بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب آدم ها را دوست داشته باشید، از اشیا استفاده کنید، چون برعکسش اصلا جواب نمی دهد | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب آدم ها را دوست داشته باشید، از اشیا استفاده کنید، چون برعکسش اصلا جواب نمی دهد اثر جاشوا فیلدز ملبورن

بریده‌هایی از کتاب آدم ها را دوست داشته باشید، از اشیا استفاده کنید، چون برعکسش اصلا جواب نمی دهد

۳٫۴
(۸)
بهترین راه برای کشتن علاقه‌تان به یک سرگرمی این است که خودتان را مجبور کنید از آن پول دربیاورید. پول انگیزه و دلیل کار نیست، محصول جانبی آن است.
adabjoo
فاحش‌ترین نمونه‌های تولیدکنندگان سروصدا را در نظر بگیرید ــ آگهی‌دهنده‌ها، ایستگاه‌های خبری، شبکه‌های اجتماعی. چه چیزی در همه‌شان مشترک است؟ دو چیز: بی‌محتوایی و انگیزهٔ مالی.
adabjoo
نکتهٔ جالب دربارهٔ عوامل حواس‌پرتی همین است: وقتی یکی را حذف می‌کنید، بقیه بیشتر به چشم می‌آیند. و در دنیای پر از مزاحم امروز، ما به انواع‌واقسام ابزار حواس‌پرتی دسترسی داریم.
adabjoo
مینیمالیست‌ها آگاهانه وسیله‌های جدید می‌خرند. برای این کار، باید پرسش‌های بهتری مطرح کرد: آیا این کالای جدید ارزشی به زندگی من می‌افزاید؟ آیا می‌توانم بدون بدهی آن را تهیه کنم؟ آیا این بهترین راه برای خرج کردن این پول است؟
adabjoo
با اینکه واقعاً با ۱۰۰ دلار امروز خیلی کارها می‌شود کرد که با ۱۰۰ دلار چند سال بعد نمی‌شود، آن روی سکه را هم باید دید: ۱۰۰ دلاری که شما امروز سرمایه‌گذاری کنید بی‌نهایت ارزشمندتر از ۰ دلاری است که دوستتان سرمایه‌گذاری می‌کند. در واقع، سرمایه‌گذاری‌های کم‌خطر بهترین راه برای حفظ پول در مقابل تورم‌اند. بهتر است ۱۰۰ دلارتان را سرمایه‌گذاری کنید تا اینکه آن را در بانک نگه دارید یا زیر بالش بگذارید.
adabjoo
درست است که همهٔ ما برای ادامهٔ زندگی به پول نیاز داریم، اما شما محتوای کیف‌پولتان نیستید. آنچه از درآمد مهم‌تر است این است که از منابع در اختیارمان چطور استفاده می‌کنیم.
adabjoo
«اگر می‌خواهید به موفقیت مالی برسید، ببینید همهٔ مردم دارند چه کار می‌کنند و بعد در جهت مخالف آن‌ها بدوید.
adabjoo
مینیمالیست بودن به این معنا نیست که دیگر هیچ‌وقت هیچ‌چیز جدیدی نخواهید خرید، بلکه به این معناست که این کار را آگاهانه انجام می‌دهید و آگاهانه از خیر وسایلتان می‌گذرید ــ یا اینکه هر دو را با هم انجام می‌دهید.
adabjoo
بیشتر رشدها از گام‌های کوچک آغاز می‌شوند، چون این گام‌های کوچک کمک می‌کند در نهایت بتوانید آن گام بزرگ را ممکن سازید.
adabjoo
مردم ارزش‌هایشان را خوب نمی‌شناسند، دست‌کم به دو دلیل: اول، ما در نقطه‌ای از مسیر نمی‌ایستیم که ارزش‌هایمان را بررسی کنیم و طبیعی است که ارزش‌های ما را فرهنگ عام، رسانه‌ها و تأثیر دیگران شکل می‌دهد. دوم، نمی‌فهمیم بعضی از ارزش‌ها از بقیه مهم‌ترند.
adabjoo

حجم

۳۴۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۳۴۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۲۹,۵۰۰
۵۰%
تومان