانید از دست افرادی که عملکرد مطلوبی ندارند خلاص شوید، در نهایت فردی که می‌تواند از عهده انجام این کار برآید، جایگزین شما خواهد شد.
مرضیه
به همین دلیل است که هر قدر به عنوان یک مدیر، وقت بیشتری را برای صحبت در مورد شرکت با کارکنانتان اختصاص دهید و آنها را در گفتگوها و تصمیمات مشارکت دهید، آنها نیز بیشتر خود را بیش از پیش، بخشی از شرکت می‌دانند.
مرضیه
وابستگی نیاز به وابستگی وقتی تامین می‌شود که کارکنان احساس کنند بخشی از یک مجموعه بزرگ‌تر از خود (نظیر یک شرکت یا سازمان) هستند.
مرضیه

حجم

۹۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۳۵ صفحه

حجم

۹۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۳۵ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان