بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب هنر ظریف بیخیالی | صفحه ۷ | طاقچه
کتاب هنر ظریف بیخیالی اثر مارک منسون

بریده‌هایی از کتاب هنر ظریف بیخیالی

۳٫۶
(۲۷۸)
رنج و غم جزوی از طبیعت انسان و راهی برای ایجاد شادکامی پایدار هستند.
saeedeh
خیلی از ما این تفکر را داریم که اگر با فلان آدم دوست شویم، فلان ماشین را بخریم و یا فلان شغل را داشته باشیم خوشبختیم؛ اما مشکل اینجاست که خوشبختی یک معادلهٔ قابل حل نیست. رنج و غم جزوی از طبیعت انسان و راهی برای ایجاد شادکامی پایدار هستند.
آسیه
یادتان باشد که اطمینان، دشمن رشد است و هیچ چیز قطعی وجود ندارد
hamid
باید یادتان باشد حس خوب زمانی معنا دارد که دلیل خوبی هم برای آن وجود داشته باشد. اینکه بی‌دلیل در مورد خودمان حس خوبی داشته باشیم به جامعه‌ای پر از بیل گیتس‌ها و استیوجابز ها منجر نمی‌شود بلکه به جامعه‌ای پر از جیمی‌ها منجر می‌شود. این‌گونه افراد فکر می‌کنند که لایق تمام چیزهای خوب هستند بدون آنکه لازم باشد برای به دست آوردنش ذره‌ای تلاش کنند.
شهرزاد
تو عالی هستی به این دلیل که در مواجهه با سردرگمی‌های بی‌پایان و قاطعیت مرگ به انتخاب کردن چیزهایی که به آنها اهمیت بدهی یا ندهی ادامه می‌دهی و کم نمی‌آوری.
مریم قاسم پور
مشکلات نه تنها خالق شادی‌های ما هستند، بلکه مشکلاتی سطح بالاتر را برایمان به ارمغان می‌آورند. همان‌گونه که می‌بینید این یک مارپیچ صعودی بی‌انتهاست و اگر فکر می‌کنید هر جایی که دلتان خواست می‌توانید توقف کنید و بیخیال صعود شوید، آن‌وقت فکر می‌کنم یک نکته مهم را نفهمیده‌اید چون لذت کل داستان در خود صعود است
کاربر ۶۷۱۲۶۵۹
زندگی یک سریال بی‌پایان از مشکلات است.
کاربر ۱۵۸۲۹۰۵
بنابراین تنها راه رسیدن به معنا و حس اهمیت در زندگی، رد کردن گزینه‌ها، محدود کردن آزادی و انتخاب تعهد به یک مکان، باور و یک شخص است.
نسترن
هر چیز باارزشی در زندگی زمانی به دست می‌آید که تجربهٔ منفی مربوط به آن را پشت سر بگذارید
fereshteh
بنابراین وقتی‌که می‌گویم من آدم بی‌خیالی هستم منظورم این نیست که هیچ‌چیزی برایم مهم نیست. برعکس منظورم این است که در مواجهه با اهدافم به سختی‌های مسیرم اهمیت نمی‌دهم یا اینکه وقتی احساس می‌کنم چیزی خیلی عالی و جالب است به سختی‌های مسیر اهمیت نمی‌دهم. سختی‌ها همیشه و همواره وجود دارند و هیچ زندگی‌ای بی مشقت نیست. فقط نکته‌ای که وجود دارد این است که نباید از این رنج‌ها فرار کنید، بلکه باید این رنج‌ها را در مسیرهایی که موردعلاقه‌تان است تحمل‌کنید.
علیجانپور

حجم

۵۳٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

حجم

۵۳٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
۱۳,۳۰۰
۳۰%
تومان