بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ویل | صفحه ۵ | طاقچه
کتاب ویل اثر ویل اسمیت

بریده‌هایی از کتاب ویل

امتیاز:
۳.۶از ۱۴۲ رأی
۳٫۶
(۱۴۲)
افرادی بالغ‌اند که توانایی‌شان را در پذیرفتن هرچیزی به غیر از واقعیت مادی و ملموس از دست می‌دهند.
A PERSON
همه‌مان مجبوریم با فرایندهای طبیعی تخریب بجنگیم. هیچ‌چیز دائمی نیست؛ بدن‌تان پیر می‌شود؛ دوست صمیمی‌تان فارغ‌التحصیل می‌شود و به شهر دیگری می‌رود؛ درختی که روبه‌روی خانهٔ استیسی بروکس بود و عادت داشتید از آن بالا بروید در طوفان چپه می‌شود. والدین‌تان می‌میرند. همه‌چیز تغییر می‌کند؛ بالا می‌رود و پایین می‌آید. هیچ‌چیز و هیچ‌کس در برابر آشفتگی دنیا مصون نیست. به همین دلیل است که خودتخریبگری جرم بزرگی است. زندگی خودش به‌اندازهٔ کافی سخت است.
yumi
مشکل این بود که من موفق‌بودن را با شادبودن و دوست‌داشته‌شدن یکی می‌دانستم. این‌ها سه چیز مجزا هستند. ازآن‌جاکه من این سه را با یکدیگر یکی گرفته بودم، از نسخهٔ نامحسوس‌تری از «بیماری خاموش» رنج می‌بردم. این بیماری را به بهترین شکل می‌توانم این‌گونه توصیف کنم: «بیشتر، بیشتر، بیشتر، بیشتر.»
شکوفا
اگر مسئولیت خوشبختی خود را بر دوش کسی غیر از خود بگذارید، یقیناً دچار بیچارگی می‌شوید.
صابر
اگر رفتار آدم تمرین و اجرا نشده باشد، زمانی که به آن نیاز دارید هم به کمک‌تان نمی‌آید
arman
این‌که به دنیا ببازی آبرومندانه است. این‌که به خودت ببازی فاجعه است
باغبان 🤗🌱
هدف و خواسته ممکن است شبیه به نظر برسند، ولی خیلی با هم تفاوت دارند. گاهی حتی در مقابل هم قرار می‌گیرند. خواسته شخصی، اندک و مشخص است و معمولاً به سمت حفظ خود، رضایت خود و بهره‌ها و لذت‌های کوتاه‌مدت گرایش دارد. هدفْ چشم‌اندازی بلندمدت، وسیع‌تر و گسترده‌تر است که منافع دیگران را دربر می‌گیرد
حمیدرضا سلیمانی
امید است که ضامن بقای زندگی است. امید اکسیر بقا در تاریک‌ترین اوقات زندگی است. توانایی تجسم و تصور رسیدن روزهای روشن‌تر به رنج ما معنا می‌بخشد و آن را تحمل‌پذیر می‌سازد. هنگامی‌که امید را از دست می‌دهیم، منبع اصلی قدرت و مقاومت خود را از دست می‌دهیم.
Amin Zamani
کلمات می‌تواند بر نحوهٔ نگرش افراد به خودشان، نحوهٔ رفتارشان با یکدیگر و شیوهٔ زندگی‌شان در دنیا تأثیر بگذارد. کلمات می‌تواند باعث رشد افراد شود یا آن‌ها را نابود کند. آن شب تصمیم گرفتم که از کلماتم برای قدرت‌بخشیدن به دیگران استفاده کنم، تا به‌جای آسیب‌زدن، به آن‌ها کمک کنم.
mary
هرچه خیالی که در آن زندگی می‌کنید بزرگ‌تر باشد، برخورد اجتناب‌ناپذیرتان با واقعیت دردناک‌تر می‌شود
f.z

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۸۸ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۸۸ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان