بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب آدم ها را دوست داشته باشید، از اشیا استفاده کنید، چون برعکسش اصلا جواب نمی دهد | طاقچه
کتاب آدم ها را دوست داشته باشید، از اشیا استفاده کنید، چون برعکسش اصلا جواب نمی دهد اثر جاشوا فیلدز ملبورن

بریده‌هایی از کتاب آدم ها را دوست داشته باشید، از اشیا استفاده کنید، چون برعکسش اصلا جواب نمی دهد

۳٫۴
(۸)
«اگر قرار بود پولمان را مثل وقتمان هدر بدهیم، همه‌مان ورشکست می‌شدیم».
adabjoo
اگر چیزی خلق می‌کنید که مسئله‌ای را حل می‌کند یا ارزشی به زندگی دیگران می‌افزاید، شما خلاق هستید. پیچیده‌تر از این نیست.
adabjoo
ما به چیزی می‌چسبیم که برایمان آشناست، چون تغییر گران تمام می‌شود.
adabjoo
انجام دادن یک کار واقعی بهتر از اسیر کردن ایده‌ای تمام‌وکمال در ذهن است.
adabjoo
پاندمی این واقعیت را به رخ ما کشید و درس مهمی یادمان داد: وسایل ما مانعی در برابر چیزهایی شده‌اند که واقعاً ضروری‌اند: روابطمان. روابط انسانی چیزی است که از زندگی ما کم شده و نمی‌شود آن را خرید. روابط فقط ساختنی است. برای این کار، باید زندگی را ساده‌سازی کنیم و ساده‌سازی از وسایل شروع می‌شود و کم‌کم به جنبه‌های دیگر زندگی راه می‌یابد.
sbabayan
اگر می‌خواهید رها شوید، باید دنبال تجربه کردن چیزهای جدید بروید ــ خیلی چیزها که اغلب هم ناموفق از آب درمی‌آید. سکندری خواهید خورد، بر زمین خواهید افتاد و در راه پیشرفت ناکام خواهید ماند. یا به توصیهٔ ساموئل بکت، نویسندهٔ ایرلندی، «دوباره سعی کنید. دوباره شکست بخورید. بهتر شکست بخورید.»
adabjoo
وقتی مردم در خانه اسیر شدند، با این حقیقت روبه‌رو شدند که دارایی‌های مادی‌شان آن‌قدرها هم که فکر می‌کردند مهم نبوده است. حقیقت دوره‌شان کرده بود.
عباس
در بیست و سه‌سالگی یک لکسوس خریدم. دومین لکسوس را در بیست و چهارسالگی. یک لندروور در بیست و پنج‌سالگی. هر بار فکر می‌کردم رضایت از زندگی درست پشت این در پنهان شده است. اما در را که باز می‌کردم، آدرنالین فرومی‌خوابید و تنها چیزی که پشت آن می‌دیدم حسرت و تمنای بیشتر بود. تمنا برای چیزی بهتر، چیزی متفاوت، چیزی برای پر کردن خلأ. داشتم ذره‌ذره گودالی بزرگ می‌کندم. و فقط من این‌طور نبودم.
adabjoo
فارغ از اینکه چقدر دلتان می‌خواهد کسی را تغییر دهید، این کار بیهوده است. در نتیجه، دو گزینه برای روابط متزلزل پیشِ رویمان می‌ماند: پذیرفتن یا رها کردن.
adabjoo
شما نمی‌توانید آدم‌های دوروبرتان را تغییر دهید، اما می‌توانید آن‌ها را عوض کنید.
adabjoo

حجم

۳۴۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۳۴۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۶صفحه بعد