بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب آدم ها را دوست داشته باشید، از اشیا استفاده کنید، چون برعکسش اصلا جواب نمی دهد | صفحه ۶ | طاقچه
کتاب آدم ها را دوست داشته باشید، از اشیا استفاده کنید، چون برعکسش اصلا جواب نمی دهد اثر جاشوا فیلدز ملبورن

بریده‌هایی از کتاب آدم ها را دوست داشته باشید، از اشیا استفاده کنید، چون برعکسش اصلا جواب نمی دهد

۳٫۴
(۸)
هر چند دنیای فیزیکی پر از حدومرزهای واضح است ــ مثلاً پارتیشن دور اتاقک یا دیوارهای دور آپارتمانتان ــ ساختن مرزهای فیزیکی، ذهنی، عاطفی و معنوی در روابط هم به همان اندازه اهمیت دارد.
adabjoo
افرادی که دور خودتان جمع می‌کنید در شادمانی‌تان نقش مهمی دارند. روابطتان شاید شما را عوض نکند، اما می‌تواند بهترین ــ یا بدترین ــ شما را بیرون بکشد.
adabjoo
ما بیشتر وقت‌ها می‌کوشیم آدم‌ها را تغییر دهیم ــ تلاش می‌کنیم آن‌ها را در قالب کس دیگری بریزیم؛ کسی که نیستند؛ کسی که با نسخهٔ آرمانی ما از دوست، معشوق یا خانواده جورتر است ــ و دنبال این نمی‌رویم که رابطه‌هایی تازه، قدرت‌بخش و حمایت‌گر پیدا کنیم که ما را قادر می‌سازد رشد کنیم و به بهترین نسخهٔ خودمان تبدیل شویم.
adabjoo
ولتر می‌گوید: «نگذار عالی دشمنِ خوب باشد.»
adabjoo
در صحنه‌ای از فیلم مخمصه، شخصیت اصلی می‌گوید: «خودت رو درگیر هیچ‌چیزی نکن که نخوای در کمتر از سی ثانیه ازش بگذری.» وای، چه خشن!
🌊
بحران در نقطهٔ تلاقی خطر و فرصت قرار دارد.
°•●☆ آسمان شب ☆●•°
مینیمالیسم زندگی آگاهانه است. گرچه مینیمالیسم از اشیا شروع می‌شود، در نهایت مباشر کل زندگی است.
گلنار
واقعاً ریشهٔ همهٔ تصمیم‌گیری‌های زیان‌آور ما ــ و به شکل طنزی نارضایتی‌هایمان ــ را می‌توان در آرزویمان برای دستیابی به خوشبختی پیدا کرد. دلیلش این است که ما اغلب خوشبختی را با ارضای فوری نیازها یکی می‌کنیم.
Aliteywb
وقتی مردم در خانه اسیر شدند، با این حقیقت روبه‌رو شدند که دارایی‌های مادی‌شان آن‌قدرها هم که فکر می‌کردند مهم نبوده است.
Aliteywb

حجم

۳۴۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۳۴۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۵
۶
صفحه بعد